FotoAktywni. Fotorady krok po kroku

Jak tworzyć fotograficzne historie, które zapadną w pamięć Twoim bliskim? Wbrew pozorom, nie musisz kończyć żadnych kursów ani kupować sprzętu za wiele tysięcy złotych. Na dzień dobry wystarczy prosty aparat, dobre chęci i… dołączenie do FotoAktywnych!

kreska



Kim są FotoAktywni?

To pasjonaci podobni do Ciebie! Uwielbiają robić zdjęcia swojej rodzinie i przyjaciołom, ale nie zajmują się fotografią profesjonalnie. Nie zatrzymali się jednak w miejscu, chcą się uczyć i zdobywać przydatne informacje!

Dołączając do społeczności FotoAktywnych poznasz treści, które w prosty i klarowny sposób - krok po kroku - wyjaśnią, jak stać się świetnym fotografem. Jeśli chcesz pomieścić w kadrze jeszcze piękniejsze wspomnienia - wejdź do FotoAktywnego świata. Przygotowaliśmy dla Ciebie teksty, poradniki i infografiki, które przybliżą Cię do niezbędnej wiedzy!

Wierzymy, że w każdym drzemie fotograficzny potencjał. Pora, abyś i Ty odkrył swój. FotoAktywni czekają na Ciebie!

Porady FotoAktywnych

Jak zacząć, czyli zapomnij o zielonym trybie Auto

Więcej informacji

Malowanie światłem


Więcej informacji

Zbyt jasne lub zbyt ciemne zdjęcia? Problem, który rozwiążesz jednym pokrętłem!


Więcej informacji

Ostre zdjęcia za każdym razem, czyli jak zamrozić ruch!


Więcej informacji

Udane zdjęcia również po zmroku!


Więcej informacji

Jaka soczewka, takie zdjęcie! Do czego przydają się różne rodzaje obiektywów?


Więcej informacji

Jak zrobić bajkowe świetlne efekty na zdjęciach

Więcej informacji

Sprawdź aktualne promocje

FB Canon PolskaŚledź nas na Facebooku
i dołącz do grona wielbicieli fotografii. Znajdziesz tam: porady, inspiracje, konkursy, artykuły i super społeczność!

ZAPISZ SIĘ

YouConnect NewsletterZapisz się na newsletter YouConnect. Dzięki niemu otrzymasz najświeższe porady, informacje o nadchodzących wydarzeniach a także promocjach i zniżkach.

ZAPISZ SIĘ