System EOS Cinema

Canon EOS C400

Dane techniczne

Dane techniczne

  • Pełnoklatkowa matryca BSI 6K

    Konstrukcja matrycy nowej generacji z podświetleniem tylnym maksymalizuje czułość na światło, co przekłada się na 16-stopniowy zakres dynamiczny

  • Potrójna bazowa czułość ISO

    Optymalny stosunek sygnału do szumu przy czułości ISO 800 / 3200 / 12800

  • System mocowania RF

    Ulepszona platforma przetwarzania obrazu może być również przystosowalna do mocowania PL i EF

  • Dual Pixel CMOS AF II

    System EOS iTR AF X zapewniający ostry autofokus na całej matrycy

  • Cinema RAW Light

    Wewnętrzny 12-bitowy zapis LT, ST i HQ zapewniający elastyczność w postprodukcji

  • XF-HEVC S, XF-AVC S i XF-AVC

    Nadpróbkowane 10-bitowe formaty MP4 / MXF 4:2:2 4K ze szczegółowymi metadanymi

  • HDR

    Możliwość tworzenia materiałów o dużym zakresie dynamicznym dzięki zapisowi w standardach Canon Log 2 / 3, PQ i HLG

  • 5-osiowa stabilizacja obrazu

    Połączenie elektronicznego i optycznego stabilizatora obrazu zapewnia najbardziej stabilny materiał filmowy

  • Dwa gniazda kart

    Zapis na kartach CFexpress typu B lub SD UHS-II

  • Profesjonalne we/wy

    Szeroka gama wbudowanych opcji profesjonalnej łączności

  • Aktywne chłodzenie

    Ciche, wydajne chłodzenie umożliwiające długie nagrywanie

  • Solidna i kompaktowa konstrukcja

    Uniwersalna konstrukcja z możliwością dostosowania do własnego stylu filmowania

Szczegółowe dane techniczne

Matryca

  • Matryca
    Pełnoklatkowa matryca CMOS z podświetleniem tylnym (BSI)
  • Filtr
    Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
  • Tryby matrycy
    Pełna klatka / Super 35 mm (wycinek kadru) / Super 16 mm (wycinek kadru)
  • Łączna liczba pikseli
    Około 26,67 megapiksela (6202 × 4300)
  • Efektywna liczba pikseli
    Około 19,04 megapiksela (6008 × 3170): jeśli wybrano rozdzielczość 6000 × 3164 / 4096 × 2160 / 2048 × 1080
    Około 17,85 megapiksela (5633 × 3170): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 / 1920 × 1080
  • Efektywny rozmiar ekranu matrycy
    Pełna klatka:
    36,0 × 19,0 mm (40,7 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 6000 × 3164 / 4096 × 2160 / 2048 × 1080
    33,8 × 19,0 mm (38,7 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 / 1920 × 1080
  • Zakres dynamiczny
    Canon Log 2: 1600% / 16 stopni (przy ISO 800)
    Canon Log 3: 1600% / 14 stopni (przy ISO 800)
    Czułość ISO: 800 / 3200 / 12800*

    * podczas fotografowania w formacie RAW lub Canon Log 2/3

Procesor obrazu

  • Typ
    DIGIC DV7

Obiektyw

  • Mocowanie obiektywu
    Mocowanie Canon RF
    Mocowanie PL za pomocą adaptera mocowania PL-RF
    Mocowanie EF za pomocą adaptera mocowania EF-EOS R
  • Współczynnik powiększenia obiektywu
    Pełna klatka;
    4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,06
    3840 × 2160 lub 1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,12

    Super 35 mm (wycinek kadru):
    4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,46
    3840 × 2160 lub 1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,54

