Procedura naprawy
Ceny, procedura i formularz napraw. Przed wysłaniem produktu do naprawy należy zapoznać się z naszym procesem naprawy.
Naszym celem jest zapewnianie najlepszej i najbardziej efektywnej obsługi w razie konieczności naprawy lub serwisowania sprzętu. Właśnie dlatego niedawno rozpoczęliśmy program modernizacji i wprowadzania nowych, najlepszych w swojej klasie systemów do fabrycznych i profesjonalnych centrów serwisowych Canon.
Obecnie przechodzimy na nowy system i realizacja zgłoszeń może zająć nieco więcej czasu. Jeśli zgłoszenie nie jest pilne, warto rozważyć późniejsze wysyłanie produktu – już po okresie przejściowym.
Dokładamy wszelkich starań, aby zgłoszenia serwisowe i naprawcze były realizowane tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość podczas okresu przejściowego.
Zachęcamy do odwiedzania tej strony w celu uzyskiwania dalszych informacji. Jesteśmy wdzięczni za zrozumienie i współpracę w okresie przejściowym. Robimy wszystko, aby ten proces powodował jak najmniej niedogodności.
Osoby potrzebujące pilnego wsparcia lub niepokojące się realizacją swoich zgłoszeń mogą skontaktować się ze stale dostępnym zespołem pomocy technicznej.
Profesjonalne centra serwisowe Canon (PSC) to obiekty usługowe należące do firmy Canon. Jako producent produktów marki Canon uważamy, że nasi klienci zasługują na najlepszą obsługę i pomoc.
Każde centrum serwisowe Canon PSC ma wysoko wykwalifikowanych techników, najnowsze narzędzia i sprzęt i jest nowoczesnym obiektem, który ma zapewniać szeroki zakres usług w kontekście całej gamy produktów Canon.
W zależności od tego, czy jesteś firmą, czy klientem indywidualnym, możesz zorganizować naprawę produktu w następujący sposób:
Klienci:
Jeśli okres komercyjnej gwarancji firmy Canon wygaśnie lub rodzaj usterki nie jest objęty gwarancją, oferujemy szereg płatnych opcji naprawy (naprawa po stałej cenie, ograniczenie naprawy lub oferta na czas i koszt) w zależności od produktu.
Wszystkie płatne opcje naprawy podlegają naszym warunkom korzystania z serwisu i naprawy.
Ceny, procedura i formularz napraw. Przed wysłaniem produktu do naprawy należy zapoznać się z naszym procesem naprawy.
Dzięki różnym pakietom obsługi produktów, obejmującym czyszczenie, sprawdzanie i regulację, możesz zadbać o pełną funkcjonalność urządzeń.
Zwiększ możliwości wybranych urządzeń EOS, Cinema EOS i XA/XF, aby tworzyć bardziej atrakcyjne historie.
Jeśli zależy Ci na czasie, skorzystaj z usługi czyszczenia matrycy „na poczekaniu” i szybszego serwisowania.
Dowiedz się więcej o programie recyklingu kaset na atrament firmy Canon, który zapewnia bezpłatny, łatwy i ekologiczny sposób na ponowne wykorzystanie pustych kaset naszej produkcji.
Profesjonalne centra serwisowe Canon obsługują szeroką gamę produktów firmy Canon. Są wśród nich:
Informujemy, że w przypadku niektórych produktów pewne usługi mogą nie być dostępne, na przykład wtedy, gdy części zamienne nie są już dostępne.
Canon Deutschland GmbH
Professional Service Center
Europark Fichtenhain A10
47807 Krefeld
Tel: +49 (0)2151 / 345 222
Tylko problemy związane z naprawą – w przypadku innych pytań odwiedź naszą stronę pomocy technicznej, aby uzyskać przydatne informacje.
Pon. - Czw: | 8.00 - 17.00 Uhr |
Pt: | 8.00 - 14.00 Uhr |
Przed wysłaniem produktu do profesjonalnego centrum serwisowego Canon należy zapoznać się z regulaminem usług i napraw.
Jeśli jesteś zainteresowany wypożyczeniem produktu od nas, zapoznaj się z regulaminem wypożyczania.