Kontakt
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną
To jest handlowa gwarancja oferowana przez firmę Canon Europa N.V., Bovernkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Holandia („Canon”) klientom końcowym, którzy kupują zdalnie sterowane kamery PTZ firmy Canon na własny użytek, ale nie są konsumentami w myśl przepisów prawa obowiązujących w kraju zakupu takiego urządzenia. Jeśli kupujący jest konsumentem, nie jest uprawniony do posługiwania się niniejszą gwarancją, ale może korzystać z ustawowych praw konsumenckich właściwych dla danego kraju. Niniejszy regulamin i przedstawiona tu oferta podlegają prawodawstwu Anglii i Walii i wyłącznej jurysdykcji sądów angielskich i walijskich.
Dostępne są następujące usługi serwisowe:
• Gwarancja realizowana w punkcie serwisowym
Zdalnie sterowane kamery PTZ firmy Canon przeznaczone na rynek Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG” – Unia Europejska, Islandia, Liechtenstein i Norwegia), Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii (i na nim zakupione) są objęte europejską gwarancją na zdalnie sterowane kamery PTZ firmy Canon. Firma Canon gwarantuje, że jeśli nowa zdalnie sterowana kamera PTZ okaże się wadliwa w jej okresie gwarancyjnym, awaria zostanie usunięta bezpłatnie (obowiązują warunki — patrz poniżej).
Dla każdego produktu spoza obowiązujących warunków gwarancji lub jej okresu oraz w przypadku szkód lub napraw nieobjętych gwarancją, dostępna jest płatna usługa naprawy. Można ją uzyskać, zwracając zdalnie sterowaną kamerę PTZ do dowolnego autoryzowanego punktu serwisowego firmy Canon.
Niniejsza gwarancja jest jedyną i wyłączną formę zadośćuczynienia. Ani firmy Canon, ani jej podmioty zależne czy inne podmioty uczestniczące w programie europejskiej gwarancji na zdalnie sterowane kamery PTZ nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody przypadkowe lub następcze wynikające z naruszenia wyraźnych lub dorozumianych warunków gwarancji na ten produkt.
Firma Canon gwarantuje dobry stan techniczny zdalnie sterowanej kamery PTZ w okresie gwarancyjnym. Jeśli sprzęt okaże się wadliwy w okresie gwarancyjnym, zostanie przyjęty do bezpłatnej naprawy w autoryzowanym punkcie serwisowym firmy Canon w jednym z krajów objętych gwarancją.
Niniejsza gwarancja realizowana w punkcie serwisowym dotyczy produktów Canon przeznaczonych na rynek Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG” – Unia Europejska, Islandia, Liechtenstein i Norwegia), Szwajcarii i Wielkiej Brytanii (i na nim zakupionych).
Z tej bezpłatnej usługi można skorzystać tylko za okazaniem oryginału faktury/paragonu wystawionego klientowi końcowemu przez sprzedawcę.
Zastrzegamy sobie prawo do wymiany wadliwej zdalnie sterowanej kamery PTZ na inną równoważną zdalnie sterowaną kamerę PTZ, która zapewnia taką samą (lub lepszą) jakość jak wadliwy produkt, i rezygnacji z naprawy.
1. Okres gwarancyjny
Gwarancja jest ważna przez 1 rok od daty zakupu widniejącej na dowodzie zakupu.
2. Korzystanie z usługi gwarancyjnej
Usługa gwarancyjna jest dostępna tylko w autoryzowanych punktach serwisowych firmy Canon.
Wszelkie koszty bezpiecznego transportu zdalnie sterowanej kamery PTZ do i z autoryzowanego punktu serwisowego ponosi klient końcowy. Jeśli zdalnie sterowana kamera PTZ zostanie przeniesiona do kraju, który nie jest objęty programem europejskiej gwarancji na zdalnie sterowaną kamerę PTZ, w przypadku konieczności naprawy urządzenia w ramach usługi gwarancyjnej należy ją dostarczyć do punktu serwisowego w kraju zakupu.
3. Kraje europejskie uczestniczące w programie gwarancyjnym na zdalnie sterowane kamery PTZ firmy Canon
Uczestnicy europejskiego programu gwarancyjnego na zdalnie sterowane kamery PTZ firmy Canon to kraje, w których można skorzystać z gwarancji realizowanej w punkcie serwisowym.
Jeśli potrzebne są dalsze informacje odnoszące się do niniejszej gwarancji, należy skontaktować się z oddziałem w odpowiednim kraju objętym europejskim programem gwarancyjnym na zdalnie sterowaną kamerę PTZ.
4. Ograniczenia
Niniejszą gwarancją nie są objęte:
Naprawy gwarancyjne objęte niniejszą gwarancją nie obejmują okresowych weryfikacji stanu urządzenia ani innych standardowych prac konserwacyjnych na zdalnie sterowanej kamerze PTZ.
5. Inne postanowienia
Naprawa może się opóźnić, jeśli jest wykonywana poza pierwotnym krajem zakupu, a produkt nie został jeszcze sprzedany w innym kraju lub został sprzedany w wersji przystosowanej do użytku w konkretnym kraju. W efekcie niektóre części zamienne do zdalnie sterowanej kamery PTZ mogą nie być dostępne w kraju naprawy.
Firma Canon nie ponosi odpowiedzialności za żadne inne roszczenia, w tym m.in. za utratę nośników lub danych itp., których nie określono w niniejszej gwarancji.
Przekazując zdalnie sterowaną kamerę PTZ do serwisu gwarancyjnego, należy starannie ją zapakować, ubezpieczyć przesyłkę oraz załączyć dowód sprzedaży i opis usterki.
Pyt.: Jaka gwarancja obowiązuje w przypadku zdalnie sterowanych urządzeń PTZ firmy Canon kupionych w Europie?
Odp.: Ogólnie rzecz ujmując, firma Canon oferuje Europejską gwarancję na zdalnie sterowane kamery PTZ dla produktów zakupionych w następujących krajach: Austria, Belgia, Bułgaria, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Włochy i Wielka Brytania. Proszę zapoznać się z wszystkimi warunkami niniejszej gwarancji.
Pyt.: Jakie informacje dotyczące gwarancji mogę znaleźć w opakowaniu po zakupie produktu firmy Canon?
Odp.: W krajach europejskich objętych programem gwarancji na zdalnie sterowane urządzenia PTZ zazwyczaj każde opakowanie będzie zawierało europejską kartę gwarancyjną na zdalnie sterowane urządzenia PTZ. Karta wygląda podobnie jak w poniższych przykładzie:
Pyt.: Czy konieczne jest wypełnienie i przekazanie jakichkolwiek dokumentów do firmy Canon w celu zarejestrowania europejskiej gwarancji?
Odp.: Nie trzeba przekazywać żadnej dokumentacji do firmy Canon w celu zarejestrowania europejskiej gwarancji na urządzenia PTZ. Jeżeli chcesz zażądać naprawy gwarancyjnej w ramach europejskiej gwarancji na zdalnie sterowane urządzenia PTZ, zawsze musisz dostarczyć firmie Canon oryginalny dowód zakupu (z pierwotną datą zakupu) danego urządzenia.
Pyt.: Jaka dokumentacja jest wymagana w celu zgłoszenia naprawy gwarancyjnej w ramach europejskiej gwarancji na zdalnie sterowane urządzenie PTZ?
Odp.: Jeżeli chcesz zażądać naprawy gwarancyjnej w ramach europejskiej gwarancji na zdalnie sterowane urządzenia PTZ, zawsze musisz dostarczyć firmie Canon oryginalny dowód zakupu (z pierwotną datą zakupu) danego urządzenia. Promocyjne gwarancje mogą także określać dodatkowe wymagania, więc należy zapoznać się z regulaminem określonej promocji (jeśli ma zastosowanie).