    Super 16 mm (wycinek kadru):
    2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,92
    1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 3,07
  • Cyfrowa korekcja obiektywu
    Korygowanie jasności brzegów
    Korygowanie aberracji chromatycznej
    Korekcja dyfrakcji
    Korygowanie dystorsji (tylko obiektywy RF)
  • Filtr szary
    2, 4 lub 6 stopni(e) Do 10 stopni dzięki wbudowanemu systemowi filtra szarego (w trybie rozszerzonym)
  • Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF)
    1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE
    Auto Iris
  • Obsługa Cooke /i Technology™
    Tylko za pomocą adaptera mocowania PL-RF
  • Obsługa obiektywów anamorficznych
    x2,0 / x1,8 / x1,3
  • Układ stabilizatora obrazu
    5-osiowy łączony stabilizator obrazu IS (optyczny i cyfrowy) z obsługiwanymi obiektywami
    Cyfrowa, 5-osiowa stabilizacja obrazu dla obiektywów bez stabilizatora obrazu.

Nagrywanie

  • Nośniki do nagrywania wewnętrznego
    1 × CFexpress 2.0 (typ B)
    1 × karta SD (SD / SDHC / SDXC)1
  • Czas nagrywania
    Cinema RAW Light LT: 6000 × 3164; 576 Mb/s: około 118 min
    Cinema RAW Light ST: 6000 × 3164; 886 Mb/s: około 77 min
    Cinema RAW Light HQ: 6000 × 3164; 1800 Mb/s: około 37 min
    XF-AVC: 4096 × 2160; 500 Mb/s: około 136 min
    XF-AVC S: 4096 × 2160; 500 Mb/s: około 136 min
    XF-HEVC S: 4096 × 2160; 135 Mb/s: około 505 min2
  • Format nagrywania
    Cinema RAW Light (CRM), XF-AVC (MXF), XF-AVC S (MP4), XF-HEVC S (MP4)
  • Nagrywanie przechodzące
    Tak3
  • Nagrywanie (jednoczesne) w dwóch gniazdach
    Tak
  • Jednoczesne nagrywanie w różnych formatach
    Tak4
  • Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania
    Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p)
    Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p)
    Tryb 24,00 Hz (24,00p)
  • Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa (PAL) Cinema RAW Light
    12-bitowy format Cinema RAW Light LT:
    FF / 6000 × 3164 / 50p (1160 Mb/s)
    FF / 6000 × 3164 / 25p (576 Mb/s)
    S35 / 4368 × 2304 / 50p (611 Mb/s)
    S35 / 4368 × 2304 / 25p (306 Mb/s)
    S16 / 2184 × 1152 / 50p (154 Mb/s)
    S16 / 2184 × 1152 / 25p (77 Mb/s)

    12-bitowy format Cinema RAW Light ST:
    FF / 6000 × 3164 / 50p (1780 Mb/s)
    FF / 6000 × 3164 / 25p (886 Mb/s)
    S35 / 4368 × 2304 / 50p (939 Mb/s)
    S35 / 4368 × 2304 / 25p (470 Mb/s)
    S16 / 2184 × 1152 / 50p (236 Mb/s)
    S16 / 2184 × 1152 / 25p (118 Mb/s)

    12-bitowy format Cinema RAW Light HQ:
    FF / 6000 × 3164 / 25p (1800 Mb/s)
    S35 / 4368 × 2304 / 50p (1910 Mb/s)
    S35 / 4368 × 2304 / 25p (954 Mb/s)
    S16 / 2184 × 1152 / 50p (479 Mb/s)
    S16 / 2184 × 1152 / 25p (240 Mb/s)
  • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL / MXF)
    10-bitowy format 4:2:2 (kompresja wewnątrzklatkowa):
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (1000 / 750 / 500 Mb/s)
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (500 / 375 / 250 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (250 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50i (125 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (125 Mb/s)

    10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP):
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (250 Mb/s)
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (150 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (50 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50i (50 / 25 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (50 Mb/s)
  • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC S (PAL / MP4)
    10-bitowy format 4:2:2 (kompresja wewnątrzklatkowa):
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (1000 / 750 / 500 Mb/s)
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (500 / 375 / 250 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (250 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (125 Mb/s)

    10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP):
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (250 Mb/s)
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (150 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (50 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (50 Mb/s)

    8-bitowy format 4:2:0 (Long GOP):
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (150 Mb/s)
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (100 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (35 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (35 Mb/s)
  • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-HEVC S (PAL / MP4)
    10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP):
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (225 Mb/s)
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (135 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (50 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (50 Mb/s)

