W firmie Canon chcemy mieć pewność, że inicjatywy, które wspieramy, mogą łączyć się i komunikować z szeroką gamą naszych klientów w sposób budzący emocje, który wspiera cel naszej marki „Imaging to Transform our World”.
Wszystkie podmioty, z którymi podejmujemy partnerską współpracę, muszą przestrzegać naszych wartości i dlatego stawiamy na firmy i organizacje, które:
- są uważane za innowacyjne, śmiałe i/lub wizjonerskie;
- stanowią dla nas platformę do prezentowania naszej technologii i usług przetwarzania obrazu;
- promują nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój;
- demonstrują naszą korporacyjną filozofię Kyosei, która oznacza życie i pracę dla wspólnego dobra;
- działają zgodne z naszą korporacyjną wizją „wzbogacania życia i działalności poprzez tworzenie obrazów”.
Obecnie nie rozpatrujemy nowych możliwości partnerskiej współpracy, ale gdy rozważamy taką propozycję, stosujemy następujące kryteria, aby pomóc nam w podjęciu decyzji:
- Nie sponsorujemy osób ani zespołów. Dotyczy to również blogerów, vlogerów oraz wszelkich projektów związanych z podróżami, w których dana osoba oczekuje darmowego produktu w zamian za reklamę. Więcej informacji na temat programu ambasadorskiego firmy Canon znajduje się na stronie Canon Pro.
- Wydarzenie / forma aktywności musi być projektem ogólnoeuropejskim. W przypadku działań lokalnych należy skontaktować się z odpowiednim biurem firmy Canon.
- Wydarzenie / forma aktywności nie może mieć charakteru religijnego, politycznego ani związanego z wojną w jakiejkolwiek formie.
- Wydarzenia / formy aktywności, które weźmiemy pod uwagę, muszą wspierać nasze cele dotyczące zrównoważonego rozwoju.