Warunki

Regulamin pakietu: Do 3 lat gwarancji

Organizator

1. Organizatorem jest Canon Europa N.V., z siedzibą pod adresem Bovenkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Holandia („Canon”).

Pakiet

2. W przypadku określonych poniżej wybranych produktów firmy („produkty objęte pakietem”) niniejszy pakiet dotyczący do 3 lat gwarancji („pakiet dotyczący gwarancji”) obejmuje:

  • roczne przedłużenie obowiązującej dwuletniej gwarancji komercyjnej firmy Canon – Europejski system gwarancyjny („ EWS ”);
  • rozszerzenie usługi i roczne przedłużenie obowiązującej gwarancji EWS ;
  • w przypadku serii PIXMA G jest to roczne przedłużenie obowiązującej dwuletniej gwarancji Canon lub osiągnięcie liczby 30 000 stron – zależnie od tego, co nastąpi wcześniej;
  • w przypadku drukarek PIXMA G640 i G540 będzie to rozszerzenie o 1 rok lub 10 000 stron, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.


3. Z wyłączeniem zmian zawartych w niniejszym dokumencie (przedłużenie i/lub rozszerzenie) – w przypadku usług gwarancyjnych świadczonych na mocy niniejszego pakietu dotyczącego gwarancji będą obowiązywały odpowiednie warunki EWS . W przypadku sprzeczności między warunkami usług świadczonych na mocy niniejszego pakietu dotyczącego gwarancji a warunkami EWS będą obowiązywać warunki pakietu dotyczącej gwarancji.

Uczestnicy
4. Niniejszy pakiet dotyczący gwarancji jest dostępny wyłącznie dla użytkowników końcowych (firm lub osób fizycznych – „uczestnicy” lub „uczestnik”). Dystrybutorzy i sprzedawcy detaliczni są wykluczeni z pakietu i nie mogą składać wniosków w imieniu swoich klientów.

5. Uczestnicy muszą mieć ukończony 18 rok życia.

6. Uznaje się, że wszyscy uczestnicy akceptują niniejszy regulamin („regulamin”).

Produkty objęte pakietem
7. Wybrane produkty firmy Canon objęte niniejszym pakietem dotyczącym gwarancji („produkty objęte pakietem”) oraz stosowny pakiet dotyczący gwarancji znajdują się na liście produktów objętych pakietem dostępnej w Załączniku 1 do niniejszego regulaminu. Firma Canon będzie dodawać i usuwać produkty z listy produktów objętych pakietem, dlatego najnowsze informacje o produktach objętych pakietem dotyczącym gwarancji należy sprawdzać na stronie pakietu ( tutaj ) i w Załączniku 1 do niniejszego regulaminu.


ZAŁĄCZNIK 1


Lista produktów objętych ofertą


Grupa produktów Urządzenie/drukarka Oferta Usługa gwarancyjna w ofercie
PIXMA G540 Rozszerzenie Zwrot do serwisu
G640 Zwrot do serwisu
G1420 Zwrot do serwisu
G1430 Zwrot do serwisu
G2420 Zwrot do serwisu
G2460 Zwrot do serwisu
G2470 Zwrot do serwisu
G3411 Zwrot do serwisu
G3420 Zwrot do serwisu
G3460 Zwrot do serwisu
G3470 Zwrot do serwisu
G3471 Zwrot do serwisu
G3472 Zwrot do serwisu
G4411 Zwrot do serwisu
G4470 Zwrot do serwisu
GM2040 Zwrot do serwisu
GM4040 Zwrot do serwisu
G5040 Zwrot do serwisu
G6040 Zwrot do serwisu
G7040 Zwrot do serwisu
MAXIFY MB2150 Rozszerzenie i przedłużenie Wymiana u klienta
MB2155 Wymiana u klienta
MB2750 Wymiana u klienta
MB2755 Wymiana u klienta
GX1050 Wymiana u klienta
GX2050 Wymiana u klienta
GX3040 Wymiana u klienta
GX4040 Wymiana u klienta
GX5040 Wymiana u klienta
GX5550 Wymiana u klienta
GX6040 Wymiana u klienta
GX6550 Wymiana u klienta
GX7040 Wymiana u klienta
iB4150 Rozszerzenie Wymiana u klienta
MB5150 Wymiana u klienta
MB5155 Wymiana u klienta
MB5450 Wymiana u klienta
MB5455 Wymiana u klienta
i-SENSYS LBP233dw Rozszerzenie Naprawa na miejscu
LBP236dw Naprawa na miejscu
LBP243dw Naprawa na miejscu
LBP246dw Naprawa na miejscu
LBP631Cw Naprawa na miejscu
LBP633Cdw Naprawa na miejscu
LBP663Cdw Naprawa na miejscu
LBP673Cdw Naprawa na miejscu
LBP732Cdw Naprawa na miejscu
MF453dw Naprawa na miejscu
MF455dw Naprawa na miejscu
MF461dw Naprawa na miejscu
MF463dw Naprawa na miejscu
MF465dw Naprawa na miejscu
MF552dw Naprawa na miejscu
MF553dw Naprawa na miejscu
MF651Cw Naprawa na miejscu
MF655Cdw Naprawa na miejscu
MF657Cdw Naprawa na miejscu
MF752Cdw Naprawa na miejscu
MF754Cdw Naprawa na miejscu
MF842Cdw Naprawa na miejscu
imageFORMULA P-208II Rozszerzenie Zwrot do serwisu
P215II Zwrot do serwisu
R10 Zwrot do serwisu
R40 Zwrot do serwisu
RS40 Zwrot do serwisu
DR-F120 Zwrot do serwisu




