NAGRYWANIE VLOGÓW

Polecane aparaty Canon do tworzenia vlogów

Dowiedz się, jak aparaty Canon dla vlogerów zapewniają użytkownikowi dużą kontrolę i niesamowitą jakość obrazu, dzięki czemu ożywią każdego vloga.
Canon Camera
Prowadzenie vloga to doskonały sposób na to, aby ludzie mogli Cię poznać. Do jego nagrywania potrzebny jest jednak odpowiedni aparat. Bez względu na to, czy marzysz o zostaniu twórcą internetowym i zdobyciu tysięcy fanów, czy chcesz się dobrze bawić, dzieląc się swoim hobby lub relacjonując wakacyjne przygody, masz mnóstwo możliwości, by wykazać się kreatywnością i pokazać siebie światu poprzez vloga. W sieci działa już wielu vlogerów, ale otwarte i kreatywne osoby, które mają coś do powiedzenia, zawsze znajdą sposób na to, by usłyszano ich głos.

Sympatyczne zachowanie i przekaz zależą wyłącznie od Ciebie. Prezentujemy trzy aparaty Canon do nagrywania filmów, które sprawią, że wprowadzenie w życie Twoich pomysłów stanie się łatwe i przyjemne. Zapewnią one świetną jakość obrazu i twórczą kontrolę, których potrzebujesz, by stworzyć dopracowanego vloga. Wszystkie te modele mają wbudowane funkcje Wi-Fi i Bluetooth, dzięki którym można błyskawicznie udostępniać filmy i zdjęcia, przesyłając je bezprzewodowo na smartfon, a następnie do mediów społecznościowych.
Mężczyzna w beżowym swetrze i okularach spoglądający w obracany ekran aparatu Canon M50 Mark II.

Matt Adlard, piekarz i vloger, wykorzystał aparat Canon EOS M50 Mark II do uchwycenia swoich imponujących dzieł.

Zestaw w kwadratowym, w tym aparat EOS M50 Mark II, obiektywy, lampę błyskową i mikrofon.

Aparat EOS M50 Mark II może wykorzystywać obiektywy EF i EF-S dzięki adapterowi mocowania Canon EF-EOS M, co zapewnia twórczą swobodę, ale specjalne kompaktowe obiektywy Canon EF-M idealnie nadają się do nagrywania vlogów.

1. Canon EOS M50 Mark II

Uniwersalny aparat bezlusterkowy Canon, przeznaczony do użytku zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz

  • Matryca: 24,1 MP, format APS-C
  • Ekran: obracany ekran dotykowy o przekątnej 7,5 cm
  • System AF: technologia Dual Pixel CMOS AF z funkcją śledzenia twarzy i obiektów
  • Maksymalna rozdzielczość obrazu: 4K (3840 × 2160)
  • System obiektywów: zgodny z lekkimi obiektywami EF-M, obiektywami EF i EF-S oraz adapterem mocowania Canon EF-EOS M.
  • Audio: wejście mikrofonowe
  • Tryb samowyzwalacza filmowania: 2 sekundy, 10 sekund, zdalne sterowanie
  • Filmy: dostępne proporcje obrazu filmu w pionie


Canon EOS M50 Mark II stworzono z myślą o filmowaniu, a w szczególności o nagrywaniu vlogów Aparat Canon EOS M50 Mark II ma nawet 143 punkty autofokusa (w zależności od używanego obiektywu). Wszystko dzięki technologii Dual Pixel AF, która umożliwia też śledzenie twarzy i obiektów. Wybierz obiekt w dowolnym miejscu niemal całego kadru. Nie przeciągaj palcem. Po prostu dotknij miejsca, w którym chcesz ustawić ostrość, aby przesunąć tam punkt AF lub stworzyć profesjonalny efekt płynnego przejścia ostrości.

Aparat EOS M50 Mark II doskonale nadaje się do filmowania w słabym świetle. Gdy filmujesz w 4K, aparat zapewnia czułość do ISO 6400, co pozwala uzyskać wyraźne materiały z wiernie odwzorowanymi kolorami, niezależnie od tego, czy nagrywasz wieczorem w oświetlonej lampą sypialni, czy w południe w pełnym słońcu na ulicy. Jeśli nie musisz nagrywać w 4K, filmowanie w jakości HD pozwoli zwiększyć zakres czułości ISO od 100 do 25 600. Dzięki temu możesz filmować w świetle księżyca, a Twoja twarz nadal będzie dobrze widoczna!

