Professional controlling a video camera in a studio environment

Usługi modernizacji produktów

Większa wydajność aparatu/kamery

Fotografowie i filmowcy mogą zmodernizować wybrane urządzenia EOS, Cinema EOS i XA/XF lub poprawić ich parametry pracy – i opowiadać atrakcyjniejsze historie – dzięki oferowanej przez firmę Canon gamie usług modernizacji produktów (obowiązują stałe ceny). Członkowie programu CPS mogą korzystać z szybszej realizacji usług, w zależności od poziomu członkostwa.

EOS 5D Mark IV – aktualizacja Canon Log

Większy zakres dynamiczny i łatwiejsza korekcja kolorów podczas filmowania przy użyciu aparatu EOS 5D Mark IV dzięki aktualizacji Canon Log – jednej z kluczowych funkcji w produktach Cinema EOS firmy Canon.

Szczegółowe zdjęcia w trudnych warunkach oświetleniowych

Profil Canon Log rozszerza zakres dynamiczny o 800% i minimalizuje utratę szczegółów w najciemniejszych i najjaśniejszych partiach obrazu. Najszerszy zakres dynamiczny (12 stopni) uzyskujemy po ustawieniu czułość ISO 400. Dzięki temu to rozwiązanie znakomicie sprawdza się w trudnych warunkach oświetleniowych.

A party of walkers enjoying the warmth of a fire during the night

Maksymalna swoboda pracy w postprodukcji

Profil Canon Log zmienia sposób przetwarzania zarejestrowanych danych, dzięki czemu operatorzy i filmowcy mogą z łatwością dopasować i bezproblemowo łączyć nagrania z innych kamer w ramach jednego procesu korekcji kolorów. Ponadto ogranicza on poziom szumów (zwłaszcza w ciemnych partiach obrazu), które mogą pojawić się podczas korekcji kolorów.

An editor viewing a film cut during post production

Cena

Usługa jest dostępna w centrach serwisowych i naprawczych firmy Canon oraz u lokalnych autoryzowanych partnerów serwisowych CPS.

Ceny w centrach serwisowych i naprawczych firmy Canon są następujące:
82,50 EUR

Ceny u autoryzowanych partnerów serwisowych CPS mogą się różnić.
* Wszystkie ceny nie zawierają podatku VAT i kosztów dostaw przychodzących, ale zawierają koszty wysyłki i części zamiennych w stosownych przypadkach.

Usługa jest dostępna w centrach serwisowych i naprawczych firmy Canon oraz u lokalnych autoryzowanych partnerów serwisowych CPS. Kliknij, aby znaleźć najbliższe centrum.

Inne usługi

Canon Professional Services

Użytkownicy uzyskują dostęp do wsparcia priorytetowego CPS, zarówno lokalnie, jak i na dużych imprezach, oraz do priorytetowej usługi naprawy. W przypadku niektórych poziomów członkostwa mogą bezpłatnie wypożyczyć produkty zastępcze oraz skorzystać z bezpłatnych wysyłek zwrotnych. Mają także dostęp do regularnych, ekskluzywnych ofert.

Dowiedz się więcej i złóż wniosek

A CPS member looking pleased with his Canon photography equipment