Mój Plan Łatwego Serwisu

Dziękujemy za zakup Planu Łatwego Serwisu (ESP). Prosimy o zapoznanie się z pełnym tekstem warunków i zarejestrowanie pakietu dotyczącego planu w ciągu 90 dni od daty zakupu produktu.

Mój Plan Łatwego Serwisu

W jaki sposób mogę zamówić usługę lub zwrócić się o pomoc techniczną dla mojego produktu?

Dane kontaktowe punktu obsługi klienta: 


i-SENSYS: +48 22 583 4307

imageFORMULA: +48 22 430 6077

imageRUNNER: +48 22 430 6077

imagePROGRAF: +48 22 430 6077

Seria WG7500: +48 22 430 6077



Godziny otwarcia: 


9:00–17:00 (poniedziałek–piątek)

Centrum pomocy technicznej jest nieczynne w dni ustawowo wolne od pracy.


Należy pamiętać, że podane numery dotyczą tylko pomocy technicznej dla posiadanego produktu.


W celu przyspieszenia udzielenia wsparcia prosimy o wykonanie następujących czynności :
- Podanie modelu i numeru seryjnego produktu.
- Podanie jasnego opisu usterki i wykonanie wymaganych czynności diagnostycznych.
- Zastosowanie się do wszelkich uzasadnionych instrukcji firmy Canon lub autoryzowanych dostawców usług.