Mój Plan Łatwego Serwisu

Dziękujemy za zakup Planu Łatwego Serwisu (ESP). Prosimy o zapoznanie się z pełnym tekstem warunków i zarejestrowanie pakietu dotyczącego planu w ciągu 90 dni od daty zakupu produktu.

Rejestracja i pomoc

W jaki sposób mogę zamówić usługę lub zwrócić się o pomoc techniczną dla mojego produktu?

Dane kontaktowe punktu obsługi klienta:

i-SENSYS: +48 22 583 4307
imageFORMULA: +48 22 430 6077
imageRUNNER: +48 22 430 6077
imagePROGRAF: +48 22 430 6077
Seria WG7500: +48 22 430 6077


Godziny otwarcia:

9:00–17:00 (poniedziałek–piątek)

Centrum pomocy technicznej jest nieczynne w dni ustawowo wolne od pracy.


Należy pamiętać, że podane numery dotyczą tylko pomocy technicznej dla posiadanego produktu.

W celu przyspieszenia udzielenia wsparcia prosimy o wykonanie następujących czynności :

  • Podanie modelu i numeru seryjnego produktu.
  • Podanie jasnego opisu usterki i wykonanie wymaganych czynności diagnostycznych.
  • Zastosowanie się do wszelkich uzasadnionych instrukcji firmy Canon lub autoryzowanych dostawców usług.