REPORT

Druk cyfrowy i dane – więcej niż personalizacja

Przekonaj się, w jaki sposób dane i druk cyfrowy mogą stanowić wartość dodaną dla siebie

POBIERZ RAPORT

Dane – Pod Kontrolą czy Kontrolowane

Nie chodzi o to, ile danych posiadasz, ale co z nimi robisz.

Pobierz raport

Pod Kontrolą czy Kontrolowane

Wykraczaj poza personalizację dzięki inteligentnemu użyciu danych

Dane często są nazywane nowym złotem, jednakże gromadzone a nie używane, czyli nie stosowane w kontekście mają ograniczoną wartość. Tak jak złoto, dane muszą być inteligentnie wykorzystywane poprzez odpowiednie ich filtrowanie, udoskonalanie i kształtowanie, aby wydobyć z nich pełną wartość.

W przeciwieństwie do złota, które jest rzadkim towarem, dane są wszędzie. Problem zarówno dla marketerów, jak i konsumentów polega na tym, że jest ich za dużo, w zbyt wielu kanałach cyfrowych, dlatego czasem możemy odczuwać przesyt i zmęczenie informacjami.

Stwarza to nowe możliwości dla druku - najbardziej zaufanej formy komunikacji, jaką dziś mamy. Może być ona spersonalizowana i dostosowana jak treści online, ale dodatkowo posiada tę namacalność, trwałość oraz zdolność wpływania na zmysły bardziej niż słowa czy informacje na stronie internetowej lub sam e-mail.

Personalizacja online pod wieloma względami jest niewystarczająca, m.in. jeśli chodzi o efektywność oddziaływania czy poziom zaufania, ale w połączeniu z inteligentnym drukowaniem wyniki znacznie się poprawiają.

Pobierz nasz raport już dziś i dowiedz się jak przezwyciężyć współczesny cyfrowy nadmiar informacji. Poznaj techniki dostawców usług drukowania, aby umiejętnie zarządzać danymi i tym samym wspierać biznes swoich klientów, jednocześnie generując zyskowny nowy wolumen druku.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Polityka prywatności
  • Najszybciej jak to możliwe
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +48

Zostaw nam swoją wiadomość. To pomoże nam lepiej przygotować się do rozmowy.

Dziękujemy

Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie

[TIME]

Do usłyszenia

Przepraszamy

Błąd