A man stands under a city centre bridge beside a road to take a photo with a Canon camera.

Wskazówki i techniki

TECHNOLOGIA

Aparaty APS-C a aparaty pełnoklatkowe – wyjaśnienie

Jaka jest różnica między aparatami APS-C a aparatami pełnoklatkowymi i który jest odpowiedni dla Ciebie?

Więcej

APS-C vs full-frame

Nasze wskazówki i techniki

Chcesz opanować podstawy fotografii, wypróbować nową technikę lub poprawić umiejętności? Wskazówki i porady naszych ekspertów pomogą Ci zyskać pewność siebie i umiejętności, dzięki którym osiągniesz sukces.

Szukasz czegoś konkretnego? Zdefiniuj kryteria wyszukiwania
Filtruj wg

A hollow chocolate ball filled with ice cream and garnished with petals and chocolate sprinkles.

Rób kulinarne zdjęcia, którymi można się delektować, korzystając z przeznaczonych do aparatów Canon EOS, wyselekcjonowanych obiektywów, które trzeba mieć w swojej kolekcji – od modelu Canon RF 50mm F1.8 STM po model RF 24-105mm F4-7.1 IS STM.

Więcej

How to create your own wedding album

Samodzielne przygotowanie albumu ślubnego może dać dużo satysfakcji, zarówno w wymiarze emocjonalnym, jak i kreatywnym. Dowiedz się, jak to zrobić, dzięki sprawdzonym w praktyce wskazówkom, których udziela profesjonalna fotograficzka Hannah Millard.

Więcej

The ink levels showing on a setting bar of a Canon printer.

Jaki typ drukarki jest najlepszy? Jakiego papieru należy użyć? Odpowiedzi na pytania dotyczące drukarek, atramentu i papieru udziela ekspert firmy Canon Suhaib Hussain.

Więcej

Portrait lenses tips tricks

Dostępna jest szeroka gama obiektywów firmy Canon do fotografii portretowej, ale które z nich są odpowiednie dla Ciebie? Wybór odpowiedniego obiektywu do zdjęć portretowych może wydawać się problemem. Oto kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę.

Więcej

Vlogging how-to: winning vlogging tips

Zapoznaj się z naszymi poradami i wskazówkami dla początkujących dotyczącymi nagrywania vlogów i dowiedz się, jak założyć vlog i nagrywać niezwykłe filmy dla wymagających widzów. Dowiedz się więcej.

Więcej

Reach for new heights with the Canon IVY REC

Aimee Graham, tworząca prace z papieru, ujawnia, jak połączyć drukowanie i malowanie w celu stworzenia pięknych domowych dekoracji z motylami.

Więcej

A close-up of some candles on a cake, with blurred lights in the background.

Nie ma jak efekt bokeh w aparacie – czy to na pierwszym planie, czy w tle. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami, aby uchwycić piękne rozmycie.

Więcej

Boost your mood with print

Zdjęcia pozwalają utrwalić ulotne chwile, bez względu na to, czy przyjmują postać naklejek, albumów z wycinankami czy naprasowanek. Tchnij życie we wspomnienia dzięki możliwości drukowania.

Więcej

Mastering the art of food photography

Naturalne oświetlenie, uzupełniające się kolory i kreatywne rekwizyty – fotograf i blogerka Linda Lomelino odkrywa składniki potrzebne do wykonania apetycznych ujęć produktów spożywczych.

Więcej

sports woman jumping over hurdles

Istnieje wiele ogólnodostępnych dyscyplin sportowych, dzięki którym możesz sprawdzić i siebie, i swój sprzęt. Udoskonal swoje sportowe zdjęcia dzięki naszym wskazówkom.

Więcej

kayaker in water

Surfing, kajakowanie i inne sporty wodne to wdzięczne tematy dla fotografów. Przygotowaliśmy kilka wskazówek, które pomogą wykonywać lepsze zdjęcia i wydruki.

Więcej

corgi running

W przypadku fotografowania dynamicznych wydarzeń liczą się ułamki sekundy. Trzeba działać szybko, aby śledzić znajomych jeżdżących na snowboardzie lub fotografować miejskich surferów ujarzmiających fale. Jednak dobre przygotowanie pozwoli zwolnić tempo pracy.

Więcej

children running through finish line of race

Rodzice chcą zachować na długie lata wyczyny sportowe swoich dzieci, najważniejsze bramki oraz spektakularne finisze. Na nas, fotografach, spoczywa ogromna odpowiedzialność, by uchwycić te ulotne momenty.

Więcej

time lapse of night sky

Z pewnością nie są Ci obce zapierające dech w piersiach filmy poklatkowe, na których można podziwiać Drogę Mleczną na tle nocnego nieba lub pełne ruchu ulice miasta. Ten krótki film i poradnik ułatwią Ci rozpoczęcie przygody z fotografią poklatkową.

Więcej

child holding autumn leaf

Jesień to piękna pora roku. Cechuje się m.in. intensywnymi kolorami, delikatnym, złotym światłem słonecznym i poranną mgłą. Zapoznaj się z naszymi najważniejszymi wskazówkami, aby poprawić jakość swoich jesiennych zdjęć.

Więcej