DWA PLOTERY CANON ARIZONA 2360 XTF W VISUAL PROMOTION

Warszawa 1 czerwca 2023 r. – Na co dzień realizują kompleksowe kampanie reklamowe dla największych sieciowych marek w Polsce i Europie. Współpracują z topowymi sieciami handlowymi z branży sportowej, odzieżowej, budowlanej czy spożywczej, takich jak Leroy Merlin, SPAR, Sportano czy Answer. W sierpniu 2022 r. przenieśli się do nowo wybudowanej przestrzeni produkcyjnej, gdzie wspólnie z dwoma siostrzanymi spółkami – Brand Creation i VColor – zamknęli całą produkcję pod jednym dachem. Wraz z przeprowadzką do nowej siedziby firma wymieniła dwa starsze plotery Canon Arizona na najnowsze modele z serii Arizona 2360 XTF, które teraz są sercem parku maszynowego. Visual Promotion – firma z podkrakowskiego Kokotowa – ma ambitne plany dalej podbijać rynki zagraniczne i konkurować z największymi.

Dwa plotery Canon Arizona 2360 XTF w Visual Promotion
Dwa plotery Canon Arizona 2360 XTF w Visual Promotion
Dwa plotery Canon Arizona 2360 XTF w Visual Promotion

Wydajność i niezawodność

Największą wartością ploterów Canon Arizona od zawsze była ich uniwersalność i możliwość zadruku niestandardowych mediów. W przypadku Visual Promotion, wymiana starszych maszyn (460 XT i 2260 XT) na dwa nowe modele 2360 XTF oznacza znaczący wzrost wydajności. Nowe plotery są w stanie wyprodukować o 25% więcej wydruków niż 460 XT, co oznacza więcej realizacji w krótszym czasie. Ale jak przyznają przedstawiciele Visual Promotion, plotery Canon Arizona to również synonim niezawodności i bezproblemowej pracy, tak ważnej dla zachowania ciągłości produkcji w okresach spiętrzenia zleceń.

– „Na dwóch dotychczasowych modelach 460 XT i 2260 XT w ciągu kilku lat zadrukowaliśmy ponad 380 000 m kw. materiałów. I to praktycznie bez większych przestojów – to robi wrażenie. Możemy polegać na tych maszynach w każdej sytuacji, a ciągłość produkcyjna, przy zachowaniu powtarzalności i wysokiej jakości druku są w naszym biznesie fundamentalne – dla nas i dla naszych klientów” – tłumaczy Mariusz Lenart, współzałożyciel Visual Promotion.

Arizona 2360 XTF – ekologiczna z natury

Plotery płaskie Arizona 2360 XTF wykorzystują technologię UV LED, która zużywa mniej energii niż tradycyjne lampy UV i generuje niższe koszty eksploatacji. W urządzeniach zoptymalizowano system dysz i atramentów, które pozwalają na jeszcze bardziej precyzyjną i równomierną aplikację na nośnik, jednocześnie minimalizując ich zużycie. Dodatkowo atramenty UV LED Canon posiadają certyfikat UL GREENGUARD Gold, potwierdzający możliwość bezpiecznego użycia wydruków z Canon Arizona w miejscach użyteczności publicznej, jak np. szkoły, hotele czy szpitale.

– „Klienci Visual Promotion coraz częściej oczekują rozwiązań przyjaznych środowisku. Plotery Canon Arizona 2360 XTF posiadają nowoczesny system utwardzania oparty na technologii UV LED, drukują niższym kosztem eksploatacyjnym, posiadają certyfikaty środowiskowe na bezwonny druk i są oszczędne energetycznie. To wszystko przekłada się na środowisko, bezpieczeństwo odbiorców, a także niższe koszty użytkowania samych urządzeń” – mówi Tomasz Miękus, Product Manager, Canon Polska.

– „Wykonujemy dużo aplikacji do zastosowań wewnętrznych, dlatego wybierając technologie zadruku np. elementów meblowych musimy brać pod uwagę aspekt środowiskowy. To dodatkowa wartość dla naszych klientów. Plotery UV LED w połączeniu z bezrozpuszczalnikowymi atramentami pozwalają drukować materiały bezwonne i bezpieczne dla użytkownika. Potwierdzają to zresztą liczne certyfikaty jak UL GREENGUARD Gold, TUV czy DGUV” – dodaje Mariusz Lenart.

Mówiąc o ekologii warto również wspomnieć o procesie wymiany starszych modeli Arizona na nowe, który wpisuje się w proekologiczne podejście Canon do zarządzania cyklem życia swoich drukarek wielkoformatowych. Otóż przy zakupie nowych urządzeń Arizona, klienci Canon mają możliwość poddania starszych modeli procesowi refabrykacji. Oznacza to, że Canon może odkupić takie urządzenia od klienta i po gruntownym serwisie maszyny ponownie trafiają na rynek wtórny, słowem – dostają drugie życie i mogą pracować jeszcze przez długie lata.

Kompetencje zespołu i partnerstwo oparte na zaufaniu

Budowane przez lata kompetencje, park maszynowy i zgrany zespół Visual Promotion sprawiają, że firma jest w stanie sprostać najbardziej wymagającym zleceniom w wyjątkowo krótkim czasie, a cały projekt – od prac graficznych po produkcję i pakowanie gotowych elementów – zamykają pod jednym dachem. Zespół specjalistów od projektowania, druku czy obróbki, którzy doskonale rozumieją potrzeby techniczne i biznesowe klientów, to – jak podkreśla Mariusz Lenart – jeden z najważniejszych elementów długofalowego sukcesu firmy.

– „VP tworzy zespół znakomitych specjalistów w swoich dziedzinach, którzy współpracują ze sobą od lat i w tym czasie zrealizowali setki fantastycznych kampanii dla naszych klientów. A ponieważ realizujemy naprawdę złożone kampanie dla wymagających klientów, technologie, z których korzystamy muszą być maksymalnie wydajne, niezawodne i powtarzalne pod kątem jakości wydruku czy stabilności kolorystycznej. Musimy dostarczać materiały w najwyższej dostępnej jakości, dlatego systematycznie rozbudowujemy nasz park maszynowy o nowe urządzenia, w których coraz ważniejszą rolę – dla nas i naszych klientów – odgrywa aspekt ekologiczny” – przyznaje Mariusz Lenart.

Kompleksowość oferowanych usług, niezawodność technologiczna i projekty realizowane w naprawdę krótkich terminach pozwoliły Visual Promotion zbudować długofalowe, partnerskie relacje z klientami oparte na zaufaniu. Możliwości produkcyjne VP ogranicza niemal tylko wyobraźnia klientów, a wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej i kreatywność to wartość dodana, jaką wnoszą do realizowanych projektów. W planach na najbliższą przyszłość jest dalszy rozwój na rynkach międzynarodowych i zwiększenie rozpoznawalności marki Visual Promotion wśród klientów zagranicznych.

– „Mamy ogromny apetyt na zdobywanie kolejnych rynków dla naszych produktów i usług, dlatego z pewnością będziemy jeszcze bardziej koncentrować się na kierowaniu oferty do klientów spoza Polski” – podsumowuje Mariusz Lenart.

Więcej informacji: https://www.canon.pl/business/insights/case-studies/visual-promotion/