Zarejestruj posiadany sprzęt w Canon Professional Service i korzystaj z priorytetowego wsparcia, szybkich napraw oraz ofert specjalnych.
ZAREJESTRUJ SIĘ BEZPŁATNIE ZALOGUJ SIĘO różnicy pomiędzy dobrym a niezwykłym zdjęciem decydują milisekundy. W takich sytuacjach stan aparatu odgrywa kluczową rolę. Zarejestruj swój sprzęt, a my zapewnimy Ci pomoc i odpowiednie wsparcie.
Usługi serwisowe świadczymy w ciągu 2 dni w specjalistycznych punktach CSP. Jeśli chcesz, możesz bezpłatnie wypożyczyć sprzęt zastępczy.
Będąc za granicą (Europa, Bliski Wschód, Afryka) możesz uzyskać pomoc w lokalnych punktach serwisowych. Zapewniamy wsparcie dla akredytowanych fotografów na dużych imprezach sportowych i rozrywkowych.
Zaproszenia na imprezy, warsztaty i wydarzenia Canon. Dedykowane oferty specjalne.
Jeszcze więcej powodów, aby się zarejestrować
Utrzymuj swój sprzęt w jak najlepszym stanie dzięki rabatom na konserwację przeprowadzane w dedykowanych centrach serwisowych Canon.
W przypadku naprawy pozagwarancyjnej lub konserwacji w centrum serwisowym Canon wysyłka zwrotna jest bezpłatna.
Jesteśmy obecni na większości najważniejszych wydarzeń na świecie, podczas których wspieramy akredytowanych fotografów. Zakres specjalistycznego wsparcia zależy od wydarzenia i może obejmować: bezpłatne wypożyczenie sprzętu, wsparcie techniczne, bezpłatne czyszczenie i kontrole oraz drobne naprawy.
Zarejestruj się bezpłatnie. Poznaj swój poziom członkostwa, zarządzaj produktami, punktami i ofertami specjalnymi w jednym miejscu.
Każdy nowy użytkowników otrzymuje pakiet powitalny. Karta członkowska zapewnia szybki dostęp do usług CPS, wsparcie w naszych punktach serwisowych oraz na imprezach.
WSPARCIE UDZIELANE PROFESJONALISTOM PRZEZ CPS JEST BEZKONKURENCYJNE
Zarejestruj wszystkie produkty firmy Canon, aby poznać liczbę swoich punktów. Suma punktów decyduje o Twoim poziomie członkostwa i zakresie korzyści. Ich zakres zależy od kraju.
0
Punkty
500
Punkty
1000
Punkty
1600
Punkty
Priorytetowa pomoc techniczna
Serwisowanie Fast Track 1
Bezpłatne wypożyczenie sprzętu zastępczego2
Rabat na konserwację3
Międzynarodowe wsparcie na imprezach 4
Niektóre korzyści są dostępne tylko w przypadku krajów uczestniczących w programie. Zapoznaj się z zestawieniem tych krajów lub wyświetl pełne warunki korzystania.
Bezpłatna wysyłka zwrotna 5
Wyłączny dostęp do imprez i wydarzeń firmy Canon 6
Wyjątkowe zniżki i oferty specjalne (informacje poniżej)
Pakiet powitalny i karta członkowska
Opłata za uczestnictwo
Przykład zestawu firmy Canon, który kwalifikuje Cię do uzyskania członkostwa na poziomie Platinum.
0 punktów wymaganych.
Przykład zestawu firmy Canon, który kwalifikuje Cię do uzyskania członkostwa na poziomie Silver.
500 punktów wymaganych.
Przykład zestawu firmy Canon, który kwalifikuje Cię do uzyskania członkostwa na poziomie Gold.
1000 punktów wymaganych.
Przykład zestawu firmy Canon, który kwalifikuje Cię do uzyskania członkostwa na poziomie Platinum.
1600 punktów wymaganych.
Kraje w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce (EMEA), które obecnie oferują pełny program CPS:
Austria, Belgia, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rosja, RPA, Rumunia, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.
Usługa CPS oraz placówki, w których można wypożyczyć sprzęt zastępczy, nie są dostępne w następujących krajach lub obszarach (choć można zamówić usługę w wymienionym kraju):
Andora (Hiszpania), Ceuta i Melilla (Hiszpania), Gibraltar (Hiszpania), Grenlandia (Dania), Guernsey (Wielka Brytania), Jersey (Wielka Brytania), Liechtenstein (Szwajcaria), Monako (Francja), San Marino (Włochy), Watykan (Włochy), Wyspa Man (Wielka Brytania), Wyspy Alandzkie (Szwecja), Wyspy Kanaryjskie (Hiszpania). Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty za przesyłkę, podatki i opłaty celne. Należy skontaktować się z odpowiednim punktem serwisowym z wyprzedzeniem.
