WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE DRUKOWANIA

Pozytywne oddziaływanie druku

Fotografie pozwalają utrwalić ulotne chwile. Dowiedz się, jak wydrukować ulubione obrazy i ozdobić swój dom wspomnieniami.
Canon Camera
Nie zawsze możemy spędzać czas z ludźmi, których kochamy. Mimo że poczta e-mail, media społecznościowe i wideorozmowy zrewolucjonizowały sposób, w jaki komunikujemy się na duże odległości, nie wszystkim one odpowiadają. Technologia może nastręczać problemów starszemu pokoleniu, najmłodsi mogą nie mieć tyle cierpliwości, a inni mogą być zwyczajnie zmęczeni wpatrywaniem się w ekran, by chcieć poświęcać na to jeszcze więcej czasu.

Fotografie pozwalają utrwalić ulotne chwile, a wydrukowanie zdjęć sprawia, że nabierają one jeszcze większej wagi. Ozdabianie domu zdjęciami przyjaciół lub członków rodziny pogłębia poczucie przywiązania, a umieszczenie odbitek w albumie zapewnia łatwy dostęp do szczęśliwych wspomnień, a także stanowi przemyślany prezent.

Oto kilka sugestii dotyczących tego, jak można wykorzystać poprawiającą nastrój siłę odbitek.
Chłopiec pomaga powiesić na ścianie oprawione zdjęcie swoich dziadków.

Namacalny obiekt daje większą satysfakcję niż przewijanie cyfrowych zdjęć w galerii. Uwiecznij członków rodziny i przyjaciół, tworząc wymowne odbitki do powieszenia w domu.

Wieszaj zdjęcia w widocznym miejscu

Rodzic i dziecko wieszają na parapecie wydrukowane zdjęcia przypięte do kawałka sznurka.

Ozdobienie domu wspomnieniami to doskonały sposób na poprawę nastroju i na to, aby być jeszcze bliżej tych, których kochasz najbardziej.

Kobieta wyjmująca tylną część ramki do zdjęć. Na biurku przed kobietą leżą: drukarka TS5350 z serii PIXMA firmy Canon, zdjęcie i ryza błyszczącego papieru fotograficznego.

Drukarka TS5350 z serii PIXMA firmy Canon jest idealna do standardowej i twórczej pracy, a dzięki funkcji drukowania za pośrednictwem sieci Wi-Fi można sterować nią z poziomu smartfona.

Oglądanie twarzy przyjaciół lub członków rodziny na zdjęciach może dać Ci szczęście. Do niedawna ludzie często trzymali zdjęcia bliskich w torebkach lub portfelach. Jeśli mieli zły dzień, mogli spojrzeć na nie, aby poprawić sobie nastrój. Cyfrowe zdjęcia przechowywane na smartfonach mogą stanowić nowoczesną alternatywę, ale nadal jest nam łatwiej poczuć więź z wydrukowanym zdjęciem. Wieszaj zdjęcia w miejscach, w których spędzasz dużo czasu, na przykład w kuchni lub biurze, aby poprawić sobie nastrój w ciągu dnia.

Drukarka z serii Canon PIXMA TS5350 to doskonały wybór do codziennych zastosowań. Połącz się bezpośrednio ze smartfonem i drukuj zdjęcia 10×15 cm bez obramowania w zaledwie 36 sekund. Oprawienie w ramkę nie jest jedyną formą prezentowania zdjęć. Można je wydrukować na samoprzylepnym papierze fotograficznym lub magnetycznym papierze fotograficznym, a następnie przylepić do torby na laptopa lub umieścić na lodówce. Możesz zabierać zdjęcia ze sobą wszędzie – po wydrukowaniu ich na papierze do naprasowania i wprasowaniu na bawełnianą odzież i akcesoria.

Uczyń z wydruków artystyczne wyzwanie

Chłopiec wklejający wydrukowane zdjęcia do albumu z brązowego papieru.

Drukarka SELPHY Square QX10 idealnie nadaje się do tworzenia albumów, ponieważ obrazy są generowane na samoprzylepnym papierze i nie wymagają stosowania kleju ani taśmy samoprzylepnej.

Drukarka Canon SELPHY Square QX10 nad albumem.

Dzięki aplikacji SELPHY Photo Layout możesz łatwo personalizować swoje obrazy za pomocą filtrów, ramek lub dodatkowego tekstu.

Tworzenie albumu to ciekawy projekt, który dostarczy dzieciom rozrywki na wiele godzin. Może również pomóc im wzmocnić relacje z członkami rodziny, których mogli nie widzieć przez jakiś czas.

SELPHY Square QX10 to idealna drukarka do tworzenia albumów. Podłącz drukarkę bezpośrednio do smartfona za pośrednictwem sieci Wi-Fi, włącz aplikację SELPHY Photo Layout i oddaj pole działania swoim dzieciom – niech bawią się filtrami, ramkami i tekstem przed wydrukowaniem zdjęć. Po wydrukowaniu możesz oderwać tylną część odbitek i wkleić je bezpośrednio do albumu, bez potrzeby stosowania taśmy lub kleju. Biała ramka jest idealna do umieszczania spersonalizowanych notatek lub dodawania zabawnych podpisów.