Obracany ekran pozwala szybko obrócić aparat i sfilmować się w ruchu, na przykład podczas wizyty na lokalnym targowisku lub pieszych wędrówek na szlaku w Appalachach. System AF w aparacie EOS M50 Mark II umieszcza na twarzy kwadratowy znacznik, który informuje, że ostrość jest odpowiednio ustawiona. Wbudowany cyfrowy stabilizator obrazu (Movie Digital IS) pomaga uzyskać stabilne ujęcia nawet podczas nagrywania z ręki.

Ma również wbudowany mikrofon stereo oraz gniazdo minijack stereo 3,5 mm do podłączenia zewnętrznego mikrofonu. Z obiektywem Canon EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM, który znajduje się w zestawie, aparat EOS M50 Mark II dobrze leży w dłoni. Oznacza to, że możesz filmować siebie z odległości wyciągniętego ramienia, nie męcząc się przy tym.
Człowiek w dużym płaszczu filmuje siebie za pomocą aparatu Canon PowerShot G7 X Mark III na ręcznym gimbalu.

Filmowiec i fotograf Jamie James testuje aparat Canon PowerShot G7 X Mark III w trakcie plenerowej sesji.

Aparat Canon PowerShot G7 X Mark III na turkusowej macie – z zewnętrznym mikrofonem i pilotem zdalnego sterowania.

Nagrywaj niezawodny dźwięk. Aparat PowerShot G7 X Mark III ma gniazdo 3,5 mm na zewnętrzny mikrofon, dzięki czemu dźwięk dorówna jakością obrazowi.

2. Canon PowerShot G7 X Mark III

Kompaktowy aparat Canon do nagrywania filmów w każdym miejscu

  • Matryca: 1-calowa matryca CMOS o rozdzielczości 20,1 MP
  • Ekran: odchylany ekran dotykowy o przekątnej 7,5 cm
  • System AF: ciągły AF z funkcją śledzenia twarzy i obiektów; 31 punktów AF; 4-stopniowy mechanizm stabilizacji obrazu poprzez przesuwanie soczewek obiektywu, inteligentny stabilizator obrazu z 5-osiową zaawansowaną dynamiczną stabilizacją obrazu i automatycznym poziomowaniem
  • Maksymalna rozdzielczość obrazu: 4K (3840 × 2160)
  • Filtr: wbudowany filtr szary
  • Filmy: dostępne proporcje obrazu filmu w pionie


Canon PowerShot G7 X Mark III to kompaktowy aparat z dużą matrycą i wbudowanym obiektywem o zakresie ogniskowej 24–100 mm (w przeliczeniu na pełną klatkę) i z przysłoną f/1,8–2,8. Połączenie niewielkiej wagi i dużej matrycy sprawia, że aparat doskonale nadaje się do tworzenia vlogów i filmów do serwisu YouTube poza domem. Możesz włożyć go do kieszeni i zabrać ze sobą wszędzie – zmierzy się z każdym postawionym przed nim wyzwaniem. Wbudowany obiektyw jest niezwykle szybki – dzięki niemu nie przegapisz żadnej ważnej chwili. Odchylany ekran sprawia, że filmowanie siebie w drodze jest dziecinnie proste.

Aparat PowerShot G7 X Mark III obsługuje ogromny zakres ogniskowej i ma duży zasięg. Na przykład podczas imprezy sportowej możesz objąć całe ujęcie, aby później powiększyć je do końca zakresu ogniskowych (100 mm) i uchwycić dynamiczne wydarzenie. Następnie oddal obraz, obróć ekran dotykowy do góry, naciśnij go i nagraj swoją reakcję!

PowerShot G7 X Mark III ma również znakomitą funkcję wykrywania twarzy oraz tryb śledzenia. Teraz możesz swobodnie poruszać się, z emocji podnosić ręce w górę i uwieczniać swoje reakcje na to, co się dzieje, nie martwiąc się o to, że Twoja twarz pozostanie poza strefą ostrości.

Aparat PowerShot G7 X Mark III doskonale sprawdza się w każdych warunkach oświetleniowych, zarówno w pełnym słońcu, jak i w oświetlonej lampą sypialni. To po prostu aparat idealny.

5-osiowy zaawansowany dynamiczny stabilizator obrazu pozwala rejestrować niezwykle stabilne materiały, nawet przy pełnym zbliżeniu, a także podczas panoramowania i w ruchu.
Ambasador firmy Canon Piotr Małecki klęczy na plaży, filmując siatkarza.

