Canon Zoemini C and Canon Zoemini S on a table with a notebook with pictures stuck to it.

Zrób zdjęcie, wystylizuj je i wydrukuj – postaw na kreatywność dzięki serii Canon Zoemini

Uwolnij swoją kreatywność poza domem dzięki natychmiastowemu aparatowi i kieszonkowej drukarce

Atrakcyjne zdjęcia nie służą tylko do zdobywania polubień. Dzięki urządzeniom Canon Zoemini, Canon Zoemini S i Canon Zoemini C możesz robić zdjęcia*, uatrakcyjniać je i drukować w dowolnym miejscu, a następnie wymieniać się nimi i je udostępniać lub prezentować dzięki nim swój twórczy potencjał.

Twój nowy przyjaciel

Noś tego kieszonkowego towarzysza ze sobą – dzięki jego smukłej konstrukcji możesz go wsunąć do torby lub kieszeni i nic Cię nie zaskoczy.

Wybierz jeden z modnych kolorów, aby dopasować drukarkę do własnego stylu – możesz postawić na eleganckie modele Canon Zoemini lub Canon Zoemini S w kolorach różowego złota, bieli lub czerni albo na model Canon Zoemini C w ekstrawaganckim kolorze żółtym, jasnozielonym lub różowym.

3 different colours of Canon Zoemini S and Canon Zoemini C on a table.

Po zakupie idealnego akcesorium – urządzenia Canon Zoemini – warto wykorzystać jego potencjał. Zapoznaj się z poniższymi pomysłami, które zapewnią inspirację do działania.

1. Zrób zdjęcie

2 young women - one taking a photo with Canon Zoemini S, one taking a selfie in a bathtub filled with colourful balls.

Dzięki lusterku do zdjęć selfie w modelach Canon Zoemini S i Canon Zoemini C zawsze zrobisz idealne zdjęcie. Przyjmij pozę, zrób minę lub uwzględnij w kadrze także znajomego lub znajomą i zrób doskonale skadrowane, spontaniczne zdjęcie. Chcesz poprawić oświetlenie? Włącz pierścieniową lampę modelu Canon Zoemini S, aby zrobić selfie, którym zechcesz się podzielić z innymi.

Aby zrobić znakomite zdjęcie grupowe, skorzystaj z funkcji zdalnego wyzwalania migawki modelu Canon Zoemini S w aplikacji Canon Mini Print. Dołącz do grupy, a później wydrukuj efekt i pokaż go wszystkim.

2. Nadaj zdjęciu charakter

A picture of 4 young people jumping in the air with speech bubbles and other AR text added.

Korzystając z aplikacji Canon Mini Print** i modelu Canon Zoemini lub Canon Zoemini S, możesz nadać zdjęciom wyjątkowy charakter. Wypróbuj różne ramki i filtry, aby uzyskać wystylizowany wydruk, lub dodaj do zdjęcia elementy rzeczywistości rozszerzonej, rysunki lub napisy, które wywołają uśmiech na twarzy.

3. Zachowaj je na pamiątkę

2 girls sticking printed pictures on a board.

Dzięki niewielkim rozmiarom modele Canon Zoemini S i Canon Zoemini C są zawsze pod ręką – gotowe na to, by zrobić wyjątkowe zdjęcie. Przeżyj wydarzenia na nowo dzięki miniaturowym zdjęciom 2×3" z samoprzylepną warstwą na odwrocie. Idealnie mieszczą się w torebce lub portfelu. Można je też wklejać do pamiętnika.

Niech natychmiastowy aparat z funkcją drukarki stanie się Twoim ulubionym towarzyszem podróży. Możesz nim fotografować ulubione miejsca i widoki, a następnie umieszczać zdjęcia obok innych pamiątek w kolorowym albumie podróżnym. Razem z zapiskami i notatkami utworzą one kapsułę czasu do powspominania i podzielenia się ze znajomymi.

Organizujesz przyjęcie urodzinowe? Przygotuj tablicę na wspomnienia i zachęć wszystkich do fotografowania i drukowania. Każdy element wspomnień można umieścić na tablicy, tak aby wszyscy mogli go podziwiać. Po zakończeniu imprezy solenizant(ka) może zabrać całość do domu.

4. Nadaj przedmiotom wyjątkowy styl

Guitar case with a picture of 4 young people stuck to it.

Nadaj swoim przedmiotom osobisty charakter dzięki samoprzylepnym zdjęciom. Odklej podkład warstwy samoprzylepnej ze zdjęć selfie i zdjęć grupowych i udekoruj ściany sypialni lub lustro albo nadaj odpowiedni charakter notebookowi, torbie lub telefonowi.

Aby stworzyć atrakcyjną, kreatywną pracę, przygotuj kolaż lub tablicę nastrojową dla siebie i swoich przyjaciół albo dodaj ulubione chwile do paska lampek, który stanie się efektownym elementem prezentacyjnym.

