Na tej stronie można znaleźć ważne aktualizacje dotyczące produktów firmy Canon.
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Dzieje się tak, ponieważ drukarki, których dotyczy problem, po włączeniu uzyskują dostęp do serwera innej firmy za pośrednictwem Internetu. Od 30 maja ilość danych zwracanych z serwera innej firmy została zwiększona.
W związku z tym drukarka nie mogła przetworzyć danych i wyłączała się natychmiast po włączeniu. W przypadku niektórych modeli drukarka wyłączała się i włączana kilkukrotnie.
7 czerwca 2022 r. ilość danych zwracanych przez serwer innej firmy została zmieniona, tak aby drukarka, której dotyczy problem, mogła przetworzyć dane. W rezultacie drukarki, których dotyczy problem, włączają się i działają prawidłowo.
Oprogramowanie układowe ze skorygowanym zarządzaniem obsługą danych zostało udostępnione w ramach przygotowań do przyszłych zmian w środowisku internetowym.
Zaleca się aktualizację oprogramowania układowego drukarki do najnowszej wersji.
Oprogramowanie układowe drukarki można zaktualizować poprzez sieć przy użyciu samego urządzenia lub za pomocą programu aktualizującego, który można pobrać w karcie dotyczącej oprogramowania układowego danego produktu. Wybierz jedną z poniższych metod aktualizacji oprogramowania układowego urządzenia.
Problem z jakością | Produkty, których dotyczy problem |
Pielęgnacja i konserwacja akumulatora do Zoemini C | Zoemini C |
Problem z rączką kamery EOS C70 | EOS C70 |
Problemy z wyciekiem atramentu podczas czyszczenia głowicy | MAXIFY GX6040 |
MAXIFY GX6050 | |
MAXIFY GX7040 | |
MAXIFY GX7050 |