A Canon SELPHY SQUARE QX10 in front of a book full of pictures.

TWÓRCZE DRUKOWANIE

Drukowanie może być dobrą zabawą: atrakcyjne sposoby na ożywianie zdjęć

Mamy rok 2020 i wielu z nas ma konto na Instagramie. Korzystając z funkcji edycji większość użytkowników może udoskonalać swoje zdjęcia. Wyróżnij się na tle innych i stwórz własne wydruki, które tak łatwo nie odejdą w zapomnienie.

Wybierz przenośną drukarkę SELPHY SQUARE QX10 w eleganckiej czarnej, białej, różowej lub zielonej obudowie, uwolnij swoją kreatywność i ożyw wspomnienia. Oto kilka prostych wskazówek, które pomogą Ci wykorzystać możliwości drukarki.

Niedoskonałość ma swoje zalety

A woman’s hand placing a photograph of a couple at the beach into a holiday

Poeksperymentuj. Daj się pochłonąć chwili i stwórz coś niepowtarzalnego. Możesz użyć lampy błyskowej w telefonie i nadać zdjęciu wygląd z lat 90. ubiegłego wieku czy fotografować z niskiego pułapu z myślą o uzyskaniu nietypowej perspektywy. Wykorzystaj wszystko co się sprawdza. Zaakceptuj fakt, że zdjęcia nie muszą być idealne, aby można je było wydrukować. Zapomnij o zasadach i baw się dobrze. 

Zasilana akumulatorowo przenośna drukarka SELPHY SQUARE QX10 nie ma przewodów ani kabli. Możesz na niej drukować w dowolnym miejscu. Urządzenie mieści się w niedużej torbie i umożliwia drukowanie w dowolnej chwili. 

Wydrukowane, otoczone obramowaniem, kwadratowe naklejki idealnie nadają się do wklejenia w albumach, na laptopach czy tablicach. Drukarka SELPHY SQUARE QX10 wykorzystuje druk termosublimacyjny, dzięki czemu wydrukowane zdjęcia pozostaną wyraziste i jaskrawe nawet przez 100 lat. Tak, zgadza się, 100 lat.

Opowiadanie historii

Skorzystaj z aplikacji SELPHY Photo Layout, aby podłączyć kompaktową drukarkę SELPHY SQUARE QX10 z obsługą łączności Wi-Fi do urządzenia przenośnego, lub użyj łączności Bluetooth® i aplikacji Canon Mini Print, aby połączyć tablet lub telefon z urządzeniem Canon Zoemini, i zacznij błyskawicznie udostępniać atrakcyjne naklejki ze zdjęciami.

Możesz rozmieszczać zdjęcia na zaproszeniach urodzinowych czy rysować na obramowaniach przy tworzeniu specjalnych podziękowań. Twórz dzienniki ze zdjęciami dokumentującymi wybrane stroje i stylizacje, wyjątkowe makijaże czy szalej z odbitkami podczas towarzyskich spotkań. Dziel się swoimi przeżyciami i historiami w sposób, który pobudza Twoją wyobraźnię.

Stylizacja otoczenia

A garland of photos printed on the Canon SELPHY SQUARE QX10 hanging from the wall.

Umieszczanie zdjęć na ścianach w domu to doskonały sposób na wyrażanie swojej osobowości. Drukuj zdjęcia, które będą źródłem inspiracji – od portretów swoich pupili i wakacyjnych przygód, po zabawne zdjęcia przyjaciół i członków rodziny – i prezentuj je w swoim otoczeniu. 

Przenośna drukarka SELPHY CP1300 umożliwia szybkie i łatwe drukowanie ze smartfonów i tabletów z systemami iOS i Android – bezpośrednio lub za pomocą bezpłatnej aplikacji Canon PRINT. SELPHY CP1300 tworzy nieskazitelne wydruki w różnych formatach, od pocztówek po miniaturowe naklejki. Dostępna w kolorze czarnym, białym lub różowym.

Autorka: Lorna Dockerill

Powiązane artykuły
A cat and a koala printed on a Canon PIXMA TS5350 printer.

DRUKOWANIE I RĘKODZIEŁO

Działaj, buduj i kreuj z @paperboyo

Szukaliśmy osoby, która pokaże, jak różne rodzaje papieru pobudzają kreatywność – @paperboyo okazał się idealny.

Canon Zoemini C and Canon Zoemini S on a table alongside a notebook with pictures stuck to it.

TWÓRCZOŚĆ

Postaw na kreatywność z serią Canon Zoemini

Uwolnij swoją kreatywność korzystając z szerokiej gamy naszych natychmiastowych aparatów i kieszonkowych drukarek.

Powiązane produkty

Powiązane artykuły

Wiele przydatnych wskazówek dotyczących fotografii, przewodniki oraz wywiady. W sekcji „Zainspiruj się” znajdziesz między innymi porady jak wybrać najlepszy aparat czy drukarkę,aby móc realizować swoje pomysły.