    10-bitowy format 4:2:0 (Long GOP):
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (150 Mb/s)
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (100 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (35 Mb/s)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (35 Mb/s)
  • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu Proxy (PAL)
    8-bitowy format 4:2:0 (Long GOP):
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 (35 / 16 / 9 Mb/s)
    1280 × 720 (6 Mb/s)

    10-bitowy format 4:2:0 (Long GOP):
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 (16 / 9 Mb/s)5
  • Zwolnione/przyspieszone tempo
    RAW 6K: do 60 kl./s
    4K: do 120 kl.s
    RAW 4,3 K (wycinek S35): do 100 kl./s
    2K (wycinek S16): do 180 kl./s
    Technologia Dual Pixel CMOS AF jest niedostępna w przypadku nagrywania z szybkością powyżej 60 kl./s
  • Zapis interwałowy
    Tak
  • Rejestracja klatek
    Tak
  • Buforowanie (w pamięci podręcznej)
    3 s6
  • Cyfrowy telekonwerter
    1,5x, 2x, 2,5x, 3x, wył.
  • Nośniki zapisu zdjęć
    Karta SD
  • Rozmiar zapisywanych zdjęć
    4096 × 2160 / 3840 × 2160 / 2048 × 1080 / 1920 × 10807

System

  • Typ wyświetlacza
    Panel dotykowy LCD, 3,5 cala
  • Rozdzielczość
    około 2,76 mln punktów (1280 × RGB × 720)
  • Wyświetlanie funkcji ekranu dotykowego
    Wybór punktu ostrości
    Interfejs ekranu dotykowego do ustawień filmowania
  • OSD do filmowania w pionie
    Tak
  • Monitor przebiegów
    Tak (linia / linia + punkt / prezentacja kanałów RGB / prezentacja kanałów YPrPb)
  • Wyświetlanie przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji)
    Tak (indeks 6 kolorów)
  • Wykresy kolorów
    SMPTE / EBU / ARIB
  • Wzmocnienie krawędzi
    Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
  • Zebra
    Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
  • Znaczniki
    Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy / pionowy, siatka, proporcje, obszar bezpieczny i znacznik użytkownika. Możliwość wyboru koloru

Wizjer elektroniczny (EVF)