Pyt.: Jak długo jest ważna standardowa europejska gwarancja na zdalnie sterowane urządzenie PTZ firmy Canon?
Odp.: Gwarancja na zdalnie sterowane produkty PTZ firmy Canon jest zazwyczaj ważna przez 1 rok.
Pyt.: Czy zdalnie sterowane urządzenie PTZ firmy Canon kupione w kraju nieuczestniczącym w programie europejskiej gwarancji na zdalnie sterowane urządzenia PTZ nadal będzie objęte taką gwarancją, jeśli mieszkam w kraju uczestniczącym w tym programie?
Odp.: Na ogół produkty są objęte gwarancją, która odnosi się do określonego regionu sprzedaży, a klienci końcowi będą musieli odesłać produkt do właściwego regionu, aby zlecić naprawę gwarancyjną. Firma Canon na ogół nie zapewnia ogólnoświatowej gwarancji, chyba że zostało to wyraźnie określone w przypadku określonych produktów lub regionów.
Poniższa tabela zawiera kraje, w których oferowana jest europejska gwarancja na urządzenia PTZ firmy Canon. Więcej informacji można znaleźć w pełnej wersji regulaminu europejskiej gwarancji na urządzenia PTZ firmy Canon.
Poniżej można znaleźć dane kontaktowe dla każdego kraju.
Kraj | Dane kontaktowe pomocy technicznej |
Austria | +43 1 360 277 45 67
Canon Austria |
Belgia | +32 (0)2 620 01 97
Canon Belgia (niderlandzki) Canon Belgia (francuski) |
Bułgaria | Cantek
+359 (0)2 8079 260 service@canon.bg Canon Bułgaria |
Cypr | +357 2 2314 719
Doros Neophytou |
Czechy | +420 296 335 619
Canon Czechy |
Dania | +45 70 20 55 15
Canon Dania |
Estonia | +372 630 0530
overall@overall.ee Ogólne |
Finlandia | +358 (020) 366 466
(Rozmowy są naliczane wg stawki 0,15 centa/min w przypadku osób dzwoniących z sieci stacjonarnej. Wysokość opłat za rozmowy zależy od operatora sieci komórkowej. Skontaktuj się z operatorem, aby uzyskać więcej informacji). Canon Finlandia |
Francja | +33 (0)1 70 48 05 00
Canon Francja |
Niemcy | 069 2999 3680
Canon Niemcy |
Grecja | Intersys SA
+302 10 969 6422 intersys@intersys.gr Canon Grecja |
Węgry | +36 (06)1 235 53 15
Canon Węgry |
Islandia | +354 533 34 11
Beco |
Irlandia | +353 16 990 990
Canon Irlandia |
Włochy | +39 02 3859 2000
Canon Włochy |
Łotwa | +371 67 38 75 10
info@ibs.canon.lv I B Serviss |
Litwa | +370 5 239 5510
Orgsis |
Luksemburg | +352 27 302 054
Canon Luksemburg |
Malta | +356 2148 8800
info@avantech.com.mt Avantech |
Norwegia | +47 23 50 01 43
Canon Norwegia |
Polska | +48 22 583 4307
Canon Polska |
Portugalia | +351 21 424 51 90
Canon Portugalia |
Rumunia | +402 13246281
cristian.dorobantu@crisprofessionalservices.ro Canon Rumunia |
Słowacja | +421 (0)250 102 612
Canon Słowacja |
Słowenia | (+386 1) 5461 000
3A Servis |
Hiszpania | +34 91 375 45 55
Canon Hiszpania |
Szwecja | +46 (0)8 519 923 69
Canon Szwecja |
Szwajcaria | +41 22 567 58 58
Canon Szwajcaria (francuski) Canon Szwajcaria (niemiecki) |
Holandia | +31 (0)20 721 91 03
Canon Holandia |
Wielka Brytania | +44 (0)207 660 0186
Canon UK |