A man stands under a city centre bridge beside a road to take a photo with a Canon camera.

Wskazówki i techniki

Wykorzystaj potencjał fotografii miejskiej dzięki naszym najważniejszym wskazówkom

Uwieczniaj niesamowite panoramy miast i szczegóły miejskiego krajobrazu. Czytaj dalej, aby poznać przydatne porady, wskazówki, techniki i inspiracje.

Dowiedz się więcej

An aerial view of a city at night, many buildings illuminated below a dark blue sky streaked with pink.

Nasze wskazówki i techniki

Chcesz opanować podstawy fotografii, wypróbować nową technikę lub poprawić umiejętności? Wskazówki i porady naszych ekspertów pomogą Ci zyskać pewność siebie i umiejętności, dzięki którym osiągniesz sukces.

Szukasz czegoś konkretnego? Zdefiniuj kryteria wyszukiwania
Filtruj wg

Vlogging how-to: winning vlogging tips

Zapoznaj się z naszymi poradami i wskazówkami dla początkujących dotyczącymi nagrywania vlogów i dowiedz się, jak założyć vlog i nagrywać niezwykłe filmy dla wymagających widzów. Dowiedz się więcej.

Więcej

Reach for new heights with the Canon IVY REC

Aimee Graham, tworząca prace z papieru, ujawnia, jak połączyć drukowanie i malowanie w celu stworzenia pięknych domowych dekoracji z motylami.

Więcej

A close-up of some candles on a cake, with blurred lights in the background.

Nie ma jak efekt bokeh w aparacie – czy to na pierwszym planie, czy w tle. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami, aby uchwycić piękne rozmycie.

Więcej

Boost your mood with print

Zdjęcia pozwalają utrwalić ulotne chwile, bez względu na to, czy przyjmują postać naklejek, albumów z wycinankami czy naprasowanek. Tchnij życie we wspomnienia dzięki możliwości drukowania.

Więcej

Mastering the art of food photography

Naturalne oświetlenie, uzupełniające się kolory i kreatywne rekwizyty – fotograf i blogerka Linda Lomelino odkrywa składniki potrzebne do wykonania apetycznych ujęć produktów spożywczych.

Więcej

sports woman jumping over hurdles

Istnieje wiele ogólnodostępnych dyscyplin sportowych, dzięki którym możesz sprawdzić i siebie, i swój sprzęt. Udoskonal swoje sportowe zdjęcia dzięki naszym wskazówkom.

Więcej

kayaker in water

Surfing, kajakowanie i inne sporty wodne to wdzięczne tematy dla fotografów. Przygotowaliśmy kilka wskazówek, które pomogą wykonywać lepsze zdjęcia i wydruki.

Więcej

corgi running

W przypadku fotografowania dynamicznych wydarzeń liczą się ułamki sekundy. Trzeba działać szybko, aby śledzić znajomych jeżdżących na snowboardzie lub fotografować miejskich surferów ujarzmiających fale. Jednak dobre przygotowanie pozwoli zwolnić tempo pracy.

Więcej

studio portrait of man in sunglasses

Wykonywanie zdjęć portretowych jest łatwe, ale osiągnięcie mistrzostwa może być trudne. Opracowaliśmy kilka podstawowych wskazówek, które pomogą zmienić dobre zdjęcia w doskonałe fotografie.

Więcej

dirt bikes perform jumps

Doskonałe zdjęcia dynamicznych wydarzeń, na przykład miejskich surferów, snowboardzistów czy biegaczy, wymagają zaplanowania. Najpierw należy pomyśleć o rodzaju i szybkości fotografowanego obiektu oraz o umiejscowieniu sprzętu i punkcie fotografowania.

Więcej

children running through finish line of race

Rodzice chcą zachować na długie lata wyczyny sportowe swoich dzieci, najważniejsze bramki oraz spektakularne finisze. Na nas, fotografach, spoczywa ogromna odpowiedzialność, by uchwycić te ulotne momenty.

Więcej

A close-up photograph of five droplets of water on the surface of an autumnal leaf.

Makrofotografia to idealne zajęcie dla fotografa w miesiącach zimowych i jesiennych. Z tej techniki można korzystać zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz, gdy dni są krótsze, a pogoda mniej przewidywalna.

Więcej

time lapse of night sky

Z pewnością nie są Ci obce zapierające dech w piersiach filmy poklatkowe, na których można podziwiać Drogę Mleczną na tle nocnego nieba lub pełne ruchu ulice miasta. Ten krótki film i poradnik ułatwią Ci rozpoczęcie przygody z fotografią poklatkową.

Więcej

child holding autumn leaf

Jesień to piękna pora roku. Cechuje się m.in. intensywnymi kolorami, delikatnym, złotym światłem słonecznym i poranną mgłą. Zapoznaj się z naszymi najważniejszymi wskazówkami, aby poprawić jakość swoich jesiennych zdjęć.

Więcej

fireworks header

Nocne niebo często rozświetlają niesamowite źródła światła. Oto informacje na temat konfigurowania aparatu z myślą o tworzeniu niezapomnianych zdjęć sztucznych ogni.

Więcej

Interesują Cię konkretne techniki fotografii?

Aplikacja Canon Photo Companion

Aplikacja Canon Photo Companion zawiera spersonalizowane materiały, wyzwania i inspiracje, które ułatwiają fotograficzny rozwój. Każdy poczatkujący fotograf doceni zalety tej aplikacji.

Pobierz aplikację

A man stands on rocks in front of a bright blue mountain river, taking a photo on a Canon camera.

Zapoznaj się z naszymi historiami

Znajdziesz tu wywiady i inspirujące teksty ludzi z pasją

ZOBACZ HISTORIE

Fotograf Richard Walch robi zdjęcie wybrzeża używając aparatu Canon.

Zasubskrybuj nasz newsletter

Otrzymuj najnowsze aktualności i informacje o produktach

ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