  • Wbudowany wizjer elektroniczny
    Nie

Wejścia/wyjścia

  • Wejście audio
    2 × 3-stykowe złącze Mini XLR
    1 × gniazdo stereo typu minijack 3,5 mm
    Wbudowane mikrofony stereofoniczne na korpusie kamery
  • Wyjście słuchawkowe
    1 gniazdo stereo typu mini jack 3,5 mm
  • Wyjście wideo do monitora
    1 wyjście 3G-SDI (BNC)
  • HDMI
    1 złącze HDMI (typ A)
  • USB
    1 złącze danych USB-C (USB 3.2 1. generacji)
  • Wyjście SDI
    1 wyjście 12G-SDI (BNC)
  • Używanie sygnału kodu czasowego
    1 złącze DIN 1.0 / 2.3 (wejście/wyjście)
  • Genlock
    1 złącze DIN 1.0 / 2.3 (współdzielone z Sync i Return)
  • Synchronizacja
    1 złącze DIN 1.0 / 2.3 (współdzielone z Genlock i Return)
  • Wejście DC
    12 V (4-stykowe złącze XLR / 11,5-20 V)
  • Wielofunkcyjna stopka do podłączania akcesoriów
    Tak (przez korpus kamery lub górny uchwyt)
  • Złącze zdalnego sterowania
    1 gniazdo stereo typu minijack 2,5 mm
  • Złącze obiektywu
    1 × 12-stykowe gniazdo typu jack
  • Złącze Ethernet
    1 złącze RJ45 (zgodne z 1000BASE-T)
  • Uchwyt
    1 złącze USB-C (tylko dla dostarczonego uchwytu ręcznego)
  • Strumieniowa transmisja IP / FTP
    Transmisja strumieniowa IP przez połączenie Ethernet / Wi-Fi
    9 Mb/s / 4 Mb/s: 1920 × 1080 (59,94p / 59,94i / 50,00p / 50,00i)
    UDP / RTP / SRT / RTP+FEC / RTSP+RTP
  • Tablice LUT użytkowników
    Tak, wbudowane tablice LUT dostępne do monitorowania.
    Niestandardowe tablice LUT można stosować bezpośrednio do nagrań wewnętrznych za pomocą funkcji Look File (zgodność z plikami .cube z siatką 17 lub 33)
  • Złącze wideo
    1 złącze USB-C (tylko dla dostarczonego monitora LCD)
  • Sygnał Tally
    Tak, przez Wi-Fi lub Ethernet przy użyciu protokołu XC
  • Wejście sygnału powrotnego
    1 złącze DIN 1.0 / 2.3 (współdzielone z Genlock i Sync)
  • Domyślne ustawienia przycisków funkcyjnych
    1. POWIĘKSZENIE
    2. WZMOCNIENIE WYOSTRZONYCH KRAWĘDZI (TRYB RĘCZNY)
    3. WFM
    4. TRYB ZWOLNIONY/PRZYSPIESZONY
    5. ISO / WZMOCNIENIE
    6. PRZESŁONA
    7. KL./S W TRYBIE ZWOLNIONYM/PRZYSPIESZONYM
    8. STAN AUDIO
    9. BALANS BIELI
    10. USTAW BALANS BIELI
    11. FUNKCJA
    12. (nieprzypisany)
    13. BLOKADA AF
  • Przyciski przypisywane przez użytkownika
    13x (korpus) / 3x (uchwyt) / 2x (monitor LCD)

Inne informacje

  • Kontrolka nagrywania
    Tak, 2x
  • Pokrętło CUSTOM
    Tak, 3x
  • Obsługa aplikacji
    Cinema RAW Development
    XF Utility
    EOS VR Utility
    Aplikacja do zdalnego sterowania kamerą
    Wtyczka RAW do Avid Media Access
    Wtyczka RAW do Final Cut Pro
    Wtyczka XF do Avid Media Access
    Wtyczka EOS VR do Adobe Premiere Pro
    Wtyczka CV Metadata do Adobe After Effects
    Wtyczka Live Link do Unreal Engine
    Narzędzie ekstrakcji metadanych CV
    MP4 Join Tool
    Aktywator HEVC
  • Obsługa aplikacji na smartfony
    Canon Multi-Camera Control
    Content Transfer Professional
    Browser Remote Control

Ekspozycja

  • Pomiar ekspozycji
    Standardowe / oświetlenie punktowe / podświetlenie
  • Korekta ekspozycji
    Dostępna funkcja przesunięcia AE. Wartość docelowa (±8 stopni od środka)
  • Tryb automatycznej ekspozycji
    Automatyczna przysłona / Auto ISO
  • Tryb Push Auto Iris
    Tak
  • Blokada ekspozycji
    Nie
  • Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem
    Tak
  • Czułość ISO
    Wyświetlanie co 1 stopień8:
    100* / 160** / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400*
    Wyświetlanie co 1/3 stopnia:
    100* / 125* / 160 / 200 / 250 / 320 / 400 / 500 / 640 / 800 / 1000 / 1250 / 1600 / 2000 / 2500 / 3200 / 4000 / 5000 / 6400 / 8000 / 10000 / 12800 / 16000 / 20000 / 25600 / 32000 / 40000 / 51200 / 64000* / 80000* / 102400*

    * Gdy rozszerzony zakres ISO jest włączony
    ** Gdy rozszerzony zakres ISO jest wyłączony
  • System autofokusa
    Dual Pixel CMOS AF II + EOS iTR AF X
  • Rozmiary ramki AF
    Pełna klatka: około 100% (pionowo) × około 100% (poziomo)
    Duża strefa (pionowo): zakres wyświetlania wideo około 97% (pionowo) × 25% (poziomo)
    Duża strefa (poziomo): zakres wyświetlania wideo około 43% (pionowo) × 76% (poziomo)
    Strefa: zakres wyświetlania wideo około 43% (pionowo) × 25% (poziomo)
    Mała strefa: zakres wyświetlania wideo około 15,9% (pionowo) × 11,8% (poziomo)
  • Tryby automatycznej regulacji ostrości
    Ciągły AF / One-Shot AF
  • Funkcja AF z wykrywaniem twarzy
    Tak (oczy / twarz / głowa / ciało)
  • AF z wykrywaniem zwierząt
    Tak (psy / koty)
  • Prowadnica regulacji ostrości
    Tak, z kompatybilnymi obiektywami Canon
  • Ustawienie wzmocnienia
    -6 dB*, -3 dB*, od -2 dB** do 48 dB, 51 dB*, 54 dB*9

    * Gdy rozszerzony zakres ISO jest włączony
    ** Gdy rozszerzony zakres ISO jest wyłączony

Migawka

  • Tryby kontroli
    Prędkość / kąt / regulacja częstotliwości / wolna migawka
  • Czas naświetlania
    Od 1/1 do 1/2000 (łącznie 45 ustawień)
  • Kąt migawki
    Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
  • Długa ekspozycja (SLS)
    1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
  • Regulacja częstotliwości skanowania
    Od 23,97 do 2000 Hz w zależności od trybu matrycy / liczby klatek na sekundę

Niestandardowy tryb obrazu

  • Zapisane konfiguracje
    C1: Canon 709
    C2: Canon Log 2
    C3: Canon Log 3
    C4: BT.709 Wide DR
    C5: BT.709 Standard
    C6: PQ
    C7: HLG
    C8: EOS Standard
    C9: EOS Neutral
    C10: od User10 do User20
  • Profil HDR-HLG
    BT.2100: odpowiada ITU-R BT.2100
    Tryb żywy: odpowiada kolorom tradycyjnym w ITU-R BT.2390
  • Matryca kolorów
    Neutralne: dokładne odwzorowanie kolorów
    Kamera produkcyjna: odwzorowanie kolorów do wykorzystania w produkcji filmowej
    Wideo: odwzorowanie kolorów z kontrastem pod kątem transmisji telewizyjnej.
  • Parametry regulacji obrazu
    Ustawienie czerni referencyjnej
    Główny poziom czerni
    Poziom gamma czerni
    Nasycenie ciemnych obszarów
    Punkt przegięcia
    Ostrość
    Redukcja szumów
    Szczegółowe odwzorowanie skóry
    Dostosowywanie matrycy kolorów
    Balans bieli
    Korekcja kolorów

Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS

  • Wi-Fi (opcjonalne akcesorium innego producenta)
    Wbudowana (pasma 2,4 / 5 GHz)
    Obsługa standardu 802.11a/b/g/n/ac
  • Informacje GPS (moduł dodatkowy)
    Tylko w połączeniu z odbiornikiem GPS GP-E2

Balans bieli

  • Automatyczna
    Tak
  • Zaprogramowane ustawienia
    Światło dzienne (5600 K), żarówka (3200 K), kelwiny (2000–15 000 K, z dokładnością do 100 K), zestaw A, zestaw B
  • Przesunięcie balansu bieli
    Od -5 CC do +5 CC (światło dzienne, żarówki)
    Od -20 CC do +20 CC (kelwinów)

Używanie sygnału kodu czasowego

  • System zliczania
    Regen / RecRun / Swobodne odliczanie / External / Frame Count

Dźwięk

  • Format nagrywania
    RAW / XF-AVC: liniowe PCM (24 bity / 48 kHz, 4 kanały)
    XF-AVC S / XF-HEVC S: liniowe PCM (24 bity / 48 kHz, 4 kanały) lub MPEG2-AAC LC (16 bitów, 48 kHz) 2 kanały