8. Wszystkie produkty objete pakietem musza byc nowymi i oryginalnymi produktami firmy Canon, które zostaly dostarczone i rozprowadzone do sprzedawców przez spólki nalezace do grupy Canon w Europejskim Obszarze Gospodarczym (EEA) lub Szwajcarii. Prosimy o sprawdzenie stosownych informacji u sprzedawcy detalicznego w celu unikniecia nieporozumien . Zakup produktów pochodzacych z rynku wtórnego, odnawianych, naprawianych, podrobionych albo w dowolny sposób naruszajacych prawa wlasnosci intelektualnej spólek nalezacych do grupy Canon (w tym miedzy innymi produktów pochodzacych z importu równoleglego lub z szarej strefy) nie jest objety niniejszym pakietem. Aby dowiedziec sie wiecej o produktach z importu równoleglego, nalezy kliknac tutaj .

9. Zgloszenia uczestników dokonujacych zakupu hurtowo (tzn. wiecej niz 25 produktów objetych pakietem na uczestnika) nie spelniaja warunków uczestnictwa w niniejszym pakiecie. Czas obowiazywania pakietubr>
10. Ten pakiet dotyczaca gwarancji nie ma charakteru stalego. Produkty objete pakietem nalezy zarejestrowac nie pózniej niz 30 dni od daty zakupu, która potwierdza wazny dowód zakupu. Aby zarejestrowac produkt objety pakietem, nalezy przeslac zgloszenie zgodnie z instrukcja podana w niniejszym regulaminie.

Kraje objete pakietem
11. Produkty objete pakietem nalezy zakupic u sprzedawców detalicznych zlokalizowanych w dowolnym z wymienionych ponizej krajów („kraje objete pakietem”) lub w sklepie internetowym majacym domena odnoszaca sie do jednego z tych krajów badz zarejestrowana siedzibe w jednym z nich. Produkty objete pakietem musza byc równiez zarejestrowane pod adresem znajdujacym sie w jednym z krajów objetych pakietem. Kraje objete pakietem to: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Slowacja, Szwajcaria, Szwecja, Wegry, Wielka Brytania i Wlochy.

Jak zarejestrowac produkt i skorzystac z pakietu dotyczacego gwarancji
12. Aby skorzystac z pakietu dotyczacej gwarancji, uczestnicy powinni prawidlowo wypelnic i przeslac internetowy formularz zgloszeniowy celu zarejestrowania produktu objetego pakietem (we wniosku nalezy podac prawidlowe numery seryjne produktów*) w ciagu 30 dni od zakupu takiego produktu . Zgloszenia otrzymane po uplywie 30 dni od zakupu produktu objetego pakietem nie zostana zaakceptowane przez firme Canon. Uczestnicy beda musieli zeskanowac, wyslac i zalaczyc do internetowego formularza wniosku wazny dowód zakupu (np. kopie paragonu fiskalnego lub zamówienie internetowe i potwierdzenie platnosci, w tym podatku VAT). Uwaga: dowód wysylki nie bedzie uznawany za wazny dowód zakupu. * Aby uzyskac pomoc w znalezieniu numeru seryjnego produktu, kliknij tutaj .

13.
Po zatwierdzeniu wniosku uczestnik otrzyma wiadomosc e-mail z potwierdzeniem, ze jego wniosek zostal przyjety, a produkt objety pakietem zostal zarejestrowany. Jesli uczestnik nie otrzyma takiej wiadomosci e-mail z potwierdzeniem w ciagu 8 dni roboczych od wyslania wniosku, powinien skontaktowac sie z nasza infolinia ds. wniosków, pod numerem telefonu +31 (0)20 721 9103. Prosimy o zachowanie wiadomosci e-mail z potwierdzeniem, poniewaz moze ona byc wymagana jako dowód zlozenia wniosku w przypadku, gdy uzytkownik zechce skorzystac z uslug gwarancyjnych.

