Obiektyw EF 100mm f/2.8L Macro IS USM sprawdza się świetnie w następujących zastosowaniach:
Gdy nawet najmniejsze zakłócenia mogą zrujnować doskonale przygotowane zdjęcie, niesamowicie szybki i cichy autofokus silnika USM w połączeniu z 100 mm ogniskową gwarantuje najlepsze rezultaty przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej odległości od obiektu. Wbudowany ogranicznik ostrości może przyspieszyć prędkość ustawiania automatycznej ostrości poprzez ograniczanie jej na określonym dystansie.
Model EF 100mm f/2.8L Macro IS USM ma wszystko, czego można oczekiwać od obiektywu najwyższej jakości. Doskonała jakość optyczna oraz precyzyjne odwzorowanie najdrobniejszych szczegółów sprawdzają się, gdy chcesz uwydatnić w portrecie rysy twarzy obiektu.
Ogniskowa 100 mm jest idealna do portretów, ponieważ umożliwia robienie pięknych zdjęć z przybliżeniem bez rozmazywania rysów twarzy. Hybrydowy stabilizator obrazu pozwala robić piękne zdjęcia z ręki przy słabym oświetleniu.
Przysłona f2.8 pozwala uzyskać płytką głębię ostrości, tworząc wrażenie dystansu. Pozwala to oddzielić obiekt od tła oraz skierować uwagę oglądających na wybrane szczegóły.
Aby wyświetlić pełne dane techniczne obiektywu EF 100mm f/2.8L Macro IS USM, kliknij poniższy przycisk.
Kliknij poniżej, aby napisać recenzję modelu EF 100mm f/2.8L Macro IS USM
Cztery alternatywne obiektywy modelu EF 100mm f/2.8L Macro IS USM wybrane przez ekspertów.
• Lekki i bardziej kompaktowy
• Idealny do prawdziwej makrofotografii
• Niedrogi model alternatywny
• Lekki i bardziej kompaktowy
• Bez stabilizatora obrazu
• Zgodny wyłącznie z matrycami APS-C
• Idealny do portretów.
• Osiąga powiększenie rzędu 0,7
• Hybrydowy stabilizator obrazu do użytku na co dzień
• Świetny uniwersalny obiektyw zmiennoogniskowy
• Idealny w przypadku jeszcze większych dystansów w makrofotografii
• Doskonały do fotografowania dzikiej przyrody
• Nie sprawdza się zbyt dobrze podczas fotografowania w słabym świetle
Nasze obiektywy szerokokątne zapewniają szersze pole widzenia i pozwalają uwzględnić większy obszar w kadrze.