Sensor Clean & Check

Czyszczenie i sprawdzanie matrycy

Prosta usługa, dzięki której oszczędzisz czas i pozbędziesz się stresu

Matryca jest sercem aparatu i jednym z kluczowych czynników wpływających na jakość obrazu. Podczas wymiany obiektywów matryca może przyciągać kurz i brud, dlatego należy dbać o jej czystość i prawidłowe działanie.

Matryce są bardzo wrażliwe, więc ich bezpieczne i efektywne czyszczenie wymaga dużego doświadczenia i sporej wiedzy. Jednak utrzymanie matrycy w doskonałym stanie eliminuje konieczność wielogodzinnego korygowania zdjęć i usuwania z nich plam powodowanych przez kurz. Usługa jest wykonywana zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi przez w pełni przeszkolonych specjalistów firmy Canon. Cena usługi jest przystępna, a płatność jest jednorazowa.

Co musisz wiedzieć

Usługa czyszczenia i sprawdzania matrycy obejmuje czyszczenie matrycy światłoczułej, lustra (jeśli dotyczy), matówki (jeśli dotyczy), zewnętrznych powierzchni ekranów LCD i korpusu aparatu.

Sensor clean and check

Ważna informacja

Należy pamiętać, że ze względu na właściwości kurzu na matrycach ta usługa nie jest objęta gwarancją. Zalecamy założenie dekla na korpus przed wysłaniem aparatu do czyszczenia, a także sprawdzenie jakości obrazu natychmiast po odebraniu aparatu.

Jeśli w trakcie realizacji usługi serwisowej zostanie stwierdzona usterka produktu, centrum serwisowe i naprawcze firmy Canon skontaktuje się z użytkownikiem, aby uzyskać kopię dowodu zakupu i potwierdzić aktualność gwarancji firmy Canon (jeśli nie została wcześniej dostarczona) lub – jeśli produkt nie jest już objęty gwarancją firmy Canon – omówić płatne opcje naprawy (tj. naprawy po cenie ryczałtowej, ograniczenia zakresu naprawy lub oszacowania czasu i kosztów).

Important information

Przewodnik po cenach

Ta usługa jest dostępna w centrach serwisowych i naprawczych firmy Canon.

Typ aparatu Cena
Matryca pełnoklatkowa aparatu EOS 49,58 EUR
Matryca APS-C aparatu EOS 35,29 EUR
EOS R 49,58 EUR
EOS M 35,29 EUR

* Ceny nie zawierają podatku VAT, kosztu części serwisowych ani opłat za wysłanie i odesłanie sprzętu. Ceny mogą zostać zmienione bez powiadomienia. Członkom programu CPS przysługuje bezpłatna standardowa wysyłka zwrotna. Mogą oni korzystać z zapewniającej szybszą obsługę opcji Fast Track, adekwatnej do poziomu członkostwa.

Usługi te są dostępne w centrach serwisowych i naprawczych firmy Canon. W przypadku pytań należy wysłać wiadomość e-mail na adres cps.services@canon.de. Lokalni autoryzowani partnerzy serwisowi CPS mogą oferować równoważne lub podobne usługi.
Kliknij, aby prześledzić procedurę naprawy i znaleźć najbliższe centrum serwisowe firmy Canon.

Inne interesujące opcje

Canon Professional Services

Użytkownicy uzyskują dostęp do wsparcia priorytetowego CPS, zarówno lokalnie, jak i na dużych imprezach, oraz do priorytetowej usługi naprawy. W przypadku niektórych poziomów członkostwa mogą bezpłatnie wypożyczyć produkty zastępcze oraz skorzystać z bezpłatnych wysyłek zwrotnych i zniżek na usługi konserwacyjne. Mają także dostęp do ekskluzywnych ofert.

Dołącz

Dowiedz się więcej

Canon Professional Services