W następujących krajach, objętych programem CPS, czas realizacji naprawy Fast Track wynosi 5 dni, a wypożyczenie sprzętu zastępczego nie jest możliwe:
Estonia, Islandia, Kazachstan, Litwa, Łotwa, Turcja, Ukraina i Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Profesjonalni fotografowie i filmowcy mogą również zarejestrować się w programie CPS w następujących krajach:
Algieria, Arabia Saudyjska, Armenia, Azerbejdżan, Bahrajn, Białoruś, Bułgaria, Cypr, Egipt, Gruzja, Iran, Izrael, Jordania, Katar, Kuwejt, Liban, Macedonia Północna, Nigeria, Oman, Serbia, Słowacja i Uzbekistan. Usługa CPS i usługa wypożyczenia sprzętu zastępczego nie jest dostępna w wymienionych krajach, ale członkowie programu CPS z tych krajów mogą skorzystać z odpowiedniego poziomu usługi CPS w krajach oferujących te usługi.
Inne korzyści, takie jak oferty, wydarzenia, imprezy, rabaty na usługi, różnią się i mogą nie być dostępne w danym kraju lub na danym obszarze.
Członkowie programu CPS mogą korzystać obecnie z atrakcyjnych ofert naszych partnerów. Informacje na temat korzystania z ofert są dostępne w pulpicie programu CPS.
Canon Professional Services (CPS) jest wyspecjalizowaną usługą dla profesjonalnych i półprofesjonalnych fotografów i filmowców, którzy używają produktów firmy Canon. Szybka obsługa i naprawy zestawu, inspirujące wydarzenia i imprezy oraz wyjątkowe oferty specjalne to niektóre z wielu korzyści oferowanych przez CPS w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA).
Za zakup większości produktów firmy Canon związanych z fotografią lub filmowaniem przyznawane są punkty. Wybierz produkt podczas rejestracji, aby dowiedzieć się, ile punktów otrzymasz za jego zakup. Po wprowadzeniu wszystkich informacji dotyczących produktu punkty zostaną dodane do Twojego konta. Suma punktów za zarejestrowane produkty decyduje o poziomie członkostwa. W miarę upływu czasu liczba punktów za dany produkt może się zmniejszyć i nie będzie można ich wykorzystać ani wymienić.
Niebieska kropka wskazuje, że wymagana jest interwencja użytkownika. Kliknij kropkę i sprawdź, co trzeba zrobić. Punkty są wyszarzone, gdy brakuje szczegółowych informacji, a produkt nie jest w pełni zarejestrowany. Podaj wszystkie dane rejestracyjne produktu (numer seryjny, kraj i datę zakupu oraz nazwę sklepu). Punkty zostaną następnie zatwierdzone i wpłyną na poziom członkostwa w programie.
Zarejestruj się i rozpocznij dodawanie produktów, aby dowiedzieć się, ile punktów można uzyskać. Nie musisz dokończyć rejestracji, aby dowiedzieć się, ile punktów otrzymasz za swój sprzęt — możesz ponowić ten proces później i odebrać punkty.
Rejestracja w usłudze CPS jest szybka i prosta. Członkostwo jest przyznawane od razu – wystarczy zarejestrować się za pomocą danych kontaktowych. Aby rozpocząć zbieranie punktów określających poziom członkostwa, musisz zarejestrować swoje produkty. Nie martw się – procedura jest bardzo prosta. Informacje można wprowadzić w dowolnym momencie. Trzeba podać numer seryjny, nazwę sprzedawcy oraz kraj i datę zakupu. Po zatwierdzeniu tych informacji punkty zostaną dodane do konta. Sprawdź, czy dane produktu są poprawne i czy masz dowody zakupu produktów, ponieważ mogą okazać się one niezbędne do uzyskania korzyści lub zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego.
Ponad 3000 produktów firmy Canon kwalifikuje się do rejestracji — w tym większość naszych aparatów, obiektywów, drukarek, a nawet akcesoriów. Dodaj zarówno stary, jak i nowy sprzęt. Nawet produkty firmy Canon zakupione podczas podróży zagranicznych mogą zapewnić Ci punkty. 120 produktów Pro firmy Canon kwalifikuje się do programu Fast Track. Oznacza to, że mogą zostać naprawione w ciągu zaledwie 2 dni, w zależności od poziomu członkostwa.
120 produktów firmy Canon podlega szybkiemu serwisowaniu w oficjalnych punktach serwisowych firmy Canon. Dowiedz się, czy Twoje produkty kwalifikują się do programu Fast Track – sprawdź swój zestaw i wybierz jego poszczególne elementy. Spowoduje to również wyświetlenie czasu naprawy, który zależy od poziomu członkostwa i poziomu usługi CPS w danym kraju.
