RF24-105mm F4-7.1 IS STM Lifestyle
alt text goes here

SKORZYSTAJ Z NAGRODY W PRZYPADKU ZGODNYCH OBIEKTYWÓW*

Promocja dotycząca obiektywów kończy się 1 kwietnia 2021 r.

Jeśli aparat zakupiono przed 1 kwietnia 2021 r., można nadal otrzymać zwrot pieniędzy po zakupie jednego z wymienionych obiektywów.

Śledź wniosek

* Obowiązuje regulamin.

Jak uzyskać zwrot pieniędzy

step01 step01

Krok 1

Kup objęty promocją aparat przed 1 kwietnia 2021 r.

Step 02 Step 02

Krok 2

Kup wybrany obiektyw w objętym promocją okresie zakupu: 3 miesiące w przypadku obiektywów EF i 12 miesięcy w przypadku obiektywów RF, licząc od daty zakupu aparatu.

Step 02 Step 02

Krok 3

Kliknij łącze wniosku, wypełnij formularz i prześlij dowód zakupu.

Step 04 Step 04

Krok 4

Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 28 dni od daty potwierdzenia zgłoszenia.

Wybrane obiektywy EF

Czas pomiędzy zakupem body, a obiektywu nie może przekroczyć 90 dni.

Wybrane obiektywy RF

Czas pomiędzy zakupem body, a obiektywu nie może przekroczyć 12 miesięcy.

Możesz zgłosić maks. 3 obiektywy RF na każdy aparat

ZASADY PROMOCJI:

P: Jakie mam możliwości jeśli zakup został dokonany po 04.03.2020

1. Aby skorzystać z oferty należy dokonać zakupu produktów biorących udział w promocji oraz zarejestrować je poprzez formularz zgłoszeniowy.
2. Zakup promocyjnego body i obiektywu nie musi być jednoczesny. Zakup może być dokonany w odstępnie czasowym, jednak nie może on przekraczać 90 dni dla obiektywów EF oraz 12 miesięcy dla obiektywów RF
3. W przypadku EOS R i EOS RP istnieją poniższe możliwości:
    a.) Kup dziś body oraz obiektyw RF. Skorzystaj z promocji
    b.) Kup dziś body i w ciągu 12 miesięcy dokup obiektyw RF. Skorzystaj z promocji.
    c.) Kupiłeś body do 12 miesięcy wstecz. Dokup obiektyw RF. Skorzystaj z promocji.
Przykład: Kupiłeś wybrany obiektyw RF w 04.2020, a posiadasz już body (EOS R lub RP) zakupione w 2019. Warunkiem jest czas 12 miesięcy liczony wstecz - body zakupione w dowolnym momencie po 04.2019.
    d.) Kupiłeś body do 90 dni wstecz. Dokup obiektyw EF. Skorzystaj z promocji.
4. Rejestracji należy dokonać w ciągu 30 dni od daty podanej na paragonie lub fakturze ostatniego zakupionego produktu.


PŁATNOŚĆ:

P: Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Staramy się, aby przelew bankowy został wykonany w ciągu 28 dni od otrzymania ważnego wniosku o zwrotu pieniędzy i dowodów zakupu. Po zweryfikowaniu wniosku wysyłamy wiadomość e-mail z informacją o tym, że nie jest wymagana żadna dalsza dokumentacja i że wniosek zostanie przetworzony w ciągu 28 dni. Warto pamiętać, że wniosek można sprawdzić w dowolnym momencie w tym miejscu. Służy do tego moduł śledzenia wniosków, w którym należy podać unikatowy numer referencyjny (znajduje się on w prawym górnym rogu wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia wniosku).

P: W jaki sposób dowiem się, że rozpatrzenie mojego wniosku jest opóźnione z powodu podania błędnych informacji lub ich braku?

Dostępne są 2 opcje: 
  1. Stan wniosku można szybko sprawdzić tutaj. Wystarczy podać numer referencyjny wniosku (znajduje się on w prawym górnym rogu wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia wniosku).
  2. Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji lub rozwiązać problem z wnioskiem, kliknij tutaj i użyj danych logowania, które przesłaliśmy pocztą e-mail po odebraniu wniosku. 

P: Jak będzie opisany przelew, który wpłynie na mój rachunek bankowy?

Zwroty pieniędzy są dokonywany przez naszego usługodawcę, a płatności są zawsze opisywane nazwą „Canon”. Sprawdź zestawienie transakcji na rachunku bankowym pod kątem tego opisu.

P: Dlaczego bank pobiera opłaty za przelew?

Kwoty zwrotu pieniędzy przelewamy w walucie lokalnej w wysokości podanej w materiałach promocyjnych. W miarę możliwości korzystamy z lokalnych banków, aby zapobiegać ponoszeniu opłat przez beneficjentów. Firma Canon nie ponosi jednak odpowiedzialności za dodatkowe opłaty pobierane przez bank. W takich przypadkach należy kontaktować się bezpośrednio z bankiem.

P: W jaki sposób dowiem się o terminie realizacji płatności?

Po pomyślnym rozpatrzeniu wniosku dokonamy zwrotu pieniędzy, a beneficjent otrzyma wiadomość e-mail z informacją, że środki znajdują się na jego koncie. Stan wniosku można szybko sprawdzić tutaj. Wystarczy podać numer referencyjny wniosku.

