eMaintenance – podłączanie urządzeń
To jest nasze Centrum łączności, w którym znajdziesz najważniejsze informacje i kompleksowe poradniki ułatwiające podłączanie urządzeń. Wykorzystaj inteligentną, zdalną diagnostykę oraz oparte na danych spostrzeżenia, aby usprawnić działanie i zwiększyć wydajność firmy.
Przegląd
Rozwiązanie eMaintenance obsługuje czasochłonne zadania związane z zarządzaniem i administrowaniem urządzeniami. Zautomatyzowane odczyty liczników, zdalna diagnostyka, natychmiastowe powiadomienia o zdarzeniach, zaawansowane zarządzanie materiałami eksploatacyjnymi i usprawnione wdrażanie urządzeń pomagają zwiększyć wydajność firmy.
Jeśli urządzenie/serwer przestanie komunikować się z eMaintenance, przerwa oznacza, że nie możemy uzyskać dokładnych danych odczytu miernika, uruchomić automatycznego uzupełniania materiałów eksploatacyjnych lub świadczyć usług aktywnej pomocy technicznej dla urządzenia, powodując zakłócenia w działaniu Twoich usług.
Aby rozwiązać problemy z połączeniem, kliknij obraz odpowiadający panelowi sterowania Twojego urządzenia w celu uzyskania dalszych wskazówek.
Opcje na panelu sterowania
Kliknij obraz odpowiadający panelowi sterowania Twojego urządzenia. Jeśli Twój panel sterowania nie jest wyświetlany, skontaktuj się z naszym Centrum obsługi klientów.
Opcja panelu sterowania 1
Poradnik wideo dotyczący testu komunikacji
Dostępne są dwie metody komunikacji. Obejrzyj ten film, aby poznać wskazówki dotyczące bieżącej metody komunikacji. Jeśli pierwszy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj drugi film przedstawiający starszą metodę komunikacji.
Jeśli powyższy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj ten film przedstawiający starszą metodę komunikacji.
-
Poniżej przedstawiono czynności, które umożliwiają wykonanie testu komunikacji w urządzeniu Canon imageRUNNER ADVANCE DX
1. Naciśnij klawisz 123.
2. Wybierz opcję Monitoring Service (Usługa monitorowania) w menu.
3. Naciśnij przycisk Communication Test (Test komunikacji) \ Comm. Test (Test kom.).
(Może się to różnić w zależności od wersji oprogramowania urządzenia). Zostanie wyświetlony jeden z trzech poniższych ekranów).4. Jeśli pojawi się przycisk Start Test (Rozpocznij test), naciśnij go, a następnie naciśnij Yes (Tak), aby wykonać test komunikacji.
W niektórych urządzeniach nie trzeba tego robić. W takim przypadku należy przejść do kroku 5.5. Rozpocznie się test komunikacji i pojawi się jeden z poniższych ekranów.
6. Po zakończeniu testu komunikacji zostanie wyświetlony komunikat Communication was successful (Powodzenie komunikacji) \ Communication Test result (Wynik testu komunikacji) > All successful (Wszystko OK).
7. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek błędów należy skontaktować się z działem IT, aby upewnić się, że urządzenie może komunikować się z firmą Canon.
Opcja panelu sterowania 2
Poradnik wideo dotyczący testu komunikacji
Dostępne są dwie metody komunikacji. Obejrzyj ten film, aby poznać wskazówki dotyczące bieżącej metody komunikacji. Jeśli pierwszy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj drugi film przedstawiający starszą metodę komunikacji.
Jeśli powyższy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj ten film przedstawiający starszą metodę komunikacji.
-
W tym przewodniku pokazano, jak wykonać test komunikacji w urządzeniu Canon imageRUNNER ADVANCE
1. Naciśnij klawisz 123.
2. Wybierz opcję Monitoring Service (Usługa monitorowania) w menu.
3. Naciśnij przycisk Communication Test (Test komunikacji).
4. Naciśnij przycisk Start Test (Rozpocznij test).
5. Jeśli test zakończy się pomyślnie, zostanie wyświetlony poniższy komunikat potwierdzający.
6. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek błędów należy skontaktować się z działem IT, aby upewnić się, że urządzenie może komunikować się z firmą Canon.
Opcja panelu sterowania 3
Poradnik wideo dotyczący testu komunikacji
Dostępne są dwie metody komunikacji. Obejrzyj ten film, aby poznać wskazówki dotyczące bieżącej metody komunikacji. Jeśli pierwszy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj drugi film przedstawiający starszą metodę komunikacji.
Jeśli powyższy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj ten film przedstawiający starszą metodę komunikacji.
-
W tym przewodniku pokazano, jak wykonać test komunikacji w urządzeniu Canon imageFORCE.
1. Naciśnij klawisz 123.
2. Wybierz opcję Monitoring Service (Usługa monitorowania) w menu.
3. Naciśnij przycisk Communication Test (Test komunikacji) \ Comm. Test (Test kom.).
(Może się to różnić w zależności od wersji oprogramowania urządzenia). Zostanie wyświetlony jeden z dwóch poniższych ekranów).4. Jeśli pojawi się przycisk Start Test (Rozpocznij test), naciśnij go, a następnie naciśnij Yes (Tak), aby wykonać test komunikacji.
W niektórych urządzeniach nie trzeba tego robić. W takim przypadku należy przejść do kroku 5.5. Rozpocznie się test komunikacji i pojawi się jeden z poniższych ekranów.
6. Po zakończeniu testu komunikacji zostanie wyświetlony komunikat Communication was successful (Powodzenie komunikacji) \ Communication Test result (Wynik testu komunikacji) > All successful (Wszystko OK).
7. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek błędów należy skontaktować się z działem IT, aby upewnić się, że urządzenie może komunikować się z firmą Canon.
