ProStream 1000 series
Połączenie jakości druku i elastyczności nośników, które znamy z druku offsetowego, z efektywnością produkcji i wszechstronnością druku cyfrowego.
Postaw na sensorykę
Strategia marketingowa jest jednym z czynników decydujących o sukcesie marki. W ostatnich latach marki kładły duży nacisk na rozwój cyfrowych platform, platformy cyfrowe, takich jak poczty elektroniczne czy media społecznościowe.
Chociaż technologia cyfrowa dobrze sprawdza się w pozyskiwaniu klientów i docierania do nich ,,na czas’’, marki nie zwracają odpowiedniej uwagi na jej skuteczność. W rzeczywistości średnio tylko 21,33% e-maili marketingowych jest otwieranych [1].Reszta jest przenoszona prosto do wirtualnego kosza. Sama cyfryzacja nie ma siły przebicia – klienci są zwyczajnie przytłoczeni cyfrowym ,,szumem’’.
W celu poprawy skuteczności akcji marketingowych marki powinny rozważyć wykorzystanie tradycyjnych, fizycznych sposobów komunikacji, takich jak druk. W przeciwieństwie do e-maili, gdy klient otrzyma personalizowaną, wysokojakościową komunikację drogą pocztową to bezrefleksyjne wyrzucenie jej jest praktycznie niemożliwe. Kiedy ostatnio zdarzyło Ci się wyrzucić taką reklamę bez chociażby zerknięcia na nią?
Druk ma wyjątkową zdolność wzbudzania emocji poprzez zmysły. Podczas Future Promotion Forum organizowanego przez firmę Canon, Olaf Hartmann, dyrektor zarządzający Multisense Institute for Sensory Marketing, uwydatnił to, jak ważne jest dobre zrozumienie emocji klientów w celu zwiększenia zaangażowania. Mówiąc o ludzkiej zmysłowości, podkreślił, w jaki sposób druk, jako nośnik fizyczny, może stymulować mózg poprzez ,,siłę dotyku”. Nasze emocje są nierozerwalnie związane z naszymi fizycznymi zmysłami.
Przykładem jest Aktion Deutschland, organizacja charytatywna dla bezdomnych w Niemczech. Wykorzystała ona siłę dotyku, wysyłając fragment reklamy pocztowej wydrukowany na szorstkim papierze. W ten sposób ludzie kojarzyli dotyk papieru z trudnymi warunkami życia, co skutkowało wzrostem darowizn o ponad 20 %.
Multisense Institute for Sensory Marketing definiuje pięć wymiarów wpływu optymalizacji sensorycznej w modelu ,,ARIVA”, które można zastosować w celu zmaksymalizowania wpływu kampanii reklamy pocztowej.
Nadszedł czas, aby zaangażować klientów i zbudować trwałe relacje dzięki emocjonalnej sile dotyku druku.
[1] Źródło: MailChimp - 2019 - https://mailchimp.com/resources/email-marketing-benchmarks/
Połączenie jakości druku i elastyczności nośników, które znamy z druku offsetowego, z efektywnością produkcji i wszechstronnością druku cyfrowego.
Ten system łączy w sobie doskonałą jakość druku i szeroki zakres nośników z wysoką wydajnością i niskim kosztem eksploatacji drukarek atramentowych.
Wysoce wszechstronny, atramentowy system cyfrowy do wydajnej i niezawodnej produkcji korespondencji, publikacji i zastosowań komercyjnych.
Dowiedz się więcej o korzyściach, jak możesz wykorzystać potencjał druku w swoich działaniach.