Zapoznaj się z informacjami niezbędnymi do wysłania produktu do serwisowania lub naprawy. Obejmują one wyszukiwanie punktów serwisowych, czynności, które należy wykonać w celu zaplanowania serwisu lub naprawy, i zestaw odpowiedzi na często zadawane pytania.
Serwis i naprawa produktów
Mogą wystąpić różnice w zależności od kraju, dlatego należy zapoznać się z informacjami na stronach pomocy technicznej właściwej dla kraju zamieszkania, korzystając z modułu wyboru kraju.
W pierwszej kolejności należy zapoznać się z pomocą techniczną dla produktów zawierającą informacje, które mogą przydać się przy rozwiązywaniu problemu. Po wybraniu urządzenia można skorzystać z sekcji często zadawanych pytań i pobrać instrukcje obsługi, sterowniki oraz oprogramowanie (także układowe).
Wizytę serwisową dla produktu można również ustalić za pomocą portalu Canon Online Service & Repair, który prowadzi użytkownika przez proces składania zamówienia. i oferuje porady dotyczące rozwiązywania problemów (jeśli dotyczy).
Mogą wystąpić różnice w zależności od kraju, dlatego należy zapoznać się z informacjami na stronach pomocy technicznej właściwej dla kraju zamieszkania, korzystając z modułu wyboru kraju.
Mogą wystąpić różnice w zależności od kraju, dlatego należy zapoznać się z informacjami na stronach pomocy technicznej właściwej dla kraju zamieszkania, korzystając z modułu wyboru kraju.
1 — Zażądaj serwisu lub naprawy
Firmy:Klienci:
Użytkownik zostanie poprowadzony przez odpowiednie kroki w celu dostarczenia wszystkich istotnych informacji (np. typu żądania, informacji o awarii, dowodu zakupu itp.) i może dodać do żądania dodatkowe produkty (jeśli ma to zastosowanie).
Użytkownik zostanie poinformowany o lokalizacji, w której ma być świadczona usługa — w profesjonalnym centrum serwisowym firmy Canon lub u autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon. Należy pamiętać, że autoryzowani partnerzy serwisowi firmy Canon są niezależnymi organizacjami, w związku z czym działają zgodnie z własnymi warunkami i postanowieniami. Dlatego przed wysłaniem jakichkolwiek produktów do serwisu lub naprawy warto skontaktować się z nimi w celu uzyskania dalszych informacji.
W zależności od produktu możemy skierować Cię do naszego zespołu pomocy technicznej, aby mógł on udzielić dalszej pomocy.
2 — Po wysłaniu zgłoszenia serwisowego i/lub naprawy należy wydrukować „Podsumowanie zamówienia” i dołączyć je do przekazywanego produktu
Po przesłaniu zgłoszenia można wydrukować „Podsumowanie zamówienia”, którego kopia zostanie również wysłana pocztą e-mail (w przypadku konieczności wydrukowania w późniejszym czasie). „Podsumowanie zamówienia” zawiera wszystkie szczegóły zgłoszenia i należy je dostarczyć wraz z produktem, w przypadku wysyłania do serwisu (profesjonalne centrum serwisowe firmy Canon lub autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon). Umożliwi to punktowi serwisowemu potwierdzenie odbioru produktu i dostarczenie wszystkich informacji potrzebnych do przetworzenia żądania.
3 — Urządzenie musi być solidnie zapakowane na czas transportu.
Wysłanie produktu do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon nie oznacza, że użytkownik zawarł umowę z firmą Canon, w związku z czym firma Canon nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody powstałe w trakcie transportu.
Zalecamy, aby produkt był bezpiecznie zapakowany. Odpowiednie instrukcje można znaleźć w sekcji często zadawanych pytań dotyczących serwisowania i naprawy oraz w przewodniku użytkownika. Niezastosowanie się do nich może doprowadzić do dalszych uszkodzeń podczas transportu. Warto również rozważyć ubezpieczenie urządzenia, szczególnie w przypadku bardzo wartościowych urządzeń. Istnieje również możliwość osobistego dostarczenia produktów do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego serwisu firmy Canon.
4 — Jak wygląda procedura serwisowania lub naprawy po wysłaniu produktu?
