Mój Plan Łatwego Serwisu

Dziękujemy za zakup Planu Łatwego Serwisu (ESP). Prosimy o zapoznanie się z pełnym tekstem warunków i zarejestrowanie pakietu dotyczącego planu w ciągu 90 dni od daty zakupu produktu.

Rejestracja i pomoc

W jaki sposób mogę zamówić usługę lub zwrócić się o pomoc techniczną dla mojego produktu?

Dane kontaktowe punktu obsługi klienta:

i-SENSYS: +44 (0)844 892 0844
imageFORMULA: +44 (0)844 892 0844
imageRUNNER: +44 (0)844 892 0844
imagePROGRAF: +44 (0)870 600 6498
Seria WG7500: +44 (0)844 892 0844


Godziny otwarcia:

9:00–17:00 (poniedziałek–piątek)

Centrum pomocy technicznej jest nieczynne w dni ustawowo wolne od pracy.


Należy pamiętać, że podane numery dotyczą tylko pomocy technicznej dla posiadanego produktu.

W celu przyspieszenia udzielenia wsparcia prosimy o wykonanie następujących czynności :

  • Podanie modelu i numeru seryjnego produktu.
  • Podanie jasnego opisu usterki i wykonanie wymaganych czynności diagnostycznych.
  • Zastosowanie się do wszelkich uzasadnionych instrukcji firmy Canon lub autoryzowanych dostawców usług.

  • Canon
  • Plan Łatwego Serwisu (ESP) — rejestracja i obsługa serwisowa