Enjoy a reward on compatible lenses
alt text goes here

CZĘŚCIOWY ZWROT PIENIĘDZY PRZY ZAKUPIE APARATU I OBIEKTYWU*

Oferta nie ma charakteru stałego.




* Dotyczy wybranych produktów, o których mowa poniżej.

* Obowiązuje regulamin.

Kup aparat i obiektyw objęty promocją i skorzystaj z naszej wyjątkowej oferty.

Zarejestruj zakupiony aparat i obiektyw w okresie trwania promocji, aby otrzymać zwrot gotówki w wysokości nawet do 2100 zł

Zarejestruj zakup

* Obowiązuje regulamin.

Wybrane aparaty EOS

Wybrane obiektywy EF

Wybrane obiektywy RF

Wybrane obiektywy EF-S

Wybrane obiektywy EF-M i akcesoria

Gdzie kupić

Produkty firmy Canon dla klientów indywidualnych można kupić u zaufanych sprzedawców detalicznych w całym kraju. Użyj mapy interaktywnej, aby znaleźć najbliższy sklep.

* Obowiązuje regulamin.

Where to Buy

Najczęściej zadawane pytania

P: Kiedy otrzymam zwrot gotówki?

Dokładamy wszelkich starań, aby przelew bankowy został wysłany w ciągu 28 dni od otrzymania poprawnego wniosku, NIE 28 dni od daty zakupu. Jeżeli złożony wniosek jest niekompletny lub zawiera błędne informacje, wpłynie to na opóźnienie jego rozstrzygnięcia. Przelew zostanie dokonany 28 dni po dostarczeniu wszystkich poprawnych informacji. Nie ponosimy odpowiedzialności za sklepy/punkty sprzedaży, w których klienci otrzymują informuję, że płatność wpłynie na ich konto w ciągu 28 dni od daty zakupu.

P: W jaki sposób dowiem się, że rozpatrzenie mojego wniosku jest opóźnione z powodu zawartych w nim błędnych informacji lub braku informacji niezbędnych?

Po poprawnym zarejestrowaniu na internetowej stronie promocji otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację wraz z numerem referencyjnym Twojego zgłoszenia oraz osobiste dane logowania do strony internetowej, która umożliwia sprawdzenie statusu zgłoszenia oraz postępu w jego realizacji. Jeżeli w zgłoszeniu podasz niewłaściwe informacje, będzie to widoczne na tej stronie. Otrzymasz również osobną wiadomość e-mail z prośbą o podanie poprawnych informacji. Najszybszą drogą ich uzupełnienia jest zalogowanie do strony internetowej i wprowadzenie brakujących danych.

Pyt.: W jakim formacie powinny być zapisane dokumenty, których przesłanie jest wymagane podczas rejestracji? Czy wielkość plików jest ograniczona?

Uwaga! Pliki nie mogą być większe niż 4 MB. Na stronę można jedynie przesyłać pliki zapisane w formacie JPEG, TIFF i PDF.

P: W jaki sposób dowiem się o terminie realizacji płatności?

Po pomyślnym rozpatrzeniu Twojego wniosku rozpoczniemy proces przygotowania płatności. Otrzymasz e-mail z informacją o planowanej dacie zlecenia przelewu na konto, którego numer podano w zgłoszeniu.

P: Jak będzie opisany przelew, który wpłynie na moje konto bankowe?

Płatności związane z promocją „cashback” są zlecane przez nasz dział promocji sprzedaży: Sales Promotions. W szczegółach przelewu zobaczysz raczej tę nazwę, a nie słowo Canon.

P: Jeśli zapłaciłem za produkt kartą kredytową, to dlaczego moja płatność nie może trafić na tę samą kartę?

Canon może jedynie dokonywać płatności „cashback” z własnego konta bankowego na osobiste konto bankowe, którego numer należy podać w zgłoszeniu.

P: Co mam zrobić jeżeli zmieniłem konto bankowe już po rejestracji w promocji Canona i chcę zmienić podane wcześniej dane?

Możesz zmienić numer deklarowanego wcześniej konta w każdej chwili poprzez naszą stronę internetową za pomocą danych do logowania, które otrzymałeś po rejestracji. To najbezpieczniejszy sposób aktualizacji danych. Jeżeli dzień realizacji płatności jest już blisko, należy również skontaktować się z nami telefonicznie informując o zmianie numeru konta, aby przelew nie trafił na nieaktualne konto.

P: Czy podanie numeru mojego konta podczas rejestracji na stronie Canona jest bezpiecznym krokiem?

Tak. Nasza strona internetowa jest chroniona przez Rapid SSL.

P: Co to jest SSL?

Secure Sockets Layer (SSL) to protokół pozwalający na kodowanie danych przesyłanych przez Internet oraz pozwalający użytkownikom na weryfikację właściciela strony internetowej. SSL jest najczęściej wykorzystywany ochrony połączeń między serwerami a wyszukiwarkami. Stosuje się go również i do ochrony połączeń między serwerami, a także między aplikacjami sieciowymi.

P: W jaki sposób można dowiedzieć się, że strona internetowa korzysta z SSL?

