Kontakt
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną
Na tej stronie można znaleźć wskazówki pomocne w rozwiązywaniu typowych problemów związanych z korzystaniem z uniFLOW Online i sprzętu drukującego, które mogą wystąpić po powrocie do pracy po dłuższym okresie ograniczonego użytkowania lub wstrzymania eksploatacji.
Jeśli sprzęt drukujący nie był podłączone do uniFLOW Online przez dłuższy czas, może być konieczne ponowne uaktywnienie połączenia. Poniżej znajduje się odnośnik do materiału, w którym wyjaśniono, w jaki sposób można sprawdzić, czy przywrócenie połączenia jest konieczne, i podano instrukcję wykonania tej procedury przez użytkownika lub administratora IT.
Więcej informacji na temat uniFLOW Online można znaleźć na następujących stronach internetowych: Wprowadzenie do uniFLOW Online
Poniżej wymieniono typowe problemy, które występują po przerwie w eksploatacji urządzeń, i możliwe rozwiązania.
Papier jest produktem naturalnym i jako taki jest wrażliwy na wahania wilgotności powietrza. Szczególnym przypadkiem jest sytuacja, gdy centralne ogrzewanie zostanie wyłączone, a następnie włączone. Papier może wtedy ulec zawilgoceniu, ponieważ temperatura otoczenia gwałtownie się zmienia. Może to powodować zacięcia papieru.
Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
Instrukcję obsługi zawierającą stosowne informacje można pobrać z naszej strony pomocy technicznej.
Po pierwszym włączeniu urządzenia jakość może nie być tak dobra, jak należałoby oczekiwać. Podczas przerwy w eksploatacji urządzenia mogło dojść do nagromadzenia się skroplonej pary. Skutki tego zjawiska są bardziej widoczne w przypadku wydruków kolorowych. Problem może rozwiązać pozostawienie urządzenia na kilka godzin w warunkach normalnego użytkowania w celu aklimatyzacji.
Jeśli problem nie ustąpi, wykonaj poniższe czynności:
Uruchom ponownie urządzenie, ponieważ mogło utracić połączenie. Odczekaj od 15 do 45 minut, aby upewnić się, że połączenie zostało w pełni nawiązane, i sprawdź, czy problem ustąpił.
Później powinien pojawić się komunikat „Communication successful/Komunikacja zakończona powodzeniem”. Jeśli zamiast tego pojawi się kod błędu, skontaktuj się z działem pomocy technicznej.
Aby uzyskać dalszą pomoc, odwiedź naszą stronę pomocy technicznej.
Jeśli urządzenie nadal się nie włącza, skontaktuj się z nami.
W ramach standardowego procesu obsługi technicznej nasi inżynierowie zawsze dokładnie czyszczą urządzenie po zakończeniu pracy, zgodnie z rygorystycznymi standardami. Zalecamy przestrzeganie zaleceń dotyczących czyszczenia podanych w instrukcji obsługi urządzenia. (Instrukcje obsługi można pobrać z naszej witryny pomocy technicznej).
W obecnej sytuacji wielu klientów prosi nas o porady dotyczące najlepszych praktyk w zakresie czyszczenia tych obszarów urządzeń, które są często dotykane przez użytkowników. Zalecamy przestrzeganie poniższych instrukcji. Należy jednak pamiętać, że niniejsze wytyczne dotyczące czyszczenia nie gwarantują skutecznego zabezpieczenia przed koronawirusem. Skuteczność środków czyszczących na bazie alkoholu należy sprawdzić u ich producentów.
Jeśli problem nie ustępuje lub potrzeby firmy po wznowieniu pracy są inne, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dodatkową pomoc.
Ze względu na zwiększenie liczby połączeń czas oczekiwania może być nieco dłuższy niż zwykle. Prosimy o wyrozumiałość, jeśli chodzi o sposób, w jaki świadczymy nasze usługi w tych wyjątkowych okolicznościach.