Akcesoria

  • Dołączone
    Monitor LCD
    Moduł montażowy LCD
    Kabel monitora MC-5U
    Rączka
    Uchwyt kamery
    Akumulator BP-A60N
    Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP300 B
    Ładowarka akumulatora CG-A20
    Uchwyt mikrofonu
  • Opcjonalne
    Akumulator BP-A60N / BP-A30N
    Akumulator BP-A30 / BP-A60
    Ładowarka akumulatora CG-A20 / CG-A10
    Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP300 B
    Kabel monitora MC-5U
    Adapter mocowania PL-RF
    Adapter mocowania EF-EOS R
    Adapter mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji
    Adapter mocowania z wsuwanym filtrem EF-EOS R
    Adapter mocowania EF-EOS R 0.71X
    Zdalny kontroler kamer RC-V100
    Zdalny kontroler kamer RC-IP100
    Zdalny kontroler kamer RC-IP1000
    Stereofoniczny mikrofon kierunkowy do stopki wielofunkcyjnej DM-E1D
    Przewód do wyzwalania lampy błyskowej OC-E4A
    Kabel interfejsu IFC-100U / IFC-400U
  • Akcesoria firm zewnętrznych
    Adapter mikrofonu Tascam CA-XLR2d XLR

Źródło zasilania

  • Zasilanie (akumulator)
    BP-A60N (w zestawie)
    BP-A30N / BP-A30* / BP-A60* (opcjonalnie)10
  • Zasilanie sieciowe
    Gniazdo DC IN 12 V: 11,5 –20 V prądu stałego (4-stykowy XLR)
  • Zużycie energii (przybliżone)
    RAW ST, 6000 × 3164, 59,94p (32,5 W)
    RAW ST, 4368 × 2304, 59,94p (3,4 W)
    XF-AVC, 4096 × 2160, 59,94p (31,6 W)
    XF-AVC, 2048 × 1080, 59,94p (29,7 W)
  • Czas nagrywania (przybliżony)
    W przypadku dostarczonego akumulatora BP-A60N:
    RAW ST, 6000 × 3164, 59,94p: 155 min (pełna klatka)
    RAW ST, 4368 × 2304, 59,94p: 165 min (Super35)
    XF-AVC, 4096 × 2160, 59,94p: 160 min (10-bitowy YCC422)
    XF-AVC, 2048 × 1080, 59,94p: 170 min (10-bitowy YCC422)

Dane fizyczne

  • Wymiary (sam korpus)
    około 142 × 135 × 135 mm
  • Masa (sam korpus)
    1540 g
  • Waga (akcesoria)
    Monitor LCD: około 155 g
    Moduł montażowy LCD: około 260 g
    Kabel monitora MC-5U: około 25 g
    Rączka: około 300 g
    Uchwyt kamery: około 270 g
    Akumulator BP-A60N: około 465 g
    Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP300 B: około 219 g
    Ładowarka CG-A20: około 145 g
    Uchwyt mikrofonu + 2 śruby: około 60 g
  • Zakres temperatury pracy
    Około od 0 do 40°C, wilgotność względna 85%
    Około od -5 do 45°C, wilgotność względna 60%
  1. Zapis materiału RAW możliwy tylko na karcie CFexpress
  2. Zapis w trybie 25p na karcie 512 GB z maks. przepływnością
  3. Nagrywanie przechodzące nie jest dostępne podczas nagrywania w formacie RAW lub S&F
  4. Funkcja jednoczesnego nagrywania może nie być dostępna dla niektórych prędkości nagrywania w trybie S&F.
  5. Nagrywanie w trybie proxy dostępne w formatach XF-AVC, XF-AVC S i XF-HEVC S (w zależności od wybranego formatu głównego)
  6. Funkcja buforowania nie jest dostępna podczas nagrywania w formacie RAW
  7. W zależności od wybranego trybu matrycy i formatu
  8. Opcja dostępna, gdy bazowa czułość ISO jest ustawiona na automatyczną
  9. Opcja dostępna, gdy bazowa czułość ISO jest ustawiona na automatyczną
  10. W przypadku użycia oryginalnych akumulatorów BP-A30 / BP-A60 zasilanie i komunikacja za pośrednictwem złącza LENS w stopce wielofunkcyjnej są niedostępne