Jeśli sądzisz, że albumy z wycinkami są przeznaczone tylko dla dzieci, przekonaj się, jaką radość daje tworzenie własnych albumów ze zdjęciami lub robienie i drukowanie zdjęć, które można dołączać do codziennych wpisów w swoim pamiętniku. Dzięki bezprzewodowej i przenośnej drukarce SELPHY Square QX10 możesz drukować w dowolnym miejscu. Trzymaj ją na stoliku nocnym lub zapakuj wraz z pamiętnikiem na następny weekendowy wypad.

Zapamiętaj chwilę

Dwie młode kobiety pozują do zdjęcia selfie robionego urządzeniem Canon Zoemini S.

Warto uwieczniać i celebrować codzienne wydarzenia, takie jak spotkanie ze znajomymi. Canon Zoemini S to kieszonkowa drukarka, którą możesz zabrać ze sobą wszędzie.

Przeżywanie wyjątkowych chwil to coś więcej niż tylko czerpanie całej radości z przyjemnych wydarzeń. Dzięki obecności w danym miejscu uczysz się doceniać każdy dzień. Zdjęcia mogą pomóc uwydatnić ten moment i nadać mu odpowiednią rangę, niezależnie od tego, czy obchodzisz urodziny z najbliższymi przyjaciółmi, czy robisz coś tak prozaicznego, jak wyprowadzanie psa na spacer. Cyfrowe zdjęcie Twojego psa może gdzieś zniknąć w odmętach pamięci cyfrowej smartfona lub aparatu, a błyskawiczna odbitka pozwoli podkreślić znaczenie tej chwili.

Canon Zoemini S to 8-megapikselowy aparat z funkcją natychmiastowego drukowania. Lusterko do selfie i wbudowana lampa pierścieniowa zagwarantują doskonały wygląd podczas uwieczniania osobistych chwil. Możesz sparować Canon Zoemini S ze smartfonem za pomocą Bluetooth i aplikacji Canon Mini Print. Dzięki temu, nawet jeśli zapomnisz zabrać go ze sobą, możesz uwiecznić daną chwilę poprzez wydrukowanie zdjęcia zaraz po powrocie do domu.

Wysyłanie zdjęć pocztą

Dziecko machające do dziadków podczas wideorozmowy na tablecie.

Wysyłanie zdjęć pocztą to dodatkowy sposób na utrzymywanie kontaktu z osobami mieszkającymi daleko od nas.

Drukarka Canon SELPHY Square QX10 obok smartfona.

Na drukarce Canon SELPHY Square QX10 możesz drukować wiele obrazów i udostępniać je znajomym i krewnym.

Sama możliwość natychmiastowego udostępnienia zdjęcia w Internecie nie umniejsza wagi wysłania wydrukowanego zdjęcia pocztą. Dziadkowie mogą nie być aktywni w mediach społecznościowych ani czuć się komfortowo w prowadzeniu wideorozmów, ale na pewno ucieszy ich otrzymanie pocztą wydrukowanych zdjęć swoich wnuków czy też wykonanego w domu albumu z wycinkami. I nie dotyczy to tylko dziadków! Kto nie chciałby znaleźć w skrzynce na listy zdjęć uwieczniających wyjątkowe chwile? To na pewno przyjemniejsze niż kolejny rachunek do zapłacenia.

Wyślij zdjęcia zrobione i wydrukowane w danej chwili za pomocą Canon Zoemini S lub wykonaj kilka odbitek tej samej fotografii na SELPHY Square QX10 i zachowaj jedną dla siebie, a resztę rozdaj innym osobom. Jeśli jednak chcesz wręczyć coś w większym formacie, włóż do drukarki PIXMA papier o standardowym rozmiarze (10×15 cm) lub błyszczący papier fotograficzny A4.

Niezależnie od tego, czy drukujesz zdjęcia, aby wrócić wspomnieniami do minionych chwil, chcesz podkreślić moment, który obecnie przeżywasz, czy pragniesz pozostać w kontakcie z przyjaciółmi i członkami rodziny, z którymi nie masz możliwości częstego spotykania się, może to pozytywnie odmienić Twoje życie na wiele sposobów.


Autor: Matthew Bowen

Powiązane produkty

Powiązane artykuły

  • A Canon PIXMA G6050 printer and Canon Magnetic Photo Paper on a table next to papercraft creations including a dinosaur mobile, a unicorn head and cat stickers.

    TWÓRCZE DRUKOWANIE

    Ozdabiaj za pomocą odbitek

    Twórz papierowe dzieła dzięki drukarce i aplikacji Creative Park.

  • TWÓRCZE DRUKOWANIE

    Krótkie porady dotyczące drukowania na Canon SELPHY QX10

    Wskazówki i porady dotyczące kreatywnej pracy z drukarką Canon SELPHY SQUARE QX10.

  • WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE DRUKOWANIA

    Wydrukuj własną książkę z przepisami

    Natasha Alipour-Faridani o tym, jak fotografować i wydrukować własną książkę z przepisami.

  • A tablet showing the Creative Park app next to personalised cards and a party garland.

    DRUK I WYCINANKI

    Drukowanie materiałów na imprezę

    Przygotuj się do imprezy dzięki aplikacji Creative Park.