CASE STUDY

Wysoka jakość w krótkim czasie? Żaden problem

Seria Arizona 2300 pomaga firmie Wiking Reklama AB skrócić czas realizacji zleceń

Wiking employees with Arizona 2380 XTF flatbed printer


NASZE WYZWANIA JAK SKRÓCIĆ CZAS REALIZACJI ZLECEŃ ZOSTAŁY ROZWIĄZANE ...ODKĄD WPROWADZILIŚMY SERIĘ ARIZONA 2300, OFERUJĄCĄ DUŻĄ PRĘDKOŚĆ I LEPSZĄ JAKOŚĆ.

Jens Filipsson, właściciel firmy Wiking Reklam AB

Pierwsze miejsce dla klientów

Firma Wiking Reklam AB mieszcząca się w i Gislaved w Szwecji jako pierwsza na świecie wprowadziła serię Arizona 2300. Firma działająca od 1985 roku, w 2007 został przejęta przez Jensa Filipssona i Sven-Olofa Wahlberga w 2007 roku, co zaowocowało wszechstronną ofertą firmy, bo Wiking Reklam AB zdecydował się na przejście z druku sitowego na cyfrowy. Firma koncentruje się na ofercie dla sieci handlowych, ale podejmuje również wyzwania związane z aranżacją wnętrz, zarówno dla dużych, jak i mniejszych klientów. Wiking Reklam AB dostosowuje się do potrzeb swoich klientów i funkcjonuje jako punkt kompleksowej usługi.

Wydajne drukowanie na szerokich podłożach

Oprócz 3 drukarek rolowych i 4 maszyn do druku sitowego, całość dopełnia urządzenie Arizona 2380 XTF. Wyjątkowa, prawdziwie płaska konstrukcja Arizony pomaga firmie drukować na szerokich powierzchniach w bardzo produktywny sposób. Firma Wiking Reklam AB jest w stanie sprostać oczekiwaniom, biorąc pod uwagę krótki czas realizacji i jednocześnie zapewnia wysoką jakość druku.

Owner Wiking


SERIA ARIZONA 2300 JEST NIEZWYKLE ISTOTNA DLA NASZEJ FIRMY, A DZIĘKI DRUKARCE Z PŁASKIM STOŁEM MOŻEMY REALIZOWAĆ I URZECZYWISTNIAĆ POMYSŁY KLIENTÓW.

Jens Filipsson, właściciel firmy Wiking Reklam AB

Zobacz również

Rozszerzaj swoją działalność wykorzystując możliwości nowych aplikacji!

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Polityka prywatności
  • Najszybciej jak to możliwe
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +48

Zostaw nam swoją wiadomość. To pomoże nam lepiej przygotować się do rozmowy.

Dziękujemy

Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie

[TIME]

Do usłyszenia

Przepraszamy

Błąd