Sposób, w jaki pracujemy, zmienia się bardzo szybko. Firmy, które do niedawna pracowały wyłącznie w biurze, coraz częściej analizują dodatkowe możliwości dla swoich pracowników.
Na podstawie rozmów z klientami zdefiniowaliśmy cztery powszechnie występujące typy przestrzeni roboczych wykorzystywanych przez firmy często jako - środowisko „hybrydowe". Są to: „centrum firmowe” (biuro w centrali lub w oddziale), „współdzielona przestrzeń biurowa” (taka jak co-working), „domowe biuro” (które oznacza pracę w domu) oraz „centrum pracy mobilnej” (praca poza biurem).
Jednak adaptacja tradycyjnych procesów do warunków pracy hybrydowej nie zawsze jest prosta. W przypadku zespołów pracujących w różnych lokalizacjach ważne jest, aby firma korzystała z rozwiązań, które zapewniają bezpieczeństwo i efektywność działania.
W poniższym artykule przedstawiamy pięć wskazówek do zastosowania w każdej firmie, która chce skutecznie wdrożyć hybrydowy model pracy.