Canon Zoemini C and Canon Zoemini S on a table with a notebook with pictures stuck to it.

Zrób zdjęcie, wystylizuj je i wydrukuj – postaw na kreatywność dzięki serii Canon Zoemini

Uwolnij swoją kreatywność poza domem dzięki natychmiastowemu aparatowi i kieszonkowej drukarce

Atrakcyjne zdjęcia nie służą tylko do zdobywania polubień. Dzięki urządzeniom Canon Zoemini, Canon Zoemini S i Canon Zoemini C możesz robić zdjęcia*, uatrakcyjniać je i drukować w dowolnym miejscu, a następnie wymieniać się nimi i je udostępniać lub prezentować dzięki nim swój twórczy potencjał.

Twój nowy przyjaciel

Noś tego kieszonkowego towarzysza ze sobą – dzięki jego smukłej konstrukcji możesz go wsunąć do torby lub kieszeni i nic Cię nie zaskoczy.

Wybierz jeden z modnych kolorów, aby dopasować drukarkę do własnego stylu – możesz postawić na eleganckie modele Canon Zoemini lub Canon Zoemini S w kolorach różowego złota, bieli lub czerni albo na model Canon Zoemini C w ekstrawaganckim kolorze żółtym, jasnozielonym lub różowym.

3 different colours of Canon Zoemini S and Canon Zoemini C on a table.

Po zakupie idealnego akcesorium – urządzenia Canon Zoemini – warto wykorzystać jego potencjał. Zapoznaj się z poniższymi pomysłami, które zapewnią inspirację do działania.

1. Zrób zdjęcie

2 young women - one taking a photo with Canon Zoemini S, one taking a selfie in a bathtub filled with colourful balls.

Dzięki lusterku do zdjęć selfie w modelach Canon Zoemini S i Canon Zoemini C zawsze zrobisz idealne zdjęcie. Przyjmij pozę, zrób minę lub uwzględnij w kadrze także znajomego lub znajomą i zrób doskonale skadrowane, spontaniczne zdjęcie. Chcesz poprawić oświetlenie? Włącz pierścieniową lampę modelu Canon Zoemini S, aby zrobić selfie, którym zechcesz się podzielić z innymi.

Aby zrobić znakomite zdjęcie grupowe, skorzystaj z funkcji zdalnego wyzwalania migawki modelu Canon Zoemini S w aplikacji Canon Mini Print. Dołącz do grupy, a później wydrukuj efekt i pokaż go wszystkim.

2. Nadaj zdjęciu charakter

A picture of 4 young people jumping in the air with speech bubbles and other AR text added.

Korzystając z aplikacji Canon Mini Print** i modelu Canon Zoemini lub Canon Zoemini S, możesz nadać zdjęciom wyjątkowy charakter. Wypróbuj różne ramki i filtry, aby uzyskać wystylizowany wydruk, lub dodaj do zdjęcia elementy rzeczywistości rozszerzonej, rysunki lub napisy, które wywołają uśmiech na twarzy.

3. Zachowaj je na pamiątkę

2 girls sticking printed pictures on a board.

Dzięki niewielkim rozmiarom modele Canon Zoemini S i Canon Zoemini C są zawsze pod ręką – gotowe na to, by zrobić wyjątkowe zdjęcie. Przeżyj wydarzenia na nowo dzięki miniaturowym zdjęciom 2×3" z samoprzylepną warstwą na odwrocie. Idealnie mieszczą się w torebce lub portfelu. Można je też wklejać do pamiętnika.

Niech natychmiastowy aparat z funkcją drukarki stanie się Twoim ulubionym towarzyszem podróży. Możesz nim fotografować ulubione miejsca i widoki, a następnie umieszczać zdjęcia obok innych pamiątek w kolorowym albumie podróżnym. Razem z zapiskami i notatkami utworzą one kapsułę czasu do powspominania i podzielenia się ze znajomymi.

Organizujesz przyjęcie urodzinowe? Przygotuj tablicę na wspomnienia i zachęć wszystkich do fotografowania i drukowania. Każdy element wspomnień można umieścić na tablicy, tak aby wszyscy mogli go podziwiać. Po zakończeniu imprezy solenizant(ka) może zabrać całość do domu.

4. Nadaj przedmiotom wyjątkowy styl

Guitar case with a picture of 4 young people stuck to it.

Nadaj swoim przedmiotom osobisty charakter dzięki samoprzylepnym zdjęciom. Odklej podkład warstwy samoprzylepnej ze zdjęć selfie i zdjęć grupowych i udekoruj ściany sypialni lub lustro albo nadaj odpowiedni charakter notebookowi, torbie lub telefonowi.