P: Jeśli zapłaciłem za produkt kartą kredytową, to dlaczego moja płatność nie może trafić na tę samą kartę?

Canon może dokonać zwrotu pieniędzy jedynie z własnego rachunku bankowego na indywidualny rachunek bankowy, którego numer podano we wniosku.

P: Czy w związku ze zwrotem pieniędzy jestem zobowiązany do zapłacenia podatku? Czy mogę starać się o zwrot podatku VAT?

Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za uiszczenie wszelkich podatków wymaganych przez prawo. Firma Canon nie może doradzać w zakresie procedur zwrotu podatku. Takie informacje można uzyskać w lokalnych urzędach podatkowych.


PROCEDURA ZWROTU PIENIĘDZY:

P: W jakim formacie można wysyłać dowody zakupu przy składaniu wniosków o zwrot pieniędzy? Czy wielkość plików jest ograniczona?

Można przesyłać tylko pliki JPG, TIF i PDF. Rozmiar pliku nie może przekraczać 4 MB.
Więcej informacji na ten temat można znaleźć w filmie Przesyłanie dokumentów. Można go obejrzeć na stronie z formularzem rejestracji udziału w promocji.
Informujemy, że nie można złożyć wniosku o zwrot pieniędzy za pośrednictwem poczty. Promocja jest dostępna wyłącznie w trybie online.

P: Co mam zrobić, jeśli już po rejestracji udziału w promocji doszło do zmiany danych mojego rachunku bankowego i chcę je zaktualizować?

Dane dotyczące rachunku bankowego można zmienić w dowolnym momencie tutaj. Wystarczy użyć danych logowania otrzymanych pocztą e-mail.
Uwaga: jeśli do takiej sytuacji doszło na krótko przed terminem dokonania płatności, należy niezwłocznie skontaktować się z działem obsługi promocji pocztą e-mail (cashback@claim-lookup.com) lub telefonicznie (+48 22 583 4307) i poinformować nas o tym fakcie.

P: Zamówiłem produkt Canon w czasie trwania promocji, ale nie dotrze on do mnie / nie zostanie dostarczony przed zakończeniem promocji. Czy mogę skorzystać z promocji?

Tak. Zachowaj potwierdzenie zamówienia (złożonego w trakcie promocji) i wyślij je razem z fakturą podczas składania wniosku o zwrot pieniędzy. Wszystkie niezbędne dokumenty i informacje mogą być dostarczane przez miesiąc po dacie zakończenia promocji.

P: Nie wiedziałem o tej promocji i kupiłem produkt Canon kilka tygodni przed promocją / po promocji. Czy mógłbym jednak otrzymać zwrot pieniędzy w ramach promocji?

Niestety nie. Wniosek z tytułu promocji można złożyć tylko w przypadku zakupu produktu w terminie określonym w regulaminie.

P: Jakie dowody zakupu są akceptowane?

W sklepie: firma Canon wymaga przedłożenia kopii dowodu zakupu z widoczną datą zakupu, nazwą produktu i nazwą sprzedawcy. Online: firma Canon wymaga przedłożenia kopii dowodu sprzedaży (nie potwierdzenia zamówienia ani powiadomienia o wysyłce). Na paragonie musi być podana data zakupu, nazwa produktu i nazwa sprzedawcy.

P: Jakie transakcje/produkty nie mogą brać udziału w tej promocji?

W skrócie lista wykluczeń obejmuje:
1. Produkty nieobjęte promocją (pełna lista produktów objętych promocją znajduje się tutaj).
2. Produkty zakupione poza okresem promocji lub poza jej obszarem.
3. Produkty używane, odnawiane, naprawiane i produkty podrabiane lub w jakikolwiek sposób naruszające prawa własności intelektualnej grupy Canon (na przykład – ale nie wyłącznie – produkty z tzw. importu równoległego / szarej strefy, które są oryginalnymi produktami firmy Canon sprzedawanymi za niższą cenę poza wyznaczonym rynkiem). Dodatkowe informacje są dostępne tutaj.
4. Produkty zakupione poza Unią Europejską.
5. Produkty zakupione u sprzedawców w serwisie Amazon lub eBay.
Pełna lista wykluczeń znajduje się w regulaminie.

P: Co oznacza termin „opcja płatności” użyty w internetowym formularzu rejestracji wniosku?

Odnosi się on do sposobu w jaki został zakupiony produkt zarejestrowany w promocji.

P: Gdzie znajduje się numer seryjny?

Aby znaleźć numer seryjny, kliknij tutaj. Znajdziesz tam informacje o umiejscowieniu numeru seryjnego konkretnych produktów. Numeru seryjnego nie należy mylić z kodem kreskowym i numerem EAN. Numer seryjny znajduje się na korpusie produktu.


ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW:

P: Dlaczego nie mogę się zalogować w portalu klienta w celu śledzenia wniosku?

Powodów może być kilka: 

  • Użyj danych logowania, które wysłaliśmy pocztą e-mail po otrzymaniu wniosku. Jeżeli nie widzisz tej wiadomości, sprawdź folder z niechcianą pocztą (spam). 
  • Przy logowaniu jest uwzględniana wielkość liter. Wpisz dane, zwracając uwagę na wielkość liter (małe/duże). 
  • Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz zresetować je tutaj.

P: Które sklepy uczestniczą w tej promocji? Gdzie mogę kupić aparat?

Odwiedź sekcję Gdzie kupić (dostępna tutaj).