Canon zwiększa wsparcie produktowe – nowe korzyści w Canon Professional Services

• Canon Professional Services wprowadza nowe korzyści dla zapisanych członków, które pomogą zminimalizować przestoje i uchronią przed potencjalną utratą dochodów.
• Nowe pakiety członkowskie zostały zaprojektowane tak, aby oferować usługi zarówno dla profesjonalnych fotografów, operatorów kamer, jak i firm.
• Ta zmiana jest częścią długofalowej wizji firmy Canon dotyczącej poprawy doświadczeń klientów – po niedawnej inauguracji Canon Club.

Warszawa, Polska, 24.07.2023 r. – Canon Europe ogłasza istotne zmiany w zakresie wsparcia technicznego produktów. Canon Professional Services (CPS) przekształca się w program członkowski dla profesjonalnych foto­gra­fów i operatorów kamer. Nowe pakiety członkowskie i rozszerzone korzyści kładą nacisk na ochronę profesjonalistów i firm przed niespodziewanymi przestojami i potencjalną utratą dochodów. W związku z nadchodzącymi zmianami, Canon zwiększa swoje zaangażowanie w usługi na rzecz osób wykorzystujących produkty firmy w swojej działalności biznesowej.

cps_logo_black

Rozszerzając wsparcie produktowe dla profesjonalistów i firm, nowy program zapewni najwyższej klasy usługi kwalifikującym się podmiotom w ramach rocznej opłaty członkowskiej. Pakiety srebrny, złoty i platynowy są dostosowane do różnych wielkości firm i liczby obsługiwanych zestawów. Opłaty członkowskie zaczynają się od 100 euro (bez VAT) rocznie. Wśród wielu korzyści premium wszyscy członkowie otrzymają:
• zniżki na wszystkie naprawy,
• roczny limit bezpłatnych przeglądów serwisowych,
• nieograniczoną wysyłkę na następny dzień roboczy,
• priorytetowy dostęp do działu pomocy technicznej,
• bezpłatny coaching biznesowy,

W zależności od liczby zarejestrowanych urządzeń Canon, uprawnieni członkowie mogą oczekiwać sprzętu zastępczego i przyspieszonego serwisu – w uzupełnieniu do świadczeń na poziomie podstawowym. W nowej propo­zycji uwzględniono ponadto zindywidualizowane pakiety usług dla większych korporacji. [Szczegóły dotyczące rozwiązań korporacyjnych są dostępne na stronie: https://www.canon.pl/pro/cps-terms-conditions/.] Członkowie CPS mogą zapisywać swoje elektroniczne karty członkowskie w smartfonach, co w nagłych sytuacjach ułatwia szybki dostęp do niezbędnych informacji.

– Od lat 80. CPS jest zaufanym partnerem dla niezliczonych profesjonalistów. Jak w przypadku każdego programu, musieliśmy ocenić, czy nadal spełnia wymagania dzisiejszych twórców. Jako lider w dziedzinie obrazowania, z zadowoleniem obserwujemy postępujące zróżnicowanie branży i zniesienie niektórych barier wejścia na rynek. Oznacza to jednak również, że musimy uwzględnić zmieniające się potrzeby specjalistów. Chcemy wyposażyć twórców w najlepsze wsparcie produktowe, aby byli w stanie rozwijać się w coraz bardziej konkurencyjnym środowisku – czy to poprzez oferowanie napraw po obniżonych cenach, szybkie rozpatrywanie zgłoszeń serwisowych, czy też podnoszenie kwalifikacji poprzez sesje coachingowe – mówi Elena Burnhill, dyrektor programu CPS w Canon Europe.

Dążąc do ciągłej poprawy jakości obsługi klienta, firma Canon stworzyła jakiś czas temu nową platformę – „Canon Club”  dla wszystkich, którzy nie używają sprzętu Canon do profesjonalnych zadań. To program członkowski stworzony, aby zapewnić wszystkim użytkownikom sprzętu firmy dostęp do wsparcia społeczności. Uruchomiona w 2022 roku platforma stworzyła żywą społeczność internetową podobnie myślących twórców, którzy dzielą się ze sobą pomysłami i poradami – przy okazji zdobywając punkty w miarę przechodzenia przez kolejne poziomy członkostwa. Użytkownicy produktów firmy Canon, którzy nie kwalifikują się do korzystania z nowych usług Canon Professional Services, będą mogli nadal rejestrować zgłoszenia serwisowe i naprawy za pośrednictwem swojego konta Canon.

Zapowiedziane zmiany w Canon Professional Services wejdą w życie w lipcu 2023 roku. Więcej informacji publikujemy na stronie: https://www.canon.pl/pro/canon-professional-services/.

Uwagi redakcyjne:

* Jak dołączyć do nowego CPS:

Utwórz identyfikator Canon Business ID: nowi członkowie CPS są proszeni o utworzenie identyfikatora Canon Business ID, który jest nowym i oddzielnym identyfikatorem Canon (od wszystkich już istniejących). Po skonfigurowaniu i zatwierdzeniu Business ID, Twój zespół lub Twoi pracownicy mogą uzyskać dostęp do nowego konta Business.

Zarejestruj swój zestaw Canon: po pomyślnym utworzeniu Business ID klienci otrzymają propozycję migracji już zarejestrowanych produktów do nowego programu serwisowego. Każdy w pełni zarejestrowany produkt będzie generował punkty produktowe.

Wybierz swój pakiet: dostępne pakiety członkowskie zależą od liczby zgromadzonych punktów produktowych. Istnieje możliwość podniesienia lub obniżenia poziomu członkostwa (w ramach uzyskanego zakresu punktów) na koniec rocznego okresu rozliczeniowego.

Płatność: członkostwo CPS będzie można wykupić online za pośrednictwem konta Canon Business. Po zamówieniu abonamentu zostanie wygenerowana faktura VAT.