5. Oznacz zdjęcia

Young woman sitting and holding Canon Zoemini S and a girl holding Canon Zoemini C and a colourful doughnut.

Przekształć zwykłe etykiety w wyjątkowe, imienne oznaczenia prezentów świątecznych lub urodzinowych. Zbierz najlepsze zdjęcia przedstawiające Twoich znajomych i przytwierdź je do prezentów, aby stworzyć stylowe i zapadające w pamięć etykiety. Przy specjalnych okazjach użyj nietypowych ujęć i nadających się do udostępnienia zdjęć selfie, aby utworzyć i ozdobić własne karty okolicznościowe, lub przyklej zmodyfikowane zdjęcia na spersonalizowane zaproszenia.

Natychmiastowe zdjęcia ułatwiają także porządkowanie przedmiotów. Możesz posortować buty i spakować biżuterię lub odzież po zakończeniu danej pory roku. Zdjęcia zawartości umieszczone na pudełku pozwolą określić, co kryje się w środku. Wreszcie mamy porządek!

6. Wyraź to za pomocą zdjęcia

Person holding a smartphone with a picture and another one printing pictures on Canon Zoemini.

Masz coś do powiedzenia? Zrób urocze zdjęcie i natychmiast je wydrukuj, aby utworzyć spersonalizowaną kartkę z podziękowaniem lub wyznaniem miłości. Wystarczy ustawić wydruk w formacie 2×2" i zrobić zdjęcie portretowe urządzeniem Canon Zoemini S lub Canon Zoemini C. Zostaw wiadomość z serdeczną notatką, rysunkiem lub napisem na dole.

7. Postaw na wyjątkowy wygląd

A girl taking a selfie with Canon Zoemini C in her room.

Pokaż, że masz swój styl, dzięki osobistemu albumowi stylizacji. Zrób zdjęcie selfie, gdy pięknie wyglądasz, i umieść je na elemencie garderoby, aby zawsze wiedzieć, co masz założyć. Poeksperymentuj też z włosami. Wypróbuj modną fryzurę bądź zrób loki w stylu retro lub misterny warkocz. Następnie zrób natychmiastowe zdjęcie uzyskanego efektu. Przyda się do udzielania wskazówek dotyczących stylu. Możesz też wymieniać się zdjęciami ze znajomymi i udostępniać je, aby uzyskać obiektywną opinię.

8. Określ obiekty pożądania

Coś Ci wpadło w oko? Zrób zdjęcie ślicznych butów i stwórz listę życzeń, z której Ty i Twoi znajomi skorzystacie, gdy będziecie chcieli sprawić sobie coś ładnego, lub którą podeślesz swoim bliskim, gdy będą szukać pomysłu na urodzinowy prezent dla Ciebie.

* Modele Canon Zoemini S i Canon Zoemini C są wyposażone we wbudowany aparat.

** Zastrzeżenie: konieczne jest podłączenie urządzenia przenośnego do drukarki Canon Zoemini lub Canon Zoemini S przez interfejs Bluetooth® i aplikację Canon Mini Print, dostępną bezpłatnie w sklepach App Store i Google Play. Zgodna z urządzeniami przenośnymi z systemem iOS 9.0 lub nowszym oraz z urządzeniami Android z systemem operacyjnym Android 4.4 lub nowszym.

Autorka: Claire Price

Powiązane artykuły
A table is filled with Christmas-themed paper crafted decorations and gifts.

POMYSŁY NA KREATYWNE DRUKOWANIE RĘKODZIEŁ

Sześć niesamowitych rzeczy, które możesz zrobić za pomocą drukarki

Bądź kreatywny i twórz własne prezenty świąteczne, dekoracje i gry w te święta. Wszystkie szablony można pobrać bezpłatnie i wydrukować.

Two people skateboard down a city street at night, lights from buildings reflecting in the wet road surface.

PODRÓŻE

11 wskazówek dotyczących fotografowania miejskich wypadów

Wskazówki i sztuczki, które ułatwią wykorzystanie możliwości aparatu podczas miejskich wypadów oraz uwiecznianie towarzyszącej im atmosfery.

A man squats to photograph a woman standing on one leg, both silhouetted against a sunset.

APARAT

Model EOS M50: odkryj twórcze możliwości

Stań za aparatem i sprawdź kompaktowego bezlusterkowca 4K Canon EOS M50. Pięciu pionierów jako pierwsi poznają możliwości tego aparatu. Ty też możesz pójść w ich ślady.

A group of friends pose holding sparklers, facing the camera with their faces illuminated by the sparkler light.

ZDJĘCIA IMPREZOWE

Większa kreatywność podczas fotografowanie imprez

Chcesz uwieczniać emocje towarzyszące imprezom i uroczystościom? Dowiedz się, jak uchwycić wyjątkowe chwile w kreatywny sposób.