„Nieustannie współpracuję z innymi influencerami” – mówi piłkarski freestyler Ewan Baggott, znany także jako EABskills. „W świecie piłkarskiego freestyle’u istnieje mała społeczność, w której wzajemnie sobie pomagamy. Współpraca prowadzi do przyjaźni na całe życie”.
Media społecznościowe sprawiają, że wszyscy jesteśmy twórcami treści. Jak poprawić swoje filmy i posty, aby wyróżnić je na tle innych materiałów? Kampania Canon Crew Create skupia czterech brytyjskich artystów, którzy korzystają z różnych aparatów i obiektywów firmy Canon do tworzenia postów i filmów społecznościowych. Pokazują, co można osiągnąć – niezależnie od budżetu i umiejętności.
Piłkarski freestyler Ewan Baggott, znany jako EABskills, od dzieciństwa jest zapalonym fotografem. Używa sztandarowego aparatu Canon EOS R6 do filmowania swoich umiejętności i sztuczek dla 107 tys. fanów na Instagramie. „Zafascynowałem się fotografią, gdy byłem młody” – mówi. „Wysoka jakość obrazu ma dla mnie kluczowe znaczenie”.
Zdobywca nagrody Brit Award, producent Jack Garratt stosuje aparat Canon EOS RP do dokumentowania swojej twórczej pracy i udostępniania zdjęć z życia w podróży. W serwisie Instagram obserwuje go 90,9 tysięcy użytkowników. „Uwielbiam robić zdjęcia”, mówi. „Gdy jestem poza domem, zawsze mam ze sobą aparat”.
Tancerka Nifè ma ponad 1,5 miliona fanów w serwisie TikTok. Korzysta z aparatu Canon EOS M50 Mark II do filmowania wyzwań tanecznych i przygotowywania poradników. „Jest lekki i łatwy w użyciu. Mieści się w torebce” – mówi.
Artysta uliczny Fat Cap Sprays lubi dyskrecję. Publikuje krótkie filmy, które otrzymały ponad 72 milionów polubień w aplikacji TikTok. Używa aparatu Canon PowerShot G7 X Mark III. „Jest kompaktowy i naprawdę lekki, doskonałe sprawdza się, gdy w drugiej ręce trzymam puszkę z farbą” – mówi.
Poznamy tę czwórkę artystów. Dowiemy się więcej o ich procesach twórczych oraz o tym, czego się od siebie nauczyli, pracując nad krótkim filmem prezentującym ich umiejętności.
Więcej informacji: