PROMOCJA CASHBACK

Zwrot do 860 zł do wybranych produktów Canon

Jak skorzystać z promocji

1. Kup produkt/-y objęte promocją w okresie 16.05.2016 - 31.07.2016.
2. Promocja obowiązuje wyłącznie w wybranych sieciach sprzedaży.
3. Wytnij z opakowania produktu kod kreskowy i numer seryjny (informacja jak znaleźć numer seryjny i kod EAN znajduje się poniżej w sekcji FAQ - Najczęściej zadawane pytania). Prześlij kolorowy skan lub zdjęcie wyciętego kodu poprzez formularz zgłoszeniowy.
4. Zarejestruj zakup poprzez formularz zgłoszeniowy nie później niż do 14.08.2016.
5. Każdy uczestnik promocji, który dokona prawidłowego zgłoszenia, otrzyma 30% rabatu na dowolną fotoksiążkę Canon – szczegóły poniżej.

Pamiętaj!

• Każda osoba/firma może otrzymać zwrot pieniędzy za maksymalnie 1 sztukę każdego produktu objętego promocją (w całym okresie promocji).
• Promocją objęte są produkty zakupione w oryginalnych opakowaniach, na których znajduje się numer EAN i numer seryjny produktu.
• Nie są objęte promocją produkty pochodzące z rozpakowania oryginalnych zestawów (białe pudełka).
• Promocją objęte są wyłącznie produkty fabrycznie nowe. Promocją nie są objęte produkty pochodzące ze sprzedaży wtórnej (komisowej lub podobnej). W przypadku zakupu zestawu (body + obiektyw) zwrot można otrzymać wyłącznie za produkt główny (body).
• Promocja nie łączy się z innymi promocjami typu cashback organizowanymi przez Canon w tym samym czasie (na te same produkty)

Zobacz pełną treść regulaminu (.pdf)

Rabat na hdbook - nowa jakość fotoksiążki od Canon

HD Book
  1. Każdy uczestnik, który dokona prawidłowego zgłoszenia, oprócz zwrotu części kwoty zakupu, otrzyma 30% rabatu na hdbook – dowolnie wybraną fotoksiążkę Canon. Hdbook można zamówić za pośrednictwem oprogramowania do tworzenia hdbook, pobranego ze strony www.cyfrowe.pl/hdbook.
  2. Hdbook to fotoksiążka inna niż wszystkie:
    •    niezrównana jakość druku
    •    idealnie płaskie bindowanie stronnic
    •    najwyższej jakości papier
    •    niespotykana wcześniej trwałość – do 300 lat
    •    spersonalizowana okładka i wnętrze

Kod rabatowy można wykorzystać do 30.09.2016 r. Szczegóły w regulaminie.

Więcej informacji na temat hdbook: http://www.cyfrowe.pl/hdbook

Gdzie kupić

Promocją objęte są produkty zakupione jedynie w następujących sieciach sprzedaży (w tym w sprzedaży internetowej):


Canon Pro Imaging Partners:

Aster / Fotostrada
www.fotostrada.pl
BEIKSwww.beiks.pl
Cyfrowe.plwww.cyfrowe.pl
Fotoaparacikiwww.fotoaparaciki.pl
Fotoformawww.fotoforma.pl
Foto-Pluswww.fotoplus.pl
Optimawww.sklepfotograficzny.com.pl/sklep/
Proclubwww.proclub.pl
PW Digitalwww.digital24.pl
Studiotechwww.studiotech.pl

oraz w niżej wymienionych sieciach handlowych:

2bis.plwww.2bis.pl
AB FOTOwww.abfoto.pl
Agitowww.agito.pl
Avans.plwww.avans.pl
Electro.plwww.electro.pl
Euro RTV AGDwww.euro.com.pl
Fotojokerwww.fotojoker.pl
Fotozakupywww.fotozakupy.pl
JB Multimediawww.jbmultimedia.pl
KDM-Fotowww.kdm-foto.com
Media Marktwww.mediamarkt.pl
Mediaexpertwww.mediaexpert.pl
Morele.netwww.morele.net
Notopstryk.pl / Virtual PCwww.notopstryk.pl
OleOle.plwww.oleole.pl
Saturnwww.saturn.pl
X-komwww.x-kom.pl

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

P: Gdzie znajduje się numer seryjny mojego produktu i kod EAN?

O: Prezentujemy zilustrowane przykłady jak odczytać numer seryjny oraz numer EAN, wymagane do rejestracji produktów w ofercie CashBack.
W formularzu rejestracyjnym należy podać numer seryjny oraz kod EAN produktu Canon. Kod EAN zawsze ma 13 cyfr i nie zawiera liter.
Dla lamp błyskowych numer seryjny jest widoczny tylko na produkcie (nie na opakowaniu).


numer_seryjny_ean


Dodatkowe informacje nt. numeru seryjnego znajdziesz na stronie: http://www.canon.pl/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/index.aspx

P. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

O. Po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego dotyczącego zwrotu pieniędzy, zostanie on rozpatrzony przez Canon w celu upewnienia się, że posiadamy wszelkie informacje niezbędne do zatwierdzenia Twojego zgłoszenia i przygotowania zwrotu. Dążymy do dokonywania płatności w ciągu 28 dni od zatwierdzenia zgłoszenia, a nie w ciągu 28 dni od daty rejestracji. Brak odpowiednich informacji lub rejestracja nieprawidłowych danych może spowodować opóźnienie zatwierdzenia zgłoszenia i dokonania płatności, dlatego prosimy o sprawdzenie, czy wszystkie niezbędne informacje zostały wprowadzone w sposób prawidłowy.


P: Skąd będę wiedzieć, że zatwierdzenie mojego zgłoszenia jest opóźnione ze względu na brakujące lub nieprawidłowe informacje?

O. Po zarejestrowaniu udziału w promocji Canon wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia, zawierający zarówno numer referencyjny jak i spersonalizowane dane do logowania na stronę, na której będzie można sprawdzić status zgłoszenia i etap przygotowania płatności. Jeżeli jakiekolwiek podane informacje okażą się nieprawidłowe, będzie to widoczne na stronie, a ponadto otrzymasz wiadomość e-mail dotyczącą brakujących informacji. Najszybszym sposobem uzupełnienia brakujących informacji jest zalogowanie się na stronę i zaktualizowanie danych.

P: Jaki format mogą mieć dokumenty wgrywane podczas procesu rejestracji, czy obowiązują ograniczenia odnośnie ich wielkości?

O. Należy pamiętać, że dane nie mogą przekraczać 4MB. Można wgrywać pliki jedynie w standardowych formatach JPG, TIF i PDF.


P: Skąd będę wiedzieć, że płatność zostanie zrealizowana?

O. Po pomyślnym zatwierdzeniu zgłoszenia, rozpoczniemy proces realizacji płatności oraz wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z planowaną datą dokonania przelewu na podane konto bankowe.


P: W jaki sposób zwrot będzie widoczny na moim koncie?

O. Zwrot pieniędzy w ramach promocji będzie dokonywany w imieniu firmy Sales Promotions, dlatego też na Twoim koncie zamiast Canon najprawdopodobniej będzie widoczna ta nazwa.

P: Zapłaciłem za swój produkt kartą kredytową, dlaczego zatem nie mogę otrzymać zwrotu na tę samą kartę?

O. Zwroty płatności Canon mogą być dokonywane obecnie w drodze przelewu z naszego banku na konto bankowe podane podczas rejestracji.


P: Co mam zrobić, jeżeli niektóre z moim danych bankowych zmieniły się od czasu pierwszej rejestracji w ramach promocji Canon i chciałbym je zaktualizować?

O: Dane bankowe można aktualizować zawsze za pośrednictwem Customer Online Tracking System (Internetowy System Śledzenia dla Klientów), wprowadzając swoje dane do logowania. Jest to najbezpieczniejszy sposób zaktualizowania danych. W przypadku zmiany danych należy pamiętać o poinformowaniu nas drogą telefoniczną o dokonanej aktualizacji danych przed zbliżającym się terminem realizacji płatności, w celu uniknięcia jej dokonania na poprzednie konto.


P: Czy mogę być pewien, że wprowadzenie danych bankowych online w ramach promocji Canon jest bezpieczne?

O: Nasza Strona internetowa jest chroniona przez Rapid SSL. Secure Sockets Layer (SSL) to protokół umożliwiający szyfrowanie danych w internecie. Jest on powszechnie używany do ochrony komunikacji między przeglądarkami internetowymi i serwerami. Kiedy przeglądarka łączy się z zabezpieczoną stroną pozyskuje ona jej certyfikat SSL i sprawdza, czy nie stracił on ważności, czy został wydany przez wiarygodny Organ Certyfikacji i czy jest używany przez stronę internetową, dla której został wydany.


P: Czy możliwe jest zgłoszenie się do promocji listownie zamiast online?

O: Obecnie możliwe są jedynie zgłoszenia online. W przypadku trudności prosimy o kontakt po numerem + 48 22 583 43 07


P: Zamówiłem produkt Canon w czasie obowiązywania promocji, ale nie zostanie on dostarczony przez sprzedającego przed jej zakończeniem - czy nadal mogę wziąć udział w promocji?

O: Zachowaj posiadane potwierdzenie zamówienia (dokonanego w czasie obowiązywania promocji) i wyślij razem z fakturą podczas przekazywania zgłoszenia. Zgłoszenie udziału jest możliwe do 14.08.2016, więc w tym czasie będzie można dostarczyć wymagane dokumenty.


P: Nie wiedziałem o tej promocji i kupiłem produkt kilka tygodni przed obowiązującym terminem promocji lub po nim. Czy Canon może zrobić wyjątek i zatwierdzić zwrot pieniędzy za mój zakup?

O: Przykro nam, ale udział w promocji można wziąć tylko wtedy, gdy produkt został zakupiony w terminie określonym w regulaminie


P: Co uważa się za wystarczający dowód zakupu?

O. Dowodem zakupu może być jedynie paragon lub faktura. Musi ona zawierać nazwę dostawcy, nazwę produktu i datę zakupu.


P: Dlaczego nie mogę zalogować się na stronę w celu śledzenia etapów mojego zgłoszenia?

A.Należy pamiętać, że w przypadku loginu rozróżniana jest wielkość liter, dlatego wpisuj dokładnie taki sam login (wielkimi/małymi literami), jaki otrzymałeś. Jeżeli podczas logowania nadal będą pojawiać się problemy, wyślij do nas wiadomość e-mail.

P. Napotykam trudności podczas rejestracji zgłoszenia online:

O. Czasami chodzi o urządzenie, z którego nawiązywane jest połączenie ze stroną internetową, tj. telefon komórkowy/smartfon, komputer Mac firmy Apple lub inne, a nie o błąd na stronie. W takim przypadku należy skontaktować się z producentem używanego urządzenia lub spróbować ponownej rejestracji z innego urządzenia/komputera.


Jeżeli powyższe często zadawane pytania nie zawierają interesujących Cię informacji, wyślij nam wiadomość poprzez formularz on-line lub w pilnych przypadkach skontaktuj się z nami pod numerem + 48 22 583 43 07.



Regulamin promocji


Regulamin promocji Cashaback do pobrania (.pdf)

Kontakt

Formularz kontaktowy: http://www.canon.pl/support/consumer_products/contact_support/

Infolinia: + 48 22 583 43 07