EOS R Adapters

Adaptery EOS R

Połącz System EOS R z szerokim światem obiektywów EF i EF-S

Integracja i rozbudowa

Adaptery systemu EOS R gwarantują pełną zgodność z obiektywami Canon EF i EF-S. Dzięki temu użytkownicy aparatów EOS mogą używać posiadanych obiektywów* z modelem Canon EOS R.

* Szczegółowe informacje znajdują się w danych technicznych.

Canon Adapters for EOS R
EOS R Compatibility with EF-S Lenses

Używanie obiektywów EF-S z systemem Canon EOS R

Obiektywy EF-S są przeznaczone do lustrzanek cyfrowych EOS z matrycami APS-C, ale można ich używać także w aparatach Canon EOS R, po założeniu adaptera. Aparat automatycznie rejestruje zdjęcia wykadrowane w rozdzielczości 11,6 MP, które pasują do mniejszego koła obrazu w obiektywie EF-S.

Obiektywy zgodne z modelem EOS R

Odkryj obiektywy, których możesz używać za pomocą adapterów EOS R.

EOS R Compatible Lenses - EF Prime, EF-S, EF Zoom

Trwały produkt

Adaptery EOS R mają odpowiednią wytrzymałość do profesjonalnych zastosowań dzięki metalowym mocowaniom z przodu i z tyłu. Są również odporne na kurz i wilgoć, dzięki czemu umożliwiają pracę nawet w trudnych warunkach.

Canon EOS R Adapters - Professional build and quality

Stworzony z myślą o skutecznej pracy

Obiektyw działa tak samo jak po założeniu na lustrzankę cyfrową EOS, co gwarantuje równie skuteczną pracę i niezmiennie wysoką jakość.

Canon EOS R Adapters - Great Performance, High Quality.

Konstrukcyjna doskonałość

Inżynierowie firmy Canon opracowali adaptery systemu EOS R z myślą o zachowaniu zgodności, jakości i skuteczności pracy po podłączeniu do modelu EOS R obiektywów EF i EF-S.

Canon EOS R Adapters - Compatible with EF and EF-S Lenses

Adapter EOS R Mount Adapter EF-EOS R

Standardowy adapter Mount Adapter EF-EOS R EOS R umożliwia bezproblemowe korzystanie z obiektywów EF-S i EF w aparatach EOS R. Fotografowie, którzy już mają kolekcję obiektywów EF-S lub EF, mogą zainwestować w system EOS R, ponieważ ich obecne wyposażenie będzie funkcjonowało zgodnie z oczekiwaniami.

Canon EOS R Mount Adapter EF-EOS R Adapter - EF-S and EF Compatible

Adapter EOS R Control Ring Mount Adapter EF-EOS R

Model Control Ring Mount Adapter EF-EOS R zapewnia taką samą konwersję mocowania obiektywu jak adapter Mount Adapter EF-EOS R, ale dodatkowo wyposażono go w pierścień regulacji. Pierścień można dostosować do własnych potrzeb i łatwo zlokalizować bez konieczności odrywania aparatu od oka. Umożliwia wyczuwalną, ręczną zmianę parametrów pracy.

Canon EOS R Control Ring Mount Adapter EF-EOS R Adapter Customisable and Manual Controls

Funkcjonalność i możliwość dostosowania

Działanie pierścienia regulacji parametrów obiektywu można zaprogramować w menu aparatu. W ten sposób można dostosować różne ustawienia, takie jak przysłona, czas naświetlania, czułość ISO i korekta ekspozycji.

Canon EOS R Lens Control Ring

Wyczuwalna, instynktowna obsługa dotykowa

Pierścień regulacji parametrów obiektywu można zlokalizować bez odrywania aparatu od oka. Delikatne kliknięcie zapewnia wyczuwalną sygnalizację zmian parametrów o 1/3 lub 1/2 stopnia (tę cechę można usunąć dzięki specjalnej usłudze firmy Canon dla filmowców, którym zależy na płynniejszym działaniu).

Canon EOS R Adapter Tacticle Feedback

Adapter EOS R Drop-In Filter Mount Adapter EF-EOS R

Adapter obiektywu Drop-In Filter Mount Adapter EF-EOS R ma takie same możliwości jak model Mount Adapter EF-EOS R, a dodatkowo umożliwia stosowanie filtrów wsuwanych, co eliminuje konieczność montażu filtrów z przodu obiektywu. Jest to szczególnie przydatne w przypadku obiektywów szerokokątnych z dużym przednim elementem optycznym. Adapter jest dostępny z filtrem szarym (V-ND) lub filtrem polaryzacyjnym (C-PL). Ponadto można używać filtra przezroczystego (CL) w celu fotografowania bez specjalnych efektów.

Canon EOS R Drop-In Mount Adapter

Adapter V-ND: filtr szary o zmiennej gęstości

Filtry szare pomagają kontrolować ilość światła docierającego do aparatu, co jest niezwykle przydatne dla filmowców, którzy chcą nagrywać przy otwartej przesłonie i z długim czasem w jasnym otoczeniu. Ponadto fotografowie krajobrazów mogą używać krótszego czasu naświetlania, aby rozmyć ruch na niebie i w wodzie.

Canon EOS R Adapteer Variable-ND Filter Drop-In

Adapter C-PL: okrągły filtr polaryzacyjny

Filtry polaryzacyjne eliminują odblaski i zamglenia oraz redukują ilość światła odbijającego się od powierzchni szklanych. Zwiększają również nasycenie kolorów i uatrakcyjniają barwne ujęcia.

Canon EOS R Adapteer Circular Polarising Filter Drop-In

Akcesoria – adaptery

Poznaj system EOS R

System EOS R powstał w oparciu o innowacje EOS wprowadzane od ponad trzech dekad. Obejmuje pionierskie mocowanie obiektywu, które zwiększa możliwości twórczej pracy i zapewnia jeszcze bardziej intuicyjne sposoby uwieczniania wydarzeń.

ODKRYJ WIĘCEJ

Discover Canon EOS R

W rękach profesjonalistów



Aparat EOS R zyskał natychmiastowe uznanie u wielu profesjonalnych fotografów i filmowców. Zobacz, jak przetestowali oni ten model oraz zarejestrowali zdjęcia i filmy, których zrobienie wydawało im się niemożliwe.

Zobacz wszystkie artykuły

Inne interesujące opcje...

  • Canon
  • ...
  • Adaptery EOS R – Adaptery obiektywu