Protect your relationship with your customers

Nowy dom dla drukarki

Prowadzisz organizację non-profit i potrzebujesz wyposażyć biuro w nowoczesne drukarki, skanery lub urządzenia wielofunkcyjne? Zapraszamy do udziału w pilotażowej edycji programu.

„Nowy dom dla drukarki” to program wspierający organizacje pozarządowe
non-profit, które do codziennej pracy potrzebują nowoczesnych i wydajnych urządzeń biurowych.

Wiemy, że odpowiednie zaplecze to podstawa prowadzenia udanych działań.

Jak pomagamy

Zasada działania programu jest prosta. Przedsiębiorcy regularnie odnawiają flotę swoich drukarek i skanerów, bo kolejne generacje urządzeń biurowych oferują wiele nowości. Ale używane maszyny, które opuszczają ich biura, są przecież nadal w świetnym stanie. Chcemy, aby znalazły swój „nowy dom” i mogły być dalej wykorzystywane w codziennych procesach biurowych. Jeśli więc Twoja organizacja potrzebuje wysokiej jakości drukarki lub skanera – zgłoś udział w programie!

Jak pomagamy

Co można zyskać?

Sprzęt, który przekażemy to nowoczesne urządzenia wielofunkcyjne, które codziennie wspierają organizację biur o każdej wielkości oraz każdego rodzaju prowadzonej działalności. Niezależnie więc, czy prowadzisz fundację, organizację charytatywną czy schronisko dla zwierząt, jesteśmy pewni, że otrzymane urządzenia znacznie ułatwią Twoją codzienną pracę biurową. Odpowiedni model maszyny wybierzemy w zależności od konkretnych potrzeb zgłaszającej się do nas organizacji.

Co można zyskać?

Jak wziąć udział w programie?

Zakończyliśmy zbieranie zgłoszeń do programu Nowy dom dla drukarki, Dziękujemy za zainteresowanie naszym programem. Wkrótce ogłosimy listę organizacji do których przekażemy nasze urządzenia.

Jeśli mają Państwo pytania odnośnie udziału w programie, prosimy o kontakt na adres email: biurowe@canon.pl.

REGULAMIN PROGRAMU WYPEŁNIJ FORMULARZ