Informacje o Europejskim Systemie Gwarancyjnym firmy Canon

Jeśli w produkcie firmy Canon wystąpi usterka, klienci mogą skorzystać z gwarancji EWS (European Warranty System — Europejski System Gwarancyjny) firmy Canon, która umożliwia bezpłatne usunięcie usterki przez ograniczony czas od daty zakupu (zgodnie z określonymi warunkami).

Europejski System Gwarancyjny firmy Canon

Gwarancja EWS obejmuje dwie różne oferty serwisowe. Obowiązująca oferta zależy od lokalizacji klienta i zakupionego produktu. W przypadku większości produktów konsumenckich obowiązuje gwarancja na usługę realizowaną w punkcie serwisowym. Jeśli w czasie obowiązywania gwarancji w produkcie wystąpi usterka produkcyjna, produkt należy zwrócić do autoryzowanego punktu serwisowego firmy Canon, gdzie zostanie bezpłatnie naprawiony przez wykwalifikowanych specjalistów firmy Canon. Po zakończeniu naprawy produkt zostanie zwrócony klientowi.


W przypadku urządzeń laserowych i atramentowych objętych tą gwarancją (tylko w wybranych krajach) świadczona jest usługa serwisowa realizowana u klienta. Lista produktów objętych tą gwarancją znajduje się w warunkach gwarancji realizowanej u klienta (poniżej).

Jeśli produkt podlegający tej gwarancji wykaże wadę produkcyjną w okresie trwania gwarancji, usługa pomocy u klienta zostanie zrealizowana na jeden z poniższych sposobów:

  • Naprawa u klienta (przez technika)

  • Wymiana u klienta (przez kuriera)

Jeśli poniżej nie podano warunków gwarancji realizowanej u klienta, gwarancja realizowana u klienta nie jest dostępna w kraju klienta. W takim wypadku świadczona jest tylko usługa realizowana w punkcie serwisowym.

Regulamin

Z pełną treścią regulaminów poszczególnych rodzajów gwarancji można zapoznać się w odpowiednich ofertach gwarancyjnych.

Gwarancja EWS realizowana w punkcie serwisowym

Firma Canon oraz członkowie EWS gwarantują dobry stan techniczny produktu w okresie gwarancyjnym. Jeśli sprzęt okaże się wadliwy w okresie gwarancyjnym, zostanie przyjęty do bezpłatnej naprawy w autoryzowanym punkcie serwisowym firmy Canon w jednym z krajów objętych gwarancją EWS.

Niniejsza gwarancja realizowana w punