Abstract image of a Canon DSLR showing the intricate ergonomics and design
Obraz logo Canon Professional Services w kolorze białym na czarnym tle z czerwoną kropką

Przystąp do programu CPS

Zarejestruj posiadany sprzęt w Canon Professional Service i korzystaj z priorytetowego wsparcia, szybkich napraw oraz ofert specjalnych.

ZAREJESTRUJ SIĘ BEZPŁATNIE ZALOGUJ SIĘ

Nasza oferta

O różnicy pomiędzy dobrym a niezwykłym zdjęciem decydują milisekundy. W takich sytuacjach stan aparatu odgrywa kluczową rolę. Zarejestruj swój sprzęt, a my zapewnimy Ci pomoc i odpowiednie wsparcie.

Image of an icon representing support Image of an icon representing support

Priorytetowe wsparcie techniczne

Dedykowany dział pomocy technicznej składający się z ekspertów. Łatwy kontakt poprzez bezpośrednią linię telefoniczną lub pocztę email.

Image of an icon representing repair and loans Image of an icon representing repair and loans

Naprawa Fast Track i usługa wypożyczenia sprzętu

Usługi serwisowe świadczymy w ciągu 2 dni w specjalistycznych punktach CSP. Jeśli chcesz, możesz bezpłatnie wypożyczyć sprzęt zastępczy.

Image of an icon representing support and positivity Image of an icon representing support and positivity

Międzynarodowe wsparcie

Będąc za granicą (Europa, Bliski Wschód, Afryka) możesz uzyskać pomoc w lokalnych punktach serwisowych. Zapewniamy wsparcie dla akredytowanych fotografów na dużych imprezach sportowych i rozrywkowych.

Image of an icon representing a bright idea Image of an icon representing a bright idea

Wydarzenia i imprezy

Zaproszenia na imprezy, warsztaty i wydarzenia Canon. Dedykowane oferty specjalne.

Jeszcze więcej powodów, aby się zarejestrować

Jeszcze więcej powodów, aby się zarejestrować

Konserwacja w niższej cenie

Utrzymuj swój sprzęt w jak najlepszym stanie dzięki rabatom na konserwację przeprowadzane w dedykowanych centrach serwisowych Canon.

Bezpłatna wysyłka zwrotna

W przypadku naprawy pozagwarancyjnej lub konserwacji w centrum serwisowym Canon wysyłka zwrotna jest bezpłatna.

Priorytetowe wsparcie na dużych imprezach

Jesteśmy obecni na większości najważniejszych wydarzeń na świecie, podczas których wspieramy akredytowanych fotografów. Zakres specjalistycznego wsparcia zależy od wydarzenia i może obejmować: bezpłatne wypożyczenie sprzętu, wsparcie techniczne, bezpłatne czyszczenie i kontrole oraz drobne naprawy.

Bezpłatne członkostwo

Zarejestruj się bezpłatnie. Poznaj swój poziom członkostwa, zarządzaj produktami, punktami i ofertami specjalnymi w jednym miejscu.

Pakiet powitalny

Każdy nowy użytkowników otrzymuje pakiet powitalny. Karta członkowska zapewnia szybki dostęp do usług CPS, wsparcie w naszych punktach serwisowych oraz na imprezach.


WSPARCIE PRODUCENTA APARATÓW I KAMER W KRYZYSOWEJ SYTUACJI TO ŚWIETNE ROZWIĄZANIE!

Stephanie Sinclair
Członek CPS

Zawartość zestawu

Zarejestruj swoje produkty Canon i sprawdź liczbę przyznanych punktów. Ich suma decyduje o Twoim poziomie członkostwa i zakresie korzyści (w zależności od kraju).

Red

0

punktów

Silver

500

punktów

Gold

1000

punktów

Platinum

1600

punktów

Główne korzyści

Priorytetowa pomoc techniczna

Serwisowanie Fast Track 1

5 dni
3 dni
2 dni

Bezpłatne wypożyczenie sprzętu zastępczego2

Rabat na konserwację3

10%
10%
10%

Międzynarodowe wsparcie na imprezach 4

  1. Produkty są objęte naprawą Fast Track tylko w krajach uczestniczących w programie. Dotyczy napraw w centrach serwisowych firmy Canon i u autoryzowanych partnerów serwisowych CPS oraz usług serwisowych i modernizacyjnych tylko w centrach serwisowych firmy Canon. Najkrótszy możliwy czas realizacji naprawy urządzeń wideo (seria Cinema EOS i X) wynosi 5 dni.
  2. Jeśli nie można zrealizować naprawy Fast Track w wyznaczonym terminie.
  3. Rabat stosowany tylko w przypadku pełnej ceny usługi konserwacji w centrach serwisowych firmy Canon. Z wyłączeniem kosztów przesyłki i podatku VAT
  4. Dla akredytowanych fotografów
  5. Dotyczy tylko kosztów naprawy pozagwarancyjnej lub usług konserwacji w centrach serwisowych firmy Canon. Standardowa metoda wysyłki. Opłaty dotyczą zaawansowanych opcji wysyłki.
  6. Rodzaj imprezy i zakres dostępu zależą od poziomu. Cena biletu nie jest wliczona.
  7. Niektóre korzyści są dostępne tylko w przypadku krajów uczestniczących w programie. Zapoznaj się z zestawieniem tych krajów lub wyświetl pełne warunki korzystania.