Opcja panelu sterowania 4
Poradnik wideo dotyczący testu komunikacji
Dostępne są dwie metody komunikacji. Obejrzyj ten film, aby poznać wskazówki dotyczące bieżącej metody komunikacji. Jeśli pierwszy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj drugi film przedstawiający starszą metodę komunikacji.
Jeśli powyższy film nie jest zgodny z tym, co widzisz, obejrzyj ten film przedstawiający starszą metodę komunikacji.
-
W tym przewodniku pokazano, jak wykonać test komunikacji w urządzeniu Canon LBP/i-SENSYS.
1. Po pierwsze, sprawdź, czy urządzenie ma mały ekran dotykowy, jak pokazany poniżej.
2. W prawym górnym rogu naciśnij przycisk Check Counter (Sprawdź licznik).
3. Gdy na ekranie zostaną wyświetlone wartości licznika, naciśnij przycisk Monitoring Service (Usługa monitorowania) w lewym dolnym rogu ekranu.
4. Teraz naciśnij przycisk Comms Test (Test komunikacji) lub naciśnij Yes (Tak), aby potwierdzić, że można przeprowadzić test komunikacji. (Może się to różnić w zależności od wersji oprogramowania urządzenia).
5. Poczekaj na wykonanie testu komunikacji.
6. Jeśli test komunikacji zakończył się powodzeniem, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem. (Może się to różnić w zależności od wersji oprogramowania urządzenia).
7. Jeśli test komunikacji zakończył się powodzeniem, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem. (Może się to różnić w zależności od wersji oprogramowania urządzenia).
W przypadku wystąpienia błędu zalecamy ścisłą współpracę z działem IT, ponieważ może być konieczne wprowadzenie zmian w celu umożliwienia komunikacji urządzenia Canon z firmą Canon.
Często zadawane pytania dotyczące eMaintenance
-
Wykonaj następujące czynności: zanotuj kod błędu.
Sprawdź, czy urządzenie jest podłączone do sieci za pomocą kabla lub sieci Wi-Fi.
Jeśli możesz drukować na urządzeniu, a komputer nie jest podłączony bezpośrednio do niego za pomocą kabla, urządzenie jest podłączone do sieci.
Skontaktuj się z działem wsparcia IT swojej firmy i upewnij się, że urządzenie ma dostęp do zasobów poza siecią, aby mogło się z nami komunikować. Będą potrzebne informacje opisane w tym pytaniu: „Potrzebuję szczegółowych informacji na temat adresów URL używanych przez urządzenie do komunikacji z eMaintenance”.
-
Cloud Connection Agent (CCA) to nasza najnowsza metoda komunikacji, która działa w przypadku większości naszych obecnych produktów.
CCA
hbp-ec1l.srv.ygles.com – port 443
kinesis.eu-central-1.amazonaws.com – port 443
cognito-identity.eu-central-1.amazonaws.com – port 443
a2etju7iem1tgc-ats.iot.eu-central-1.amazonaws.com – port 443 lub 8883
rgt.srv.ygles.com – port 443
camapi.srv.ygles.com – port 443
camapi-ec1.srv.ygles.com – port 443
hbpm-ec1l.srv.ygles.com – port 443Usługa zdalnego zarządzania urządzeniami (RDMS) to nasza metoda komunikacji, która umożliwia aktualizację oprogramowania układowego urządzenia.
RDMS
device.c-cdsknn.net – port 443
device02.c-cdsknn.net – port 443
a02.c-cdsknn.net – port 443Wbudowana zdalna usługa diagnostyczna (eRDS) to nasza starsza metoda komunikacji.
eRDS
b01.ugwdevice.net – port 443
a01.ugwdevice.net – port 443 -
Skontaktuj się z naszym Centrum obsługi klientów, w którym nasi przedstawiciele poproszą o podanie określonych informacji i połączą Cię z odpowiednim zespołem, aby ułatwić proces konfiguracji.
-
Skontaktuj się z naszym Centrum obsługi klientów, w którym nasi przedstawiciele poproszą o podanie określonych informacji i połączą Cię z odpowiednim zespołem, aby ułatwić proces konfiguracji.
-
Jeśli podczas testu komunikacji jest wyświetlany komunikat o niezarejestrowaniu dzierżawcy, urządzenie nie zostało zarejestrowane w lokalnej firmie handlowej. Aby uzyskać wymagany klucz, należy skontaktować się z lokalną firmą handlową. Można go wprowadzić do urządzenia, co umożliwi wykonanie testu komunikacji. Obejrzyj film, aby uzyskać więcej informacji.
-
Jeśli podczas testu komunikacji jest wyświetlany komunikat o braku aktywacji urządzenia, urządzenie nie zostało zarejestrowane w lokalnej firmie handlowej. Aby uzyskać wymagany klucz, należy skontaktować się z lokalną firmą handlową. Można go wprowadzić do urządzenia, co umożliwi wykonanie testu komunikacji.
Portal serwisowy
Nasz portal serwisowy ułatwia pracę poprzez zapewnienie bezproblemowego sposobu zarządzania kontem i produktami. Za pośrednictwem portalu można tworzyć i śledzić zgłoszenia pomocy technicznej, przesyłać odczyty liczników, prosić o przeniesienie lub usunięcie produktu oraz aktualizować informacje o koncie i produkcie. Ponadto można zgłaszać zapytania związane z kontem, dzięki czemu wydajna i wygodna pomoc techniczna jest zawsze w zasięgu ręki.
Inne przydatne pozycje...
Kontakt
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną
Numer seryjny
Tutaj dowiesz się, jak znaleźć numer seryjny produktu.
Recykling
Więcej informacji o programie recyklingu kaset firmy Canon