Wszystkie projektory Canon przeznaczone na rynek (lub na nim zakupione) w Europejskim Obszarze Gospodarczym („EOG” – Unia Europejska, Islandia, Liechtenstein i Norwegia) oraz w Szwajcarii są objęte 3-letnią gwarancją Europejskiego Systemu Gwarancyjnego (EWS) firmy Canon. Gwarancja EWS oznacza, że jeżeli produkt będzie wymagać naprawy w ciągu pierwszych 3 lat, całkowity koszt części i robocizny zostanie pokryty przez firmę Canon. Jednak standardowa gwarancja EWS wymaga przekazania produktu do autoryzowanego punktu serwisowego na koszt klienta. Jeśli naprawa zostanie uznana za zbyt kosztowną, firma Canon może wymienić produkt na nowy model o takiej samej lub wyższej specyfikacji. Standardowa gwarancja EWS nie zapewnia żadnego dodatkowego wsparcia klientowi podczas naprawy.
Ponadto w przypadku modeli instalacyjnych XEED i LX zakupionych na obszarze EOG i Szwajcarii będzie oferowana (jeśli jest to możliwe) 3-letnia gwarancja rozszerzona z usługą wypożyczenia projektora, która umożliwia dostarczenie „następnego dnia”* wypożyczonego projektora do klienta, którego produkt jest naprawiany. Rozszerzona gwarancja na projektor z usługą wypożyczenia jest dostępna wyłącznie w wybranych krajach i w przypadku wybranych modeli, które zostały wymienione poniżej. Gwarancja uprawnia klienta do otrzymania wypożyczonego projektora o takiej samej lub wyższej specyfikacji, jeśli jego produkt jest naprawiany w ciągu pierwszych 3 lat od zakupu. Klient musi okazać ważny dowód zakupu. Naprawiana jednostka zostanie zwrócona po zakończeniu naprawy – wypożyczany projektor nie jest trwałym zamiennikiem.
*„Następnego dnia” oznacza, że (jeśli jest to możliwe) wypożyczany projektor zostanie przekazany dzień po otrzymaniu prośby o wypożyczenie, jeśli taka prośba została odebrana przed godziną 11:00, lub dwa dni po otrzymaniu prośby, jeśli prośba została odebrana po godzinie 11:00, w weekend lub w dzień świąteczny. W przypadku usługi wynajmu projektora obowiązuje pełny regulamin.
Pyt.: Gdzie jest dostępna rozszerzona gwarancja na projektor z usługą wypożyczenia?
Odp.: Usługa jest dostępna wyłącznie w następujących krajach: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Łotwa, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.
Od dnia 1 stycznia 2016 r. klienci z Estonii, Litwy i Łotwy mogą korzystać z rozszerzonej gwarancji na projektor z usługą wypożyczenia. W tych krajach usługa jest dostępna wyłącznie dla wybranych modeli projektorów zakupionych w dniu 1 stycznia 2016 r. lub później.
Pyt.: Kto może zainicjować usługę w ramach rozszerzonej gwarancji na projektor z usługą wypożyczenia?
Odp.: Proces może zainicjować klient lub integrator systemu po wykryciu usterki w produkcie. Wypożyczany produkt zostanie wysłany po zdiagnozowaniu produktu, który uległ awarii (w oparciu o pełny regulamin), i zaakceptowaniu oferty związanej z wypożyczanym produktem.
Pyt.: Z kim mam się skontaktować, aby zainicjować usługę w ramach rozszerzonej gwarancji na projektor z usługą wypożyczenia?
Odp.: Klient lub integrator systemu powinien skontaktować się z odpowiednim działem pomocy technicznej firmy Canon. Firma Canon poprosi o wszystkie niezbędne informacje (np. szczegóły dotyczące usterki) i przeprowadzi wstępne dochodzenie na drodze do ustalenia prawdopodobnej przyczyny awarii. Jeśli usterka nie zostanie usunięta, przedstawiciel drugiego szczebla działu pomocy technicznej firmy Canon skontaktuje się z klientem lub integratorem systemu. Jeśli diagnoza dotycząca usterki zostanie potwierdzona, a serwis zaleci naprawę, do wypożyczenia zostanie zaoferowany taki sam produkt (lub produkt o wyższej specyfikacji).
Pyt.: Jak długo trzeba czekać na dostawę wypożyczanego projektora?
Odp.: Jeśli jest to tylko możliwe, wypożyczany projektor zostanie przekazany dzień po otrzymaniu prośby o wypożyczenie, jeśli taka prośba została odebrana przed godziną 11:00, lub dwa dni po otrzymaniu prośby, jeśli prośba została odebrana po godzinie 11:00, w weekend lub w dzień świąteczny.
Pyt.: Gdzie zostanie dostarczony wypożyczany projektor?
Odp.: Wypożyczane projektory mogą być dostarczane do integratora systemu lub bezpośrednio do klienta (jeśli klient ma wiedzę techniczną umożliwiającą mu przeprowadzenie prac instalacyjnych).
Pyt.: Co się dzieje po odebraniu wypożyczanego projektora?
Odp.: Po odebraniu wypożyczanego projektora integrator systemu lub klient odpowiada za przekazanie firmie Canon projektora, który uległ awarii. Przekażemy specjalne etykiety dostawcze związane z produktem, który uległ awarii. Produkt należy umieścić w dostarczonym kartonie. Należy możliwie szybko skontaktować się z firmą dostawczą, aby zorganizować odbiór produktu, który uległ awarii. W normalnych warunkach koszty przesyłki pokryje firma Canon.
Pyt.: Co się dzieje po naprawieniu projektora, który uległ awarii?
Odp.: Klient lub integrator systemu jest odpowiedzialny za zwrócenie wypożyczonego projektora firmie Canon w ciągu 5 dni od zwrotu naprawionego produktu. Przekażemy specjalne etykiety dostawcze związane z wypożyczonym produktem. Produkt należy umieścić w dostarczonym kartonie. Należy możliwie szybko skontaktować się z firmą dostawczą, aby zorganizować odbiór wypożyczonego produktu. W normalnych warunkach koszty przesyłki pokryje firma Canon.
Pyt.: Kto jest odpowiedzialny za demontaż projektora, który uległ awarii, i jego ponowne zainstalowanie po przeprowadzeniu napraw?
Pyt.: Firma Canon nie jest odpowiedzialna za demontaż i ponowną instalację pierwotnego projektora. Odpowiedzialność spoczywa na kliencie lub integratorze systemu.
Pyt.: Kto jest odpowiedzialny za instalację wypożyczonego projektora i jego demontaż po zakończeniu napraw?
Odp.: Firma Canon nie jest odpowiedzialna za instalację i demontaż wypożyczanego projektora. Odpowiedzialność spoczywa na kliencie lub integratorze systemu.
Pyt.: Jakie są konsekwencje w przypadku utraty, uszkodzenia lub kradzieży wypożyczonego produktu?
Odp.: Firma Canon oferuje wypożyczane projektory klientom lub ich integratorom systemów w oparciu o standardowe warunki wypożyczania produktów firmy Canon, które klient lub integrator systemów zaakceptował podczas wyrażania zgody na korzystanie z oferty obejmującej wypożyczane projektory w oparciu o rozszerzoną gwarancję na projektor z usługą wypożyczania. Klient lub integrator systemów odpowiada za każdy wypożyczony produkt i gwarantuje jego zwrot w takim samym stanie, w jakim został wypożyczony, jednocześnie odpowiadając za wszelkie straty, uszkodzenia lub kradzież dowolnego wypożyczonego sprzętu. Firma Canon może żądać zwrotu kosztów w przypadku konieczności naprawy lub wymiany wypożyczonego sprzętu. Klientom i integratorom systemów zaleca się rozważenie zastosowania odpowiedniego ubezpieczenia obejmującego wypożyczany sprzęt.
Poniższa tabela zawiera kraje, w których dostępne są rozszerzone gwarancje na projektory z usługą wypożyczenia. Więcej informacji można znaleźć w pełnej wersji Warunków gwarancji. Poniżej można znaleźć dane kontaktowe dla każdego kraju.
Należy pamiętać, że rozszerzona gwarancja na projektor z usługą wypożyczenia, o ile jest ona dostępna, dotyczy tylko objętych nią produktów.
Kraj | Dane kontaktowe pomocy technicznej |
Austria |
+43 1 360 277 45 67 |
Belgia |
+32 (0)2 620 01 97 |
Czechy |
+420 296 335 619
|
Dania |
+45 70 20 55 15 |
Estonia |
+372 630 0530
|
Finlandia |
+358 (020) 366 466
|
Francja |
+33 (0)1 70 48 05 00 |
Niemcy |
069 2999 3680 |
Węgry |
+36 (06)1 235 53 15 |
Irlandia |
+353 16 990 990 |
Włochy |
+39 02 3859 2000 |
Łotwa |
+371 67 38 75 10
|
Litwa |
+370 5 215 9966 |
Luksemburg |
+352 27 302 054 |
Norwegia |
+47 23 50 01 43 |
Polska |
+48 22 583 4307 |
Portugalia |
+351 21 424 51 90 |
Słowacja |
+421 (0)250 102 612 |
Hiszpania |
+34 91 375 45 55 |
Szwecja |
+46 (0)8 519 923 69 |
Szwajcaria |
+41 22 567 58 58 |
Holandia |
+31 (0)20 721 91 03 |
Wielka Brytania |
+44 (0)207 660 0186 |
Opłaty za połączenia są naliczane zgodnie z lokalnymi stawkami, w zależności od bieżącego planu taryfowego operatora linii komórkowej lub stacjonarnej. Dokładne kwoty można sprawdzić u operatora.
Następujące kraje członkowskie Europejskiego Systemu Gwarancyjnego (EWS) oferują rozszerzoną gwarancję na projektor z usługą wypożyczenia:
Austria
|
Belgia
|
Czechy
|
Dania | Estonia* |
Finlandia | Francja | Niemcy | Węgry | Irlandia |
Włochy | Łotwa* | Litwa* | Luksemburg | Holandia |
Norwegia | Polska | Portugalia | Szwajcaria | Słowacja |
Hiszpania | Szwecja | Wielka Brytania |
* Na terenie Estonii, Litwy i Łotwy rozszerzona gwarancja na projektor z usługą wypożyczenia jest dostępna wyłącznie dla wybranych modeli projektorów zakupionych w dniu 1 stycznia 2016 r. lub później.
Następujące modele są objęte rozszerzoną gwarancją na projektor z usługą wypożyczenia:
XEED 4K5020Z |
XEED WUX6600Z |
XEED 4K6020Z |
XEED WUX6600Z BK |
XEED 4K6021Z |
XEED WUX5800Z |
XEED 4K600STZ |
XEED WUX5800Z BK |
XEED 4K600Z |
XEED WUX7500 |
XEED 4K501ST |
XEED WUX6700 |
XEED WUX7000Z |
XEED WUX5800 |
XEED WUX7000Z BK |