Inne korzyści

Bezpłatna wysyłka zwrotna 5

Wyłączny dostęp do imprez i wydarzeń firmy Canon 6

Wyjątkowe oferty specjalne i rabaty

Pakiet powitalny i karta członkowska

Opłata za uczestnictwo

BEZPŁATNE
BEZPŁATNE
BEZPŁATNE
BEZPŁATNE

Przykładowy zestaw: Red

Przykład zestawu firmy Canon, który kwalifikuje Cię do uzyskania członkostwa na poziomie Red.
0 punktów wymaganych.

Kraje uczestniczące w programie i korzyści

Kraje w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce (EMEA), które obecnie oferują pełny program CPS: 

Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rosja, RPA, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.

Usługa CPS oraz placówki, w których można wypożyczyć sprzęt zastępczy, nie są dostępne w następujących krajach lub obszarach (choć można zamówić usługę w wymienionym kraju): 

Andora (Hiszpania), Ceuta i Melilla (Hiszpania), Gibraltar (Hiszpania), Grenlandia (Dania), Guernsey (Wielka Brytania), Jersey (Wielka Brytania), Liechtenstein (Szwajcaria), Monako (Francja), San Marino (Włochy), Watykan (Włochy), Wyspa Man (Wielka Brytania), Wyspy Alandzkie (Szwecja), Wyspy Kanaryjskie (Hiszpania). Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za przesyłkę, podatki i opłaty celne. Należy skontaktować się z odpowiednim punktem serwisowym z wyprzedzeniem.

W następujących krajach, objętych programem CPS, czas realizacji naprawy Fast Track wynosi 5 dni, a wypożyczenie sprzętu zastępczego nie jest możliwe: 

Chorwacja, Estonia, Kazachstan, Litwa, Łotwa, Słowenia, Turcja, Ukraina i Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Profesjonalni fotografowie i filmowcy mogą również zarejestrować się w programie CPS w następujących krajach: 

Algieria, Arabia Saudyjska, Armenia, Azerbejdżan, Bahrajn, Białoruś, Bułgaria, Cypr, Egipt, Grecja, Gruzja, Iran, Islandia, Izrael, Jordania, Katar, Kuwejt, Liban, Macedonia, Nigeria, Oman, Serbia, Słowacja i Uzbekistan. Usługa CPS i usługa wypożyczenia sprzętu zastępczego nie jest dostępna w wymienionych krajach, ale członkowie programu CPS z tych krajów mogą skorzystać z odpowiedniego poziomu usługi CPS w krajach oferujących te usługi.

Inne korzyści, takie jak oferty, wydarzenia, imprezy, rabaty na usługi, różnią się i mogą nie być dostępne w danym kraju lub na danym obszarze.


Zarejestruj się, aby utworzyć bezpłatne konto CPS

Zarejestruj się w mgnieniu oka

Image of an icon representing a camera body Image of an icon representing a camera body

Rejestruj produkty Canon i zbieraj punkty

Image of an icon representing level of membership Image of an icon representing level of membership

Poznaj swój poziom członkostwa

Image of an icon representing a winning cup Image of an icon representing a winning cup

Odbierz pakiet powitalny

Image of an icon representing a continued relationship of shaking hands Image of an icon representing a continued relationship of shaking hands

Dodawaj kolejne produkty, aby zyskać więcej!

Często zadawane pytania (FAQ)

Co to jest CPS?

Canon Professional Services (CPS) jest wyspecjalizowaną usługą dla profesjonalnych i półprofesjonalnych fotografów i filmowców, którzy używają produktów firmy Canon. Szybka obsługa i naprawy zestawu, inspirujące wydarzenia i imprezy oraz wyjątkowe oferty specjalne to niektóre z wielu korzyści oferowanych przez CPS w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA).

Co to są punkty Canon i jak działają?

Za zakup większości produktów firmy Canon związanych z fotografią lub filmowaniem przyznawane są punkty. Wybierz produkt podczas rejestracji, aby dowiedzieć się, ile punktów otrzymasz za jego zakup. Po wprowadzeniu wszystkich informacji dotyczących produktu punkty zostaną dodane do Twojego konta. Suma punktów za zarejestrowane produkty decyduje o poziomie członkostwa. W miarę upływu czasu liczba punktów za dany produkt może się zmniejszyć i nie będzie można ich wykorzystać ani wymienić.

Moje punkty są wyszarzone i jest wyświetlana niebieska kropa. Co to oznacza?