Program Fast Track dotyczy napraw we wszystkich centrach serwisowych firmy Canon oraz u autoryzowanych partnerów serwisowych programu CPS. W odniesieniu do prac konserwacyjnych i modernizacyjnych program Fast Track dotyczy tylko centrów serwisowych firmy Canon. Program Fast Track jest dostępny tylko w przypadku produktów, które zostały zarejestrowane z podaniem wszystkich danych (numeru seryjnego, kraju i daty zakupu oraz nazwy sklep). Ponadto punkty za produkty muszą zostać zatwierdzone.
W przypadku podanego czasu realizacji obowiązuje ograniczenie liczby serwisowanych produktów. Naraz mogą być serwisowane maksymalnie 3 urządzenia członka programu. Czas dostawy nie jest uwzględniany. Dla porównania standardowy, nieobjęty gwarancją programu CPS czas to około 10 dni.
Nie można zagwarantować czasu realizacji. Może on nie zostać dotrzymany ze względu na takie czynniki jak dostępność części zamiennych. Jednak zarówno firma Canon, jak i zakłady naprawcze upoważnione do świadczenia usług CPS, będą starać się dotrzymać podanych czasów realizacji. Jeśli z jakiegoś powodu czas realizacji ulegnie wydłużeniu, użytkownik będzie uprawniony do skorzystania z usługi wypożyczenia produktów zastępczych (członkowie poziomów Gold i Platinum).
Więcej informacji na ten temat, w tym na temat sposobu obliczania czasów realizacji, można znaleźć w Warunkach korzystania.
W przypadku napraw pozagwarancyjnych rabaty na konserwację produktów i bezpłatna wysyłka zwrotna w ramach programu CPS są dostępne tylko w centrach serwisowych i naprawczych firmy Canon.
Obecnie autoryzowani partnerzy serwisowi CPS nie zapewniają takich korzyści. Mają jednak inne oferty, więc warto skontaktować się z wybranym autoryzowanym partnerem serwisowym CPS, aby dowiedzieć się więcej.
Wszystkie centra serwisowe firmy Canon zajmujące się serwisowaniem sprzętu CPS można znaleźć za pomocą wyszukiwarki na tej stronie – po wybraniu filtru „Canon Professional Services”.
Canon Professional Service Centers to duże regionalne warsztaty należące do firmy Canon. Gwarantują one doskonałą jakość serwisowania i napraw różnorodnych urządzeń tej firmy.
W regionie EMEA znajduje się 7 takich centrów:
Francja
Niemcy
Włochy
Rosja
Hiszpania
Szwecja
Wielka Brytania
Twoje członkostwo CPS uprawnia Cię do otrzymania wsparcia i korzyści we wszystkich krajach uczestniczących w programie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Zakres korzyści zależy od kraju. Więcej informacji można uzyskać po zapoznaniu się z zestawieniem krajów uczestniczących w programie.
Jeśli jesteś członkiem Canon EMEA i masz ważną kartę członkowską CPS, możesz skorzystać z priorytetowych usług firmy Canon poza Europą, Bliskim Wschodem i Afryką. Jednak zakres oferowanych korzyści może różnić się od zakresu obowiązującego w regionie macierzystym.
Jeśli jesteś częścią większej grupy lub organizacji, która używa produktów Canon, skorzystaj z usługi CPS dla firm.
Profesjonalny sprzęt w wybranych sklepach i doświadczony personel - znajdź sprzedawcę blisko miejsca zamieszkania.
Twój zestaw ciężko pracuje każdego dnia. Chcemy, aby tak było nadal, więc oferujemy specjalne rabaty na konserwację i realizujemy naprawy w bardzo krótkim czasie.
Wywiady z najlepszymi fotografami i filmowcami, wskazówki oraz porady dotyczące fotografowania, najnowsze informacje o produktach Canon, ofertach specjalnych i wydarzeniach.
Zarejestruj się, aby utworzyć konto Canon, a my zadbamy o informacje dotyczące Twoich produktów. Przydatne wskazówki, porady i aplikacje – wszystko w jednym miejscu.
* Obecni użytkownicy płatnych subskrypcji firmy Adobe mogą wykorzystać kod promocyjny tego samego produktu w dowolnym momencie, używając tego samego identyfikatora Adobe. Ograniczona czasowo oferta subskrypcyjna zostanie dodana do obecnej płatnej subskrypcji. W następujących krajach obecni użytkownicy płatnych subskrypcji firmy Adobe mogą wykorzystać kod dopiero po 30 dniach od wygaśnięcia terminu subskrypcji: Algieria, Arabia Saudyjska, Armenia, Azerbejdżan, Bahrajn, Białoruś, Egipt, Gruzja, Gibraltar, Izrael, Jordania, Katar, Kazachstan, Liban, Oman, Turcja, Ukraina, Uzbekistan, Zjednoczone Emiraty Arabskie.