14. Canon zastrzega sobie prawo do uniewaznienia niekompletnych, nieprawidlowych lub bezpodstawnych zgloszen.

Zastrzezenia
15. W pelnym zakresie dopuszczonym przez prawo firma Canon nie ponosi odpowiedzialnosci z tytulu zadnych strat, szkód ani uszczerbku dowolnego rodzaju, niezaleznie od sposobu ich powstania, odniesionych przez uczestnika w zwiazku z niniejszym pakietem. Jednak zadne postanowienia niniejszego regulaminu nie wylaczaja ani nie ograniczaja odpowiedzialnosci Canon za uszkodzenia ciala lub smierc spowodowane przez udokumentowane zaniedbanie ze strony pracowników lub przedstawicieli Canon.

16. Canon zastrzega sobie prawo do zweryfikowania zgloszen w celu zapewnienia zgodnosci z niniejszym regulaminem oraz zazadania dodatkowych informacji i dokumentów potwierdzajacych. Canon zastrzega sobie ponadto prawo do wykluczania zgloszen i/lub uczestników w razie podejrzewanego naduzycia w korzystaniu z pakietu. Decyzje firmy Canon podejmowane w zwiazku z pakietem sa ostateczne, a Canon nie przewiduje prowadzenia korespondencji w tym zakresie.

17. Produkty objete pakietem sa dostepne do wyczerpania zapasów. Canon nie odpowiada za niezrealizowane przez sprzedawców zamówienia na produkty objete pakietem w czasie obowiazywania pakietu.

18. Firma Canon zastrzega sobie prawo do uniewaznienia, modyfikacji i/lub zmiany zasad niniejszego pakietu w dowolnym terminie bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialnosci z tego tytulu, jednak zobowiazuje sie dolozyc wszelkich staran w celu zminimalizowania wplywu takich dzialan na uczestników, a tym samym unikniecia niepotrzebnych nieporozumien.

Ochrona danych osobowych

19. Firma Canon Europa N.V., z siedziba pod adresem 59 Bovenkerkerweg, 1185 XB, jest podmiotem zarzadzajacym danymi osobowymi przekazywanymi przez uczestników. Wszelkie dane osobowe przeslane do nas beda przetwarzane przez Interpay Sales Promotions Ltd (IDA Business & Technology Park, Ring Road, Kilkenny, Irlandia) w celach zarzadzania tym pakietem. Podane dane osobowe sa bezpiecznie przechowywane i moga byc przenoszone na bezpieczny serwer poza EOG.

20. Dane osobowe otrzymane od uczestników podlegaja zasadom ochrony danych klientów indywidualnych i biznesowych firmy Canon: /privacy-policy/ . Jak skorzystac z uslug w ramach pakietu dotyczacego gwarancji

21. Jesli zgloszenie skorzystania z pakietu dotyczacego gwarancji zostanie pozytywnie zweryfikowane, a uczestnik chce skorzystac z wydluzonego okresu lub rozszerzonego zakresu uslug w ramach tego pakietu, powinien skontaktowac sie z lokalnym dzialem pomocy technicznej Canon ( tutaj ) i miec:

a. pelna nazwe modelu urzadzenia/drukarki i numer seryjny*;M
b. informacje o wersji zainstalowanego na komputerze systemu operacyjnego – jesli ma to zastosowanie;
c. swoje dane kontaktowe, adres, pod którym znajduje sie urzadzenie/drukarka, oraz swój adres e-mail;
d. dowód zakupu produktu i aktywacji pakietu dotyczacego gwarancji zgodnie z trescia potwierdzenia przeslanego poczta e-mail po zarejestrowaniu gwarancji online; e. przejrzysty opis usterki i mozliwosc wykonania wszelkich czynnosci diagnostycznych zgodnie z zaleceniami;
f. oprócz tego powinien stosowac sie do wszelkich uzasadnionych instrukcji pracowników dzialu pomocy, co umozliwi uczestnikowi skorzystanie z uslug gwarancyjnych.
* Aby uzyskac pomoc w znalezieniu numeru seryjnego produktu, kliknij tutaj . Prawo wlasciwe i jurysdykcja

22. W zakresie dozwolonym przez prawo niniejszy pakiet, niniejsze warunki oraz wszelkie spory z nich wynikajace beda regulowane i interpretowane zgodnie z prawem Anglii i Walii i beda podlegac niewylacznej jurysdykcji sadów Anglii i Walii.

23. W przypadku tego pakietu bedzie obowiazywac prawo kraju zamieszkania uczestnika (bedacego klientem), a uczestnikowi bedzie przyslugiwac prawo do wszczecia postepowania sadowego we wlasnym jezyku i przed sadami lokalnymi. Informacji dotyczacych praw przyslugujacych konsumentom udzielaja lokalne organizacje konsumenckie. Niniejszy regulamin nie ogranicza praw ustawowych uczestnika, które moga mu przyslugiwac.