Jeśli produkt został wysłany do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon:
Po dostarczeniu do punktu serwisowego produkt zostanie zarejestrowany w systemie napraw, a klient otrzyma wiadomość z potwierdzeniem odbioru produktu.
Po przetworzeniu zamówienia i ocenie produktu natychmiast zajmiemy się zamówieniem (zgodnie z warunkami świadczenia usługi i naprawy) lub, w stosownych przypadkach, skontaktujemy się z Tobą w celu uzyskania zgody na kontynuowanie procedury (np. w przypadku ofert określających czas i koszt).
Akceptacja zlecenia i realizacja umowy zakupu usług serwisowych i naprawczych ma miejsce w momencie rozpoczęcia przez nas żądanej usługi serwisowej lub naprawczej, chyba że powiadomiliśmy zlecającego o odrzuceniu zlecenia. Warunki umowy zostaną przez nas zachowane, a klient otrzyma kopię wraz z potwierdzeniem zamówienia.
Aby sprawdzić status zgłoszenia lub w razie potrzeby skontaktować się z profesjonalnym centrum serwisowym firmy Canon:
Jeśli produkt został wysłany do autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon:
Należy pamiętać, że autoryzowani partnerzy serwisowi firmy Canon są niezależnymi organizacjami, w związku z czym działają zgodnie z własnymi warunkami i postanowieniami oraz procedurami. Dlatego przed wysłaniem jakichkolwiek produktów do serwisu lub naprawy warto skontaktować się z nimi w celu uzyskania dalszych informacji.
Uwaga: Powyższe informacje są przeznaczone wyłącznie do celów informacyjnych i nie stanowią żadnej umowy między firmą Canon a klientem. Szczegółowe warunki korzystania z profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon mają pierwszeństwo przed wszystkimi informacjami zawartymi na tej stronie.
Jeśli chcesz skorzystać z serwisu produktu firmy Canon, profesjonalne centra serwisowe firmy Canon oferują szeroki zakres usług objętych ryczałtowym kosztem, w zależności od produktu:
Firmy:
Klienci:
Partnerzy serwisowi firmy Canon mogą oferować równoważne lub podobne usługi.
W przypadku awarii produktu firmy Canon zapewniamy sieć punktów serwisowych (w skład których wchodzą profesjonalne centra serwisowe firmy Canon i autoryzowani partnerzy serwisowi firmy Canon), którzy z przyjemnością naprawią produkt zgodnie z oryginalnymi specyfikacjami firmy Canon.
Firmy:
Klienci:
Wszystkie punkty serwisowe w naszej sieci mogą przyjmować zlecenia naprawy za pośrednictwem poczty/kuriera lub osobiście.
W przypadku gdy produkt jest objęty gwarancją handlową firmy Canon, wszelkie wykonane naprawy będą bezpłatne dla użytkownika (zgodnie z odpowiednimi warunkami, które można znaleźć w Centrum gwarancji). Jeśli produkt nie jest objęty gwarancją handlową firmy Canon, wszelkie naprawy będą płatne.
Klient może również skorzystać z ustawowych praw dotyczących sprzedaży towarów i może skontaktować się ze sprzedawcą, od którego zakupił produkt, w celu omówienia wszelkich opcji wsparcia, które sprzedawca może mu zapewnić.
W przypadku wygaśnięcia gwarancji handlowej firmy Canon lub gdy rodzaj usterki nie jest objęty gwarancją, profesjonalne centra serwisowe firmy Canon mogą zaoferować szereg płatnych opcji naprawy w zależności od produktu:
Wszystkie płatne opcje naprawy podlegają naszym warunkom korzystania z serwisu i naprawy.
W przypadku, gdy punktem usługowym jest autoryzowany partner serwisowy firmy Canon, będzie on mógł zaoferować naprawę za opłatą. Dokładne dostępne opcje mogą się jednak różnić i podlegają warunkom autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon.
Upewnij się, że produkt jest bezpiecznie zapakowany i zapoznaj się z przewodnikiem użytkownika, aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące wysyłki danego modelu.
Nieodpowiednie przygotowanie (i zapakowane) produktu do wysyłki może spowodować jego dalsze uszkodzenia podczas transportu i skutkować unieważnieniem gwarancji handlowej firmy Canon.
