Artykuł

W jaki sposób seria imagePRESS C170 może pomóc Ci zachwycić klientów bez nadwyrężania budżetu

W jaki sposób seria imagePRESS C170 może pomóc Ci zachwycić klientów bez nadwyrężania budżetu

Canon Camera
Poziom wykorzystania mediów cyfrowych wciąż gwałtownie rośnie na całym świecie. Przekładając to na liczby, w latach 2019–2020 odnotowano średni wzrost budżetu na marketing cyfrowy o 13%1. Co więcej, nic nie wskazuje na to, aby ta tendencja miała stracić na dynamice w przewidywalnej przyszłości.

W wyniku połączenia postępu technologicznego, zmian w stylu codziennego życia i pracy oraz intensyfikacji pracy zdalnej w przypadku ludzi w 2020 roku nasi klienci czytają treści, kupują i pracują w Internecie więcej niż kiedykolwiek wcześniej.

Nie idź w ślady większości

Z perspektywy firmy łatwo byłoby to uznać za sygnał do przeznaczenia większej części budżetu marketingowego na te popularne kanały cyfrowe. Szczególnie w sytuacji, gdy ilość pieniędzy jest ograniczona bardziej niż kiedykolwiek, a wiele organizacji stoi w obliczu cięć w budżetach marketingowych.

Zanim jednak dojdziesz do tego wniosku, może warto jednak poświęcić chwilę na przemyślenie tej kwestii. Pójście w ślady większości to prosty sposób na to, aby Twoje przesłanie handlowe utonęło w bezmiarze podobnych przekazów konkurencji.

Jednym z powodów, dla których spersonalizowany druk jest tak skuteczny w porównaniu z komunikacją cyfrową, jest fakt, że klienci otrzymują go znacznie mniej. W przeciwieństwie do setek wiadomości e-mail, które zapychają skrzynki odbiorcze, klienci prawdopodobnie otrzymują zaledwie kilka dostaw materiałów drukowanych tygodniowo.
Wysokiej jakości komunikacja

Czas na odmianę

Kiedy wszyscy idą prosto, Ty skręć – prawdopodobnie znajdziesz większą wartość, przechodząc na nośniki drukowane. To bezpośrednia, namacalna i skuteczna alternatywa do zaangażowania klientów i wywarcia trwałego wrażenia.

Aby przekazowi towarzyszyło poczucie większej wartości, dostarczane materiały muszą być najwyższej jakości. W przeciwnym razie wylądują w koszu tak szybko, jak wszystkie wiadomości e-mail. Badania wskazują, że jakość komunikacji drukowanej – od typu nośnika po projekt – ma znaczący wpływ na jej efektywność.

Aby zyskać inspirację i zobaczyć, jakie zaangażowanie można osiągnąć dzięki materiałom drukowanym, spójrz na kilka przykładów, które uzyskały międzynarodowe uznanie: hologram firmy Mercedes w korespondencji masowej2 oraz instrukcja „Jak rozstać się ze swoim Fordem Rangerem”3. Oba przykłady podkreślają ograniczenia związane z jednowymiarową pocztą e-mail w porównaniu z bardzo wszechstronnymi kampaniami drukowanymi.

Ekonomiczna seria imagePRESS C170

Jednym z kluczowych czynników, które tradycyjnie wstrzymują inwestycje w materiały drukowane, jest budżet. Głównym argumentem przemawiającym za mediami cyfrowymi, gdy opcja ta pojawiła się po raz pierwszy na scenie, było zapewne obniżenie kosztów produkcji. Możemy zrozumieć, że niechętnie rozważasz inwestycje w wysokiej jakości rozwiązania w zakresie druku, jeśli w obszarze produkcji polegasz już na drogich partnerach zewnętrznych. Jednak istnieje obecnie bardzo dobry sposób na rozwiązanie tego problemu.

Twoja firma może zaoszczędzić pieniądze i produkować wysokiej jakości materiały we własnym zakresie – wystarczy zainwestować w urządzenie serii imagePRESS C170 firmy Canon. Jest to zaawansowane rozwiązanie zapewniające funkcje biurowe, których można oczekiwać od wszechstronnej drukarki z dodatkowymi opcjami wykańczania. Łączy zalety obu rozwiązań: ekonomiczną drukarkę do codziennych zadań, a także drukarkę, która generuje wydruki o wysokiej jakości i profesjonalnym charakterze.

Jakość jest naprawdę tak dobra, że urządzenia serii imagePRESS C170 mogą być używane do reklamowania produktów i usług zachwyconym klientom – bez konieczności zlecania produkcji zewnętrznym usługodawcom.

Co więcej, urządzenia z serii imagePRESS C170 pozwalają spełniać wymagania biznesowe firm. Seria ta została zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić spójne materiały o żywych kolorach i wysokiej rozdzielczości, które przyniosą optymalne rezultaty. Nasza oferta obejmuje technologie potrzebne do tworzenia wszechstronnych i atrakcyjnych materiałów – od plakatów po opakowania dostosowane do potrzeb klienta.

Najważniejsze cechy urządzenia imagePRESS C170

Dzięki potwierdzonej certyfikatem FOGRA wysokiej jakości kolorów spójnie odwzorowywanych w wielu zadaniach przez dłuższy czas gwarantujemy wysoki poziom wykończenia wszystkich projektów. Inną zaletą jest jego niezrównana wszechstronność. Możesz korzystać z wyróżniających się formatów, w tym standardowych rozmiarów A4 i A3, kopert, nośników o gramaturze do 350 g/m² oraz długich arkuszy (do 1300 mm). Kolejną cechą jest duża elastyczność w kontekście tekstur (nośniki błyszczące, jedwabne, zwykłe i teksturowane) oraz obsługa danych zmiennych i szerokiej gamy profesjonalnych wykończeń.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, co seria imagePRESS C170 firmy Canon może zrobić dla Twojej firmy, zapoznaj się z broszurą produktową.

Powiązane produkty i rozwiązania

Dodatkowe informacje

  • Cyfrowa transformacja hybrydowego miejsca pracy dzięki drukowi

    ARTYKUŁ

    Cyfrowa transformacja hybrydowego miejsca pracy dzięki drukowi

    Zmieniamy druk, aby dostosować się do potrzeb hybrydowych miejsc pracy.

  • Przebieg cyfrowej

    ARTYKUŁ

    Transformacja cyfrowa: jak technologia cyfrowa zmienia biznes

    Wykorzystanie narzędzi cyfrowych jest nową normą w firmach.

  • Nie masz pewności jakich usług potrzebuje Twoja firma?

    1. https://www.mediavalet.com/blog/digital-marketing-statistics/
    2. https://www.printpower.eu/case-studies/mercedes-hologram/
    3. http://www.bestadsontv.com/files/print/2017/Dec/91297_JWT%20Ford%20Ranger%20DM%20BoardV2.jpg