TECHNIKA

Makrofotografia

Niezależnie od tego, czy fascynują Cię sekrety życia maleńkich stworzeń, czy chcesz postawić na kreatywność i uchwycić zwykłe obiekty w nowym świetle, nasze wskazówki i techniki dotyczące fotografii zbliżeniowej pozwolą Ci przejść na wyższy poziom zaawansowania w zakresie makrofotografii.

Polecane produkty i zestawy

  • Kompaktowy aparat cyfrowy

    PowerShot G5 X Mark II

    Uniwersalny i zaawansowany, ze znakomitymi funkcjami, które zapewniają doskonałe rezultaty – niezależnie od tego, co fotografujesz.
  • Aparaty bezlusterkowe

    EOS R10

    Zrób kolejny krok w świecie fotografii i filmów dzięki bezlusterkowemu aparatowi z systemu EOS R, wykorzystującemu matrycę APS-C.
  • Aparaty bezlusterkowe

    EOS R7

    Odkryj dziką przyrodę z aparatem o niesamowitej szybkości i jakości obrazu w przenośnym korpusie APS-C zaprojektowanym z myślą o przyszłości.
  • Aparaty bezlusterkowe

    EOS R8

    Przejdź na pełnoklatkowe rozwiązanie do fotografowania i filmowania, aby zrealizować kreatywne ambicje.
  • Obiektywy RF

    RF 35mm F1.8 MACRO IS STM

    Makroobiektyw 35 mm z jasną przysłoną (f/1,8) umożliwiający rejestrowanie szerokokątnej perspektywy i wyostrzanie obiektów z małej odległości, wyposażony w hybrydowy stabilizator obrazu.
  • Obiektywy RF

    RF 85mm F2 MACRO IS STM

    Model RF 85mm F2 MACRO IS STM jest wszechstronnym obiektywem do robienia zdjęć z małej odległości. Umożliwia subtelne teleobiektywowe zacieśnianie perspektywy i ma 5-stopniowy stabilizator obrazu – a wszystko to w niewielkiej, lekkiej obudowie.
  • Szerokokątny obiektyw stałoogniskowy

    RF 24mm F1.8 MACRO IS STM

    Kompaktowy, lekki obiektyw stałoogniskowy (24 mm) – idealny do fotografowania krajobrazów i wnętrz, nagrywania vlogów, a także do robienia wspaniałych zdjęć makro.
  • Makroobiektyw

    RF 100mm F2.8L Macro IS USM

    Model RF 100mm F2.8L MACRO IS USM to profesjonalny makroobiektyw RF, który znakomicie spisuje się podczas pracy bez statywu. Pozwala odwzorowywać obiekty w rozmiarze większym od rzeczywistego (współczynnik powiększenia 1,4x) i tworzyć zachwycające portrety – w jakości typowej dla serii L.
  • Inne techniki

    Zasubskrybuj nasz newsletter

    Otrzymuj najnowsze aktualności i informacje o produktach