Zalecamy wykonanie następujących czynności przed wysyłką drukarki:
Aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące przygotowania drukarki atramentowej do wysyłki, zapoznaj się z podręcznikiem online drukarki (dostępnym tutaj) i wyszukaj sekcję „Naprawa drukarki” lub „Transport drukarki”.
W przypadku produktów fotograficznych i wideo zalecamy wykonanie następujących czynności:
Jeśli produkt został wysłany do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon, stan zgłoszenia naprawy lub serwisu można sprawdzić w taki sposób:
W mało prawdopodobnym przypadku, gdy po zakończeniu naprawy nadal występuje problem, prosimy o kontakt z profesjonalnym centrum serwisowym firmy Canon, ponieważ gwarantujemy, że nasze naprawy będą wolne od usterek (zgodnie z warunkami świadczenia usługi serwisu i naprawy).
Jeśli produkt został wysłany do autoryzowanego partnera serwisowego firmy Canon, należy skontaktować się bezpośrednio z partnerem.
Zalecamy, aby naprawy były przeprowadzane wyłącznie przez profesjonalne centra serwisowe firmy Canon lub autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon, ponieważ do bezpiecznej naprawy produktu mogą być wymagane specjalne narzędzia i oprogramowanie.
W razie potrzeby oryginalne części zamienne firmy Canon można zakupić u wybranych autoryzowanych partnerów serwisowych firmy Canon lub u dystrybutorów części zamiennych:
CSI Service -Proclub
Żytnia 15
01-014 Warszawa
Tel.: +48 22 379 20 90
Strona internetowa: http://www.proclub.pl
Staramy się zapewnić jak najdłuższą dostępność trwałego wsparcia dla naszych produktów. Po wycofaniu produktu ze sprzedaży przez firmę Canon staramy się zapewnić dostępność części zamiennych przez następujące okresy:
GAMA PRODUKTÓW | MODEL | LATA |
Lustrzanka cyfrowa | Seria EOS 1D, seria EOS 5D | 7 |
Inne modele z serii EOS. | 5 | |
APARAT BEZLUSTERKOWY | Seria EOS R | 7 |
Seria EOS M | 5 | |
OBIEKTYWY | Seria EF–L, seria RF-L, seria DO, seria TS-E i seria CN-E. | 7 |
Wszystkie pozostałe serie obiektywów | 5 | |
LAMPA BŁYSKOWA | Wszystkie modele lamp błyskowych Speedlite | 5 |
APARAT KOMPAKTOWY | Seria PowerShot G | 5 |
PowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HS | 5 | |
FILMY | Seria LEGRIA; seria X (XF; XA; XL; XH; XC); seria ME; seria ML i seria Cinema EOS | 7 |
Akcesoria: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400,CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 | 7 | |
PROJEKTORY | Seria XEED, seria LV i seria LX | 7 |
LORNETKA | Wszystkie lornetki | 5 |
DRUKARKI | Seria PIXMA i MAXIFY (z wyjątkiem modeli wymienionych poniżej) | 5 |
Seria i-SENSYS | 7 | |
SKANER | Seria CanoScan | 5 |
INNE PRODUKTY | Wszystkie akcesoria fotograficzne; obiektywy (EF50 F1.8 STM; EF-M 22MM f/2.0; EF-M 15-45MM F/3.5-6.3 IS STM); seria PowerShot (z wyjątkiem modeli wymienionych powyżej); seria IXUS; akcesoria i obiektywy wideo (z wyjątkiem modeli wymienionych powyżej); akcesoria i obiektywy do projektorów; kalkulatory; drukarki PIXMA (MG2xxx; MG3xxx; MG5xxx; MX4xx; MX5xx; TR45xx; TS3xxx i TS5xxx); Selphy serii CP; seria Zoemini, nagrywanie IVY REC i skanery (seria CanonScan Lide i seria P 2XX) | Brak części |
W przypadku gdy uzyskanie wymaganej części zamiennej w tym okresie nie jest możliwe, oferujemy naszym klientom alternatywne rozwiązanie.
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną
Wyszukaj punkt serwisowy i przydatne informacje dotyczące procedury napraw
Więcej informacji o programie recyklingu kaset firmy Canon
Zarejestruj produkt i zarządzaj kontem Canon ID