Kiedy przeglądarka połączy się z bezpieczną stroną internetową, sprawdza czy jej certyfikat SSL jest aktualny, czy został wydany przez odpowiedni organ oraz czy jest używany przez stronę, dla której został wydany. Jeżeli strona nie spełnia któregoś z tych kryteriów, przeglądarka wyświetli ostrzeżenie dla użytkownika. Jeżeli wszystko jest w porządku, przeglądarki zgodne z SSL informują o tym na kilka sposobów:
• początek adresu odwiedzanej strony zmienia się z „http://” na „https://”;
• kłódka w pasku przeglądarki zmienia się z otwartej na zamkniętą;
• podczas łączenia ze stroną chronioną przez Extended Validation SSL w pasku adresowym pojawia się, wyświetlana w kolorze zielonym, nazwa właściciela strony internetowej.
Dodatkowo na stronie może pojawić się symbol zaufania – na przykład oznaczenie RapidSSL.

P: Zamówiłem produkt Canon w zakresie dat objętych promocją, ale nie dotrze do mnie przed końcem promocji. Czy mogę ubiegać się o udział w promocji zwrotu gotówki „cashback”?

Prosimy o dołączenie potwierdzenia zamówienia (złożonego w trakcie promocji) do wypełnianego zgłoszenia. Wszystkie niezbędne dokumenty i informacje mogą być dostarczane przez miesiąc od daty zakończenia promocji.

Pyt.: Nie wiedziałem o tej promocji i kupiłem produkt Canon kilka tygodni przed/po okresie promocji. Czy mógłbym jednak otrzymać zwrot gotówki w ramach promocji?

Niestety nie. Udział w promocji mogą wziąć jedynie osoby, które kupiły produkt Canon wyłącznie w zakresie dat wymienionych w regulaminie promocji.

Pyt.: Jakie dowody zakupu są akceptowane?

W przypadku zakupów w sklepie firma Canon wymaga kopii dowodu zakupu z informacjami o płatności oraz niezbędnych informacji o numerze seryjnym produktu. W przypadku zakupów internetowych firma Canon wymaga kopii potwierdzenia zapłaty za zamówienie, niezbędnych informacji o numerze seryjnym produktu, a także informacji o sklepie i produkcie.

P: Jakie transakcje/produkty nie mogą brać udziału w tej promocji?

Szczegółowa lista wykluczeń znajduje się w regulaminie promocji. W skrócie lista wykluczeń obejmuje:

1. Produkty, których nie obejmuje promocja
2. Produkty zakupione poza okresem promocji lub poza jej obszarem
3. Produkty używane, odnawiane, naprawiane i produkty podrabiane lub w jakikolwiek sposób naruszające prawa własności intelektualnej grupy Canon (na przykład – ale nie wyłącznie – produkty z tzw. importu równoległego)

Pyt.: Co oznacza termin „opcja płatności” użyty w formularzu zgłoszeniowym online?

Odnosi się on do sposobu w jaki został zakupiony produkt zarejestrowany w promocji.

Pyt.: Gdzie znajduje się numer seryjny?

Aby znaleźć numer seryjny, kliknij link [http://www.canon.pl/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/]. Znajdziesz tam informacje o umiejscowieniu numeru seryjnego konkretnych produktów. Uwaga! Numeru seryjnego nie należy mylić z kodem kreskowym i numerem EAN, który zwykle znajduje się na górnej ściance opakowania produktu. Na fotografii poniżej przedstawiono kod kreskowy i numer EAN. Nie jest to numer seryjny, który należy dostarczyć w ramach zgłoszenia. Numer seryjny jest podany na obudowie produktu. Aby go znaleźć, skorzystaj z podanego linku.

FAQ

P: Dlaczego nie mogę się zalogować na stronę internetową za pomocą moich danych do logowania?

Uwaga! W polu „Login” jest uwzględniana wielkość liter. Wpisz swój login, zwracając uwagę na wielkość liter (małe/duże).
Podczas próby rejestracji może dojść do następujących sytuacji:
- nie mogę się zarejestrować;
- otrzymuję komunikat o braku autoryzacji;
- próbuję wypełniać formularz ponownie, ale bezskutecznie.
W większości przypadków problemy te są wynikiem braku zgodności urządzeń wykorzystywanych do połączenia ze stroną internetową Canon (telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów, komputerów Mac i innych urządzeń) z systemem tej strony. Należy wówczas skontaktować się z producentami tych urządzeń. Jeżeli powyższe odpowiedzi na najczęstsze pytania nie pomogły w rozwiązaniu problemu, napisz do nas na podany poniżej adres. Jeżeli problem wymaga pilnego rozwiązania – zadzwoń pod numer telefonu: +48 22 583 4307 lub odwiedź stronę wsparcia Canon.

Dlaczego mój adres e-mail nie został rozpoznany po zarejestrowaniu obiektywu w promocji z premią?

Musisz używać TEGO SAMEGO adresu e-mail do zarejestrowania aparatu i wszystkich nabytych obiektywów z listy promocyjnej. Dzięki temu zakupiony aparat zostanie rozpoznany i powiązany z zakupionym obiektywem.

Pyt.: Które sklepy uczestniczą w tej promocji? Gdzie mogę kupić aparat?

Odwiedź sekcję „Gdzie kupić”.


  • Canon
  • Zwrot pieniędzy za zakup obiektywu – skorzystaj z rabatu na zgodne obiektywy