Aby stworzyć atrakcyjną, kreatywną pracę, przygotuj kolaż lub tablicę nastrojową dla siebie i swoich przyjaciół albo dodaj ulubione chwile do paska lampek, który stanie się efektownym elementem prezentacyjnym.

5. Oznacz zdjęcia

Young woman sitting and holding Canon Zoemini S and a girl holding Canon Zoemini C and a colourful doughnut.

Przekształć zwykłe etykiety w wyjątkowe, imienne oznaczenia prezentów świątecznych lub urodzinowych. Zbierz najlepsze zdjęcia przedstawiające Twoich znajomych i przytwierdź je do prezentów, aby stworzyć stylowe i zapadające w pamięć etykiety. Przy specjalnych okazjach użyj nietypowych ujęć i nadających się do udostępnienia zdjęć selfie, aby utworzyć i ozdobić własne karty okolicznościowe, lub przyklej zmodyfikowane zdjęcia na spersonalizowane zaproszenia.

Natychmiastowe zdjęcia ułatwiają także porządkowanie przedmiotów. Możesz posortować buty i spakować biżuterię lub odzież po zakończeniu danej pory roku. Zdjęcia zawartości umieszczone na pudełku pozwolą określić, co kryje się w środku. Wreszcie mamy porządek!

6. Wyraź to za pomocą zdjęcia

Person holding a smartphone with a picture and another one printing pictures on Canon Zoemini.

Masz coś do powiedzenia? Zrób urocze zdjęcie i natychmiast je wydrukuj, aby utworzyć spersonalizowaną kartkę z podziękowaniem lub wyznaniem miłości. Wystarczy ustawić wydruk w formacie 2×2" i zrobić zdjęcie portretowe urządzeniem Canon Zoemini S lub Canon Zoemini C. Zostaw wiadomość z serdeczną notatką, rysunkiem lub napisem na dole.

7. Postaw na wyjątkowy wygląd

A girl taking a selfie with Canon Zoemini C in her room.

Pokaż, że masz swój styl, dzięki osobistemu albumowi stylizacji. Zrób zdjęcie selfie, gdy pięknie wyglądasz, i umieść je na elemencie garderoby, aby zawsze wiedzieć, co masz założyć. Poeksperymentuj też z włosami. Wypróbuj modną fryzurę bądź zrób loki w stylu retro lub misterny warkocz. Następnie zrób natychmiastowe zdjęcie uzyskanego efektu. Przyda się do udzielania wskazówek dotyczących stylu. Możesz też wymieniać się zdjęciami ze znajomymi i udostępniać je, aby uzyskać obiektywną opinię.

8. Określ obiekty pożądania

Coś Ci wpadło w oko? Zrób zdjęcie ślicznych butów i stwórz listę życzeń, z której Ty i Twoi znajomi skorzystacie, gdy będziecie chcieli sprawić sobie coś ładnego, lub którą podeślesz swoim bliskim, gdy będą szukać pomysłu na urodzinowy prezent dla Ciebie.

* Modele Canon Zoemini S i Canon Zoemini C są wyposażone we wbudowany aparat.

** Zastrzeżenie: konieczne jest podłączenie urządzenia przenośnego do drukarki Canon Zoemini lub Canon Zoemini S przez interfejs Bluetooth® i aplikację Canon Mini Print, dostępną bezpłatnie w sklepach App Store i Google Play. Zgodna z urządzeniami przenośnymi z systemem iOS 9.0 lub nowszym oraz z urządzeniami Android z systemem operacyjnym Android 4.4 lub nowszym.

Autorka: Claire Price

Powiązane artykuły
Zoemini S2 print story

APARATY NATYCHMIASTOWE

Uchwyć rytm aparatem Canon Zoemini S2

Zmień chwile we wspomnienia dzięki przenośnej kompaktowej drukarce fotograficznej 2 w 1 firmy Canon.

Express your style with print

DRUKARKI NATYCHMIASTOWE

Wyraź swój styl za pomocą odbitek

Dowiedz się, jak blogerka modowa Izzy Manuel wykorzystuje aparat Canon Zoemini S2, aby ożywić swoje zdjęcia.

A person writing in a scrapbook, the pages filled with photos and stickers.

TWÓRCZE DRUKOWANIE

Wyraź siebie poprzez kreatywne prowadzenie dziennika

Prowadzenie dziennika może być sposobem na wyrażenie swojej kreatywności i poprawę zdrowia psychicznego.

Powiązane produkty

Powiązane artykuły

Wiele przydatnych wskazówek dotyczących fotografii, przewodniki oraz wywiady. W sekcji „Zainspiruj się” znajdziesz między innymi porady jak wybrać najlepszy aparat czy drukarkę, aby móc realizować swoje pomysły.