Niebieska kropka wskazuje, że wymagana jest interwencja użytkownika. Kliknij kropkę i sprawdź, co trzeba zrobić. Punkty są wyszarzone, gdy brakuje szczegółowych informacji, a produkt nie jest w pełni zarejestrowany. Podaj wszystkie dane rejestracyjne produktu (numer seryjny, kraj i datę zakupu oraz nazwę sklepu). Punkty zostaną następnie zatwierdzone i wpłyną na poziom członkostwa w programie.

Ile punktów otrzymam za swój zestaw?

Zarejestruj się i rozpocznij dodawanie produktów, aby dowiedzieć się, ile punktów można uzyskać. Nie musisz dokończyć rejestracji, aby dowiedzieć się, ile punktów otrzymasz za swój sprzęt — możesz ponowić ten proces później i odebrać punkty.

Jakie informacje są wymagane podczas rejestracji?

Rejestracja w usłudze CPS jest szybka i prosta. Członkostwo jest przyznawane od razu – wystarczy zarejestrować się za pomocą danych kontaktowych. Aby rozpocząć zbieranie punktów określających poziom członkostwa, musisz zarejestrować swoje produkty. Nie martw się – procedura jest bardzo prosta. Informacje można wprowadzić w dowolnym momencie. Trzeba podać numer seryjny, nazwę sprzedawcy oraz kraj i datę zakupu. Po zatwierdzeniu tych informacji punkty zostaną dodane do konta. Sprawdź, czy dane produktu są poprawne i czy masz dowody zakupu produktów, ponieważ mogą okazać się one niezbędne do uzyskania korzyści lub zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego.

Które produkty firmy Canon można zarejestrować?

Ponad 3000 produktów firmy Canon kwalifikuje się do rejestracji — w tym większość naszych aparatów, obiektywów, drukarek, a nawet akcesoriów. Dodaj zarówno stary, jak i nowy sprzęt. Nawet produkty firmy Canon zakupione podczas podróży zagranicznych mogą zapewnić Ci punkty. 120 produktów Pro firmy Canon kwalifikuje się do programu Fast Track. Oznacza to, że mogą zostać naprawione w ciągu zaledwie 2 dni, w zależności od poziomu członkostwa.

Co to jest program Fast Track?

120 produktów firmy Canon podlega szybkiemu serwisowaniu w oficjalnych punktach serwisowych firmy Canon. Dowiedz się, czy Twoje produkty kwalifikują się do programu Fast Track – sprawdź swój zestaw i wybierz jego poszczególne elementy. Spowoduje to również wyświetlenie czasu naprawy, który zależy od poziomu członkostwa i poziomu usługi CPS w danym kraju. Program Fast Track dotyczy napraw we wszystkich centrach serwisowych firmy Canon oraz u autoryzowanych partnerów serwisowych programu CPS. W odniesieniu do prac konserwacyjnych i modernizacyjnych program Fast Track dotyczy tylko centrów serwisowych firmy Canon. Program Fast Track jest dostępny tylko w przypadku produktów, które zostały zarejestrowane z podaniem wszystkich danych (numeru seryjnego, kraju i daty zakupu oraz nazwy sklep). Ponadto punkty za produkty muszą zostać zatwierdzone. W przypadku podanego czasu realizacji obowiązuje ograniczenie liczby serwisowanych produktów. Naraz mogą być serwisowane maksymalnie 3 urządzenia członka programu. Czas dostawy nie jest uwzględniany. Dla porównania standardowy, nieobjęty gwarancją programu CPS czas to około 10 dni. Firma Canon nie może zagwarantować czasu realizacji, ale dokłada wszelkich starań, aby zmieścić się w wyznaczonych terminach. Jeśli z jakiegoś powodu czas realizacji ulegnie wydłużeniu, użytkownik będzie uprawniony do skorzystania z usługi wypożyczenia produktów zastępczych (członkowie poziomów Gold i Platinum). Więcej informacji na ten temat można znaleźć w sekcji Warunki korzystania.

Czy mogę używać CPS tylko w kraju zamieszkania?

Twoje członkostwo CPS uprawnia Cię do otrzymania wsparcia i korzyści we wszystkich krajach uczestniczących w programie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Zakres korzyści zależy od kraju. Więcej informacji można uzyskać po zapoznaniu się z zestawieniem krajów uczestniczących w programie.

Czy mogę otrzymać korzyści w innych regionach świata, jeśli jestem członkiem CPS EMEA?

Jeśli jesteś członkiem Canon EMEA i masz ważną kartę członkowską CPS, możesz skorzystać z priorytetowych usług firmy Canon poza Europą, Bliskim Wschodem i Afryką. Jednak zakres oferowanych korzyści może różnić się od zakresu obowiązującego w regionie macierzystym.


Usługa CPS dla firm

Jeśli jesteś częścią większej grupy lub organizacji, która używa produktów Canon, skorzystaj z usługi CPS dla firm.

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje

Image of a sports match with many dslr’s and some amazing lenses
Załóż konto i zarejestruj swój zestaw Canon, aby uzyskać natychmiastowe korzyści