Poprzez naszą filozofię korporacyjną Kyosei dokładamy wszelkich starań, aby nasze doświadczenie w zakresie przetwarzania obrazu przyczyniały się do rozwoju społeczeństwa. Kyosei symbolizuje nasze zaangażowanie w postrzeganie wszystkich ludzi, niezależnie od kultury, zwyczajów, języka czy rasy, jako żyjących i współpracujących na rzecz wspólnego dobra.
Sponsoring
Poprzez naszą filozofię korporacyjną Kyosei dokładamy wszelkich starań, aby nasze doświadczenie w zakresie przetwarzania obrazu przyczyniały się do rozwoju społeczeństwa. Kyosei symbolizuje nasze zaangażowanie w postrzeganie wszystkich ludzi, niezależnie od kultury, zwyczajów, języka czy rasy, jako żyjących i współpracujących na rzecz wspólnego dobra.
Visa pour l’image
Visa Pour l’Image, międzynarodowy festiwal fotoreportażu, wita zwiedzających z całego świata na cyklu wystaw, dyskusji, pokazów i prezentacji nagród.
Jesteśmy dumni z tego, że od ponad 30 lat wspieramy festiwal Visa Pour l’image. Uważamy to za przywilej.
Fundacja Canon w Europie
Fundacja wspiera korporacyjną filozofię firmy Canon, Kyosei, czyli „wspólne życie i pracę dla dobra ogółu”.
W firmie Canon chcemy mieć pewność, że inicjatywy, które wspieramy, mogą łączyć się i komunikować z szeroką gamą naszych klientów w sposób budzący emocje, który wspiera cel naszej marki „Imaging to Transform our World”.
Wszystkie podmioty, z którymi podejmujemy partnerską współpracę, muszą przestrzegać naszych wartości i dlatego stawiamy na firmy i organizacje, które:
- są uważane za innowacyjne, śmiałe i/lub wizjonerskie;
- stanowią dla nas platformę do prezentowania naszej technologii i usług przetwarzania obrazu;
- promują nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój;
- demonstrują naszą korporacyjną filozofię Kyosei, która oznacza życie i pracę dla wspólnego dobra;
- działają zgodne z naszą korporacyjną wizją „wzbogacania życia i działalności poprzez tworzenie obrazów”.
Obecnie nie rozpatrujemy nowych możliwości partnerskiej współpracy, ale gdy rozważamy taką propozycję, stosujemy następujące kryteria, aby pomóc nam w podjęciu decyzji:
- Nie sponsorujemy osób ani zespołów. Dotyczy to również blogerów, vlogerów oraz wszelkich projektów związanych z podróżami, w których dana osoba oczekuje darmowego produktu w zamian za reklamę. Więcej informacji na temat programu ambasadorskiego firmy Canon znajduje się na stronie Canon Pro.
- Wydarzenie / forma aktywności musi być projektem ogólnoeuropejskim. W przypadku działań lokalnych należy skontaktować się z odpowiednim biurem firmy Canon.
- Wydarzenie / forma aktywności nie może mieć charakteru religijnego, politycznego ani związanego z wojną w jakiejkolwiek formie.
- Wydarzenia / formy aktywności, które weźmiemy pod uwagę, muszą wspierać nasze cele dotyczące zrównoważonego rozwoju.
Może Cię również zainteresować
-
O firmie Canon
Poznaj globalną firmę Canon i Canon Europe oraz dowiedz się więcej o naszych spółkach z grupy Canon.
-
Zrównoważony rozwój
Zrównoważony rozwój jest kluczowy dla naszej misji, która polega na wykorzystaniu obrazów do transformacji świata. Dowiedz się więcej o tym, jak to robimy dzięki naszym inicjatywom społecznym i środowiskowym.
-
Newsroom
Tutaj znajdziesz aktualności i informacje firmy Canon, w tym nasz blog i platformę VIEW.