Informacje o Europejskim Systemie Gwarancyjnym firmy Canon

Jeśli w produkcie firmy Canon wystąpi usterka, klienci mogą skorzystać z gwarancji EWS (European Warranty System — Europejski System Gwarancyjny) firmy Canon, która umożliwia bezpłatne usunięcie usterki przez ograniczony czas od daty zakupu (zgodnie z określonymi warunkami).

Gwarancja EWS obejmuje dwie różne oferty serwisowe. Obowiązująca oferta zależy od lokalizacji klienta i zakupionego produktu.

Gwarancja EWS realizowana w punkcie serwisowym:
W przypadku większości produktów konsumenckich obowiązuje gwarancja na usługę realizowaną w punkcie serwisowym. Jeśli w czasie obowiązywania gwarancji w produkcie wystąpi usterka produkcyjna, produkt należy zwrócić do autoryzowanego punktu serwisowego firmy Canon, gdzie zostanie bezpłatnie naprawiony przez wykwalifikowanych specjalistów firmy Canon. Po zakończeniu naprawy produkt zostanie zwrócony klientowi.

Gwarancja EWS realizowana u klienta:
W przypadku urządzeń laserowych i atramentowych objętych tą gwarancją (tylko w wybranych krajach) świadczona jest usługa serwisowa realizowana u klienta. Lista produktów objętych tą gwarancją znajduje się w warunkach gwarancji realizowanej u klienta (poniżej).

Jeśli produkt podlegający tej gwarancji wykaże wadę produkcyjną w okresie trwania gwarancji, usługa pomocy u klienta zostanie zrealizowana na jeden z poniższych sposobów:

  • • Naprawa u klienta (przez technika)
  • • Wymiana u klienta (przez kuriera)

Jeśli poniżej nie podano warunków gwarancji realizowanej u klienta, gwarancja realizowana u klienta nie jest dostępna w kraju klienta. W takim wypadku świadczona jest tylko usługa realizowana w punkcie serwisowym.

Modele objęte usługą gwarancji realizowanej u klienta

Należy pamiętać, że jeśli produkt nie jest wymieniony na poniższej liście, nie podlega gwarancji realizowanej u klienta. W takiej sytuacji obejmuje go tylko gwarancja z dostawą do punktu serwisowego.

Kraje członkowskie objęte Europejskim Systemem Gwarancyjnym (ang. EWS, European Warranty System) oferujące gwarancję realizowaną u klienta:

Austria
Belgia
Czechy
Dania
Finlandia
Francja
Niemcy
Węgry
Irlandia
Włochy
Luksemburg
Holandia
Norwegia
Polska
Portugalia
Szwajcaria
Słowacja
Hiszpania
Szwecja
PL

Wybierz serię produktów poniżej, aby przejść do odpowiednich modeli.

MAXIFY
PIXMA
i-SENSYS
Faks i-SENSYS
imageRUNNER
imagePROGRAF


Wymiana na miejscu

Drukarka MAXIFY

MAXIFY iB4050MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050
MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155
MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450
MAXIFY MB5455

Naprawa u klienta

Drukarka PIXMA
PIXMA Pro 1

imagePROGRAF
imagePROGRAF PRO-1000

Faks i-SENSYS

i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP
Drukarka i-SENSYS

i-SENSYS LBP151dw
i-SENSYS LBP251dw
i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370
i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP351x
i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360
i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn
i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn
i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP710Cx
i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP7200Cdn
i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn
i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn
i-SENSYS LBP7780Cx

i-SENSYS MF411dw
i-SENSYS MF416DW
i-SENSYS MF418x
i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL
i-SENSYS MF512x
i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn
i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw
i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw
i-SENSYS MF623Cn 
i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF6530
i-SENSYS MF6540PL
i-SENSYS MF6550
i-SENSYS MF6560PL
i-SENSYS MF6580PL
i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF724Cdw
i-SENSYS MF728Cdw 
i-SENSYS MF729Cx 
i-SENSYS MF8030Cn
i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050Cn
i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C
i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw
i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn
i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn
i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450
i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn
i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130
i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn
i-SENSYS MF9280Cdn
imageRUNNER

imageRUNNER C1225iF

WAŻNE:

Zalecamy zapoznanie się z dokładnymi warunkami gwarancji dla określonego modelu u lokalnego sprzedawcy, ponieważ mogą obowiązywać lokalne ograniczenia.

W przypadku wszystkich innych, niewymienionych powyżej krajów członkowskich objętych systemem EWS usługi gwarancyjne można zlecać w punktach serwisowych.

Feedback

Aby pomóc Nam polepszyć naszę pomoc techniczną,prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety w oparciu o swoje doświadczenie z pomocą techniczną firmy Canon.

Chętnie wezmę udział w badaniu Nie, dziękuję