EOS M6 Mark II to najlepszy aparat dla vlogerów, którzy chcą rozbudowywać zestaw w miarę rozwoju umiejętności. Dzięki wymiennemu wizjerowi elektronicznemu, gniazdu 3,5 mm do zewnętrznych mikrofonów, możliwości mocowania lampy błyskowej i innych zgodnych akcesoriów na gorącej stopce aparat EOS M6 Mark II umożliwia bardzo twórczą pracę.

3. Canon EOS M6 Mark II

Najlepszy aparat do rejestrowania filmów dla blogerów od firmy Canon

  • Matryca: 32,5 MP, APS-C
  • Ekran: odchylany ekran dotykowy o przekątnej 7,5 cm
  • System AF: technologia Dual Pixel CMOS AF z funkcją śledzenia twarzy i obiektów oraz funkcją AF z wykrywaniem oczu
  • Maksymalna rozdzielczość obrazu: 4K (3840 × 2160)
  • System obiektywów: zgodny z lekkimi obiektywami EF-M, obiektywami EF i EF-S oraz adapterem mocowania Canon EF-EOS M.
  • Audio: wejście mikrofonowe


Canon EOS M6 Mark II to najlepsze rozwiązanie dla twórców. Dzięki przenośnej, kieszonkowej konstrukcji i obsłudze kompaktowych obiektywów EF-M aparat EOS M6 Mark II doskonale sprawdza się w każdych warunkach – reszta zależy od Twojej kreatywności i żądzy przygód.

Dzięki matrycy 32,5 MP aparat EOS M6 Mark II wyświetla obraz w rozdzielczości 4K z niezwykłą szczegółowością, a czułość do ISO 25600 podczas filmowania gwarantuje niezawodne działanie w każdym miejscu – od jasnego studia po nocne panoramy miast. Nagrywa również filmy w rozdzielczości Full HD z szybkością do 120 kl./s, co pozwala uzyskać kinematograficzne efekt zwolnionego tempa.

Szukasz najlepszego aparatu z obracanym ekranem dla blogerów? Ekran dotykowy aparatu EOS M6 Mark II można odchylić o 180 stopni w górę, aby filmować siebie w domu lub w studiu, lub o 45 stopni w dół. Dzięki temu można nagrywać obraz pod dowolnym kątem.

Zaawansowany system automatycznej regulacji ostrości Dual Pixel CMOS sprawia, że aparat EOS M6 Mark II automatycznie wykrywa twarze i obiekty oraz śledzi je w całym kadrze. Umożliwia także ręczne wybranie punktu ostrości poprzez dotknięcie ekranu. Dzięki temu zawsze możesz skupić się na tym, co Cię interesuje.

Po podłączeniu adaptera mocowania Canon EF-EOS M aparat EOS M6 Mark II jest również zgodny z obiektywami EF-S i EF, dzięki czemu można korzystać z małej głębi ostrości, która nadaje filmom profesjonalny charakter.

Autorzy: Jeff Meyer i Peter Wolinski

Powiązane produkty

Powiązane artykuły

  • Kobieta ustawiająca aparat Canon PowerShot G7 X Mark III obok swojego laptopa, by filmować zajęcia jogi z salonu.

    APARATY KOMPAKTOWE

    Najlepsze aparaty kompaktowe do tworzenia treści

    Odkryj, w jaki sposób aparat PowerShot G7 X Mark III może pomóc Ci uwolnić kreatywność w codziennym życiu.

  • Piekarz-celebryta, Matt Adlard, fotografujący czekoladowy deser aparatem Canon EOS M50 Mark II.

    FOTOGRAFIA KULINARNA

    Przepis na sukces: przedstawiamy aparat Canon EOS M50 Mark II

    Matt Adlard, piekarz samouk i gwiazda mediów społecznościowych zapoznaje się z aparatem EOS M50 Mark II

  • NAGRYWANIE VLOGÓW

    Zacznij tworzyć vlogi już dziś

    Postępuj zgodnie z naszymi wskazówkami dotyczącymi rejestrowania vlogów i dowiedz się, jak stworzyć piękne nagrania, aby przyciągnąć wymagających widzów.

  • Gwiazda portalu YouTube i autor wideobloga Mike Gray naciska przycisk nagrywania na dotykowym ekranie aparatu Canon PowerShot G7 X Mark III.

    NAGRYWANIE VLOGÓW

    Kreatywne nagrywanie vlogów aparatem PowerShot G7 X Mark III

    MikeVisuals, gwiazda YouTube'a, opowiada, jak tworzy urzekające vlogi korzystając z kompaktowego aparatu Canon PowerShot G7 X Mark III. Dzieli się swoimi najlepszymi poradami dotyczącymi nagrywania vlogów.