USŁUGI ZARZĄDZANIA DRUKIEM (MPS)

Nasze podejście do usług MPS

Każda organizacja jest inna. Dlatego w ramach usług zarządzania drukiem firmy Canon poświęcamy czas na poznanie wymagań biznesowych i informatycznych klienta, aby stworzyć usługę dostosowaną bezpośrednio do jego potrzeb.
ZADAJ PYTANIE
alt text

Omówienie podejścia do MPS

Dzięki usługom zarządzania drukiem (MPS) firmy Canon korzystamy z naszej wiedzy branżowej, aby zapewniać większe bezpieczeństwo, szybsze procesy drukowania, bardziej wydajne przepływy pracy i zrównoważony rozwój oraz zmniejszyć wydatki w możliwie najkrótszym czasie, łącząc metody ITIL® i PRINCE2® na każdym etapie procesu.
alt text
Canon Camera

Analiza

Zaczynamy od dokładnego zbadania sytuacji i przedstawiamy pełny obraz dotyczący bezpieczeństwa, zrównoważonego rozwoju oraz wszelkich nieefektywności w kontekście obiegu dokumentów i przepływu informacji w Twojej organizacji.

Następnie wskażemy obszary, w których występują możliwe do wyeliminowania straty i problemy w procesach drukowania i przechwytywania dokumentów.

Projekt

Na podstawie wyników wyszczególnionych na etapie rozpoznania zaprojektowaliśmy rozwiązanie, które pomoże zwiększyć wydajność i udoskonalić strategię transformacji cyfrowej, dzięki czemu możesz skoncentrować się na swojej podstawowej działalności.

W trakcie tego procesu opracowujemy zasady optymalizacji z myślą o Twojej organizacji. Są one obsługiwane przez architekturę opartą na najnowocześniejszej technologii chmury oraz bezpiecznych i zrównoważonych rozwiązaniach i usługach.

A group of professionals in a meeting
Work professionals discussing Fujitsu Managed Print Service Case Study

Transformacja i wdrożenie

Po opracowaniu rozwiązania dostosowanego do indywidualnych potrzeb korzystamy z naszego wieloletniego doświadczenia w zarządzaniu projektem, aby nadzorować jego wdrożenie i wprowadzenie w organizacji.

Czerpiąc z naszej wiedzy w zakresie zarządzania zmianami, współpracujemy z Twoimi zespołami komunikacyjnymi, aby zapewnić bezproblemowy okres przejściowy i długotrwałe, proste użytkowanie.

Wsparcie i zarządzanie

U podstaw naszej oferty MPS leży usługa zarządzania flotą urządzeń, która pozwala nam mierzyć nakłady i skanowania względem uzgodnionych kluczowych wskaźników wydajności oraz zapewniać obsługę i wsparcie z myślą o wysokiej dostępności i dotrzymywaniu warunków umów SLA. Oprócz tego oferujemy skuteczną i wydajną obsługę klienta, pomoc techniczną IT i inne usługi cyfrowe, które pomagają zapewnić płynne działanie wszystkich urządzeń.

Po uruchomieniu usługi będziemy zarządzać Twoim rozwiązaniem w długiej perspektywie, aby mieć pewność, że wszystko działa tak, jak powinno, i dbać o Twoje potrzeby obecnie i w przyszłości.

people shaking hands
Canon Camera

Przegląd

Usługi zarządzania drukiem firmy Canon obejmują regularne przeglądy w celu zapewnienia pełnego wykorzystania zalet rozwiązania i jego optymalizacji z biegiem czasu w reakcji na zmieniające się potrzeby – nie tylko pod względem wydajności, ale także ważnych celów równoległych, takich jak bezpieczeństwo i zrównoważony rozwój.

Określamy jasne zasady zarządzania umowami, dzięki czemu można łatwo śledzić, kiedy, jak i z kim będziemy sprawdzać status umowy MPS. Co najważniejsze, w ramach przeglądu będziemy określać nowe możliwe obszary rozwoju Twojej firmy – na przykład możliwości związane z cyfrową transformacją, pracą hybrydową, technologiami chmury oraz technologiami mobilnymi – aby pomóc Ci rozwijać się w dłuższej perspektywie.

OPIS WDROŻENIA

„Dzięki rozwiązaniu MPS firmy Canon udało nam się zaoszczędzić około 35% ogólnych kosztów drukowania”.

Jon Burnby
Dyrektor działu IT Services Europe, Fujitsu
Canon Camera

USŁUGI

Usługi zarządzania drukiem

Stwórz zoptymalizowaną, bezpieczną i zrównoważoną infrastrukturę urządzeń, korzystając z usług zarządzania drukiem firmy Canon realizowanych w sposób, który najbardziej Ci odpowiada: za pośrednictwem chmury, lokalnym serwerze lub w środowisku hybrydowym.

USŁUGI

Usługi w zakresie transformacji cyfrowej

Przeprowadź transformację cyfrową, łącząc nasze usługi zarządzania drukiem klasy korporacyjnej i rozwiązania do współpracy w środowisku pracy w jednym pakiecie.

an image representing digital transformation
Workspace Collaboration Solutions

ROZWIĄZANIA

Rozwiązania do współpracy w ramach obszaru roboczego

Zmień sposób prowadzenia działalności dzięki zaawansowanym rozwiązaniom – umożliwiającym skanowanie, odczytywanie danych, automatyzację obiegu dokumentów i obsługę dokumentów w chmurze – które współdziałają ze sobą, aby zapewnić bezpieczny przepływ informacji w Twojej organizacji.

Powiązane produkty/rozwiązania

Poznaj więcej rozwiązań firmy Canon, które uzupełniają nasze usługi zarządzania drukiem

Odkryj nowe możliwości

Dowiedz się więcej o tym, jak rozwiązania i usługi firmy Canon mogą pomóc w dostosowaniu się do nowego hybrydowego sposobu pracy.

  • Cloud Enablement in workspace Transformation

    Gotowość na niespodziewane sytuacje

    Sposób, w jaki rozumiemy „normalną” pracę, całkowicie się zmienił i zmienia się nadal. Przedstawiamy sposób na zachowanie elastyczności.

  • Chmura to teraz nowa normalność

    Umożliwienie pracy w nowym środowisku

    Dowiedz się, jak technologia chmury pozwoli zespołom współpracować w zmieniającym się, hybrydowym miejscu pracy przyszłości.

  • Zdjęcie przedstawiające papierową chmurę, z której spadają papierowe dokumenty.

    Adaptacja do środowiska pracy przyszłości za pomocą chmury

    Poruszaj się po środowisku pracy przyszłości dzięki wykorzystaniu technologii chmury, aby zapewnić wydajną i bezpieczną współpracę.

  • Obraz młodego mężczyzny patrzącego na laptopa

    Czego można się spodziewać po miejscu pracy przyszłości

    Poznaj trendy wpływające na miejsce pracy przyszłości, a także wskazówki dotyczące tego, jak się na nie przygotować.

  • POTRZEBUJESZ POMOCY?

    Chcesz uzyskać więcej informacji o tym produkcie?

    Polityka prywatności
    • Najszybciej jak to możliwe
    • 10:00 - 11:00
    • 11:00 - 12:00
    • 12:00 - 13:00
    • 13:00 - 14:00
    • 14:00 - 15:00
    • 15:00 - 16:00
    • 16:00 - 17:00
    • +48

    Zostaw nam swoją wiadomość. To pomoże nam lepiej przygotować się do rozmowy.

    Dziękujemy

    Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie

    [TIME]

    Do usłyszenia

    Przepraszamy

    Błąd