Canon napędza biznes podczas Canon Cutting Edge i prezentuje najnowsze rozwiązania cyfrowego druku

Warszawa, 10 kwietnia 2019 r. – W dniach 9-11 kwietnia 2019 r. w ośrodku Customer Experience Center w Venlo w Holandii odbywa się kolejna edycja Canon Cutting Edge – inspirującego wydarzenia, podczas którego prezentowane są najnowsze innowacje w zakresie cyfrowego druku na papier cięty.

To już III edycja tego popularnego wydarzenia dla dostawców usług druku oraz firm wykorzystujących w swoim biznesie rozwiązania druku. Udział w nim bierze ponad 450 klientów Canon, którzy podczas 3-dniowego wydarzenia mogą czerpać inspiracje technologiczne i biznesowe do rozwoju swojej działalności. Od personalizowanej komunikacji marketingowej po złożone publikacje promocyjne, Canon demonstruje w jaki sposób dostawcy usług poligraficznych (PSP) mogą osiągnąć wartość dodaną, zdywersyfikować swoją działalność i napędzać wzrost związany z drukiem cyfrowym.

Aby podkreślić siłę druku w wielokanałowych kampaniach marki, klienci mogą zobaczyć na żywo produkcję szerokiej gamy wysokiej jakości materiałów służących do promocji książki „Speed” – publikacji zawierającej serię fotografii autorstwa Horsta A. Friedrichsa, przedstawiających brytyjskie środowiska młodzieżowe i subkultury ostatnich dwóch dekad, m.in. przedstawicieli mody, muzyki rockowej czy środowiska cyklistów.

W ramach szerszych działań marketingowych książki „Speed”, Canon prezentuje dedykowane aplikacje druku do wykorzystania w dodatkowych działaniach promocyjnych, takie jak pocztówki, czasopisma, promocyjne wydania magazynów i grafiki promocyjne, w tym plakaty i bannery. Wszystkie te aplikacje promujące książkę są drukowane na szerokiej gamie systemów do druku cyfrowego Canon.

Materiały produkowane są na żywo na najnowszych systemach cyfrowego druku Canon, w tym na dwóch kolorowych drukarkach na papier cięty serii imagePRESS C910 (zob. informację prasową pt. „Canon imagePRESS C910. Nowa seria urządzeń produkcyjnych do druku grafiki artystycznej i zastosowań wewnętrznych” z dnia 10.04.2019 r.), na których powstają obwoluty do książek, pocztówki i broszury. Wykorzystany został także flagowy system druku z serii imagePRESS C10000VP. Na kolorowych urządzeniach Océ VarioPrint i-Series drukowane są promocyjne wydania magazynów, mailingi, faktury, zakładki, kalendarze i plakaty, podczas gdy monochromatyczne drukarki Océ VarioPrint 6000 TITAN i Océ VarioPRINT 140 prezentują doskonale wydrukowane książki o perfekcyjnym dopasowaniu strony, przód-tył.

Oprócz tonerowych drukarek na papier cięty, odwiedzający mogą zobaczyć także w działaniu flagowe rozwiązania wielkoformatowe Canon, w tym serię płaskich ploterów serii Océ Arizona i innowacyjną drukarkę Océ Colorado 1640 z unikalną technologią UVgel, na których drukowane są materiały graficzne do promocji książki „Speed” – banery, plakaty promocyjne, oznakowanie i opakowania.

Dla zapewnienia większych możliwości wykończeń drukowanych materiałów, urządzenia Canon zostały zintegrowane z rozwiązaniami firm trzecich, m.in. Tecnau, CP Bourg, SDD, Plockmatic czy Uchida, podnosząc produktywność i usprawniając obieg pracy klientom. Współpraca z szerokim portfolio rozwiązań do finiszingu pozwala jeszcze bardziej skrócić czas realizacji zamówienia i przekształcić zwykłe, zadrukowane kartki papieru w wartościowe, wysokomarżowe materiały, na przykład dzięki wykorzystaniu ich foliowania i powlekania.

Podczas Canon Cutting Edge odwiedzający mogą zapoznać się również z możliwościami najnowszego oprogramowania wspomagającego przepływ pracy – PRISMAprepare. Dzięki wersji 7 oprogramowania, klienci korzystają z bardziej intuicyjnego interfejsu użytkownika i zwiększonej funkcjonalności w celu zminimalizowania interwencji operatora i zwiększenia przepustowości. Dzięki kontrolerom PRISMA, dostawcy usług druku mogą łatwo personalizować statyczny dokument i obsługiwać wszystkie opcje wykańczania w linii. Przygotowanie druku oraz jego produkcja może być zautomatyzowana, co skraca czas realizacji całego zamówienia i praktycznie eliminuje ryzyko błędu ludzkiego.

Na uczestników czeka także spora dawka inspirujących prelekcji i wystąpień. Jak choćby Jutty Kleinschmidt, pierwszej i jedynej kobiety, która odniosła zwycięstwo w Rajdzie Dakar, najdłuższym i najtrudniejszym rajdzie na świecie. Jutta podkreśli potrzebę innowacji, przywództwa, motywacji i pracy zespołowej oraz znaczenie podejmowania ryzyka dla odniesienia ostatecznego zwycięstwa.

Goście wydarzenia mogą wziąć udział w szeregu warsztatów z ekspertami ds. rozwoju biznesu, innowatorami, konsultantami technicznymi, trenerami i klientami firmy Canon, takimi jak Ipskamp, którzy demonstrują, w jaki sposób dostawcy usług druku mogą rozwijać swoją ofertę. Sesje biznesowe koncentrują się na możliwościach rozwoju przy wykorzystaniu atramentu, na tym, w jaki sposób wykorzystać wartość dodaną druku w dzisiejszym cyfrowym świecie, a także na automatyzacji procesów. Warsztaty techniczne skupiają się na kwestiach zarządzania kolorami, produkcji książek na żądanie oraz na tym, w jaki sposób marki mogą poprawić komunikację z klientami w celu zapewnienia rentownego rozwoju. Odwiedzający mają również pierwszą okazję do zapoznania się z nowymi technologiami, w tym z serią imagePRESS C910.

Peter Wolff, Vice President, Production Printing Products (PPP), EMEA Commercial Printing, Canon Europe, powiedział: „Obecnie, w trzecim roku swojej działalności, Cutting Edge udostępnia klientom zintegrowane środowisko, w którym mogą oni zapoznać się z naszymi najnowszymi osiągnięciami w zakresie technologii cięcia arkuszy papieru i odkryć szeroki wachlarz aplikacji, które mogą być dziś drukowane za pomocą jednego urządzenia. Wydarzenie to pokazuje naszym klientom, w jaki sposób mogą poprawić wydajność operacyjną poprzez automatyzację procesów i uprościć produkcję bardziej kreatywnych, wartościowych aplikacji, aby napędzać rozwój własnej działalności".