A close-up of a Canon EOS 7D body showing the sensor inside

Profesjonalne centrum serwisowe Canon

Dlaczego warto korzystać z profesjonalnych centrów serwisowych Canon?

Profesjonalne centra serwisowe Canon (PSC) to obiekty usługowe należące do firmy Canon. Jako producent produktów marki Canon uważamy, że nasi klienci zasługują na najlepszą obsługę i pomoc.

Każde centrum serwisowe Canon PSC ma wysoko wykwalifikowanych techników, najnowsze narzędzia i sprzęt i jest nowoczesnym obiektem, który ma zapewniać szeroki zakres usług w kontekście całej gamy produktów Canon.

Naprawa

W zależności od tego, czy jesteś firmą, czy klientem indywidualnym, możesz zorganizować naprawę produktu w następujący sposób:

Firmy:
  • Aby móc przesłać zgłoszenie serwisowe lub naprawcze do firmy Canon, należy posiadać aktywne konto biznesowe.
  • Możesz utworzyć konto biznesowe lub zalogować się na nie, jeśli już je posiadasz.
  • Po zalogowaniu się na konto biznesowe możesz utworzyć zgłoszenie serwisowe lub naprawy.

Klienci:

Jeśli okres komercyjnej gwarancji firmy Canon wygaśnie lub rodzaj usterki nie jest objęty gwarancją, oferujemy szereg płatnych opcji naprawy (naprawa po stałej cenie, ograniczenie naprawy lub oferta na czas i koszt) w zależności od produktu.

  • Zryczałtowany koszt naprawy: Przed wysłaniem produktu do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon klient otrzyma informację o zryczałtowanym koszcie naprawy. Ta zryczałtowana wartość obejmuje koszty wszystkich wymaganych części zamiennych, robocizny i wysyłki zwrotnej.
  • Limit naprawy: Można ustawić limit naprawy (tzn. maksymalną opłatę za naprawę) przed wysłaniem produktów do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon. W tym przypadku jednak obowiązuje minimalna wartość. Stanowi to dla nas upoważnienie do kontynuowania naprawy i w tej sytuacji nie zostanie podana żadna oferta. Jeśli naprawa może zostać wykonana za opłatą niższą niż określony limit naprawy, naliczona zostanie tylko niższa kwota. Wprowadzenie limitu naprawy może spowodować skrócenie czasu naprawy, a naprawa nie będzie również podlegać opłacie za odrzucenie (dotyczy zgłoszeń objętych ofertą określającą czas i koszt).
  • Oferta określająca czas i koszt: Po przybyciu do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon, którym będzie przeprowadzana diagnostyka techniczna można poprosić o ofertę określającą czas i koszt. Następnie przedstawimy ofertę zawierającą szczegółowe informacje dotyczące przewidywanych kosztów naprawy produktu, które można zaakceptować lub odrzucić przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac naprawczych. W przypadku odrzucenia oferty może zostać naliczona opłata za odrzucenie, która pokrywa koszt kontroli produktu.

Wszystkie płatne opcje naprawy podlegają naszym warunkom korzystania z serwisu i naprawy.

Oferowane usługi

Obsługiwane produkty

Profesjonalne centra serwisowe Canon obsługują szeroką gamę produktów firmy Canon. Są wśród nich:

  • Aparaty i obiektywy (EOS, IXUS, PowerShot)
  • Kamery i obiektywy (serie Cinema EOS, LEGRIA, XA/XF/ME)
  • Obiektywy broadcastowe
  • Profesjonalne wyświetlacze
  • System zdalnego sterowania PTZ
  • Lornetki
  • Projektory
  • Inne produkty (Zoemini, kalkulatory, prezentery itp.)

Informujemy, że w przypadku niektórych produktów pewne usługi mogą nie być dostępne, na przykład wtedy, gdy części zamienne nie są już dostępne.

Dane kontaktowe

Canon Deutschland GmbH
Professional Service Center
Europark Fichtenhain A10
47807 Krefeld

Tel: +49 (0)2151 / 345 222

Tylko problemy związane z naprawą – w przypadku innych pytań odwiedź naszą stronę pomocy technicznej, aby uzyskać przydatne informacje.

Canon Professional Services
Canon Professional Services

Godziny otwarcia i dojazd


Pon. - Czw: 8.00 - 17.00 Uhr
Pt: 8.00 - 14.00 Uhr

Warunki świadczenia usług serwisowych i naprawczych

Przed wysłaniem produktu do profesjonalnego centrum serwisowego Canon należy zapoznać się z regulaminem usług i napraw.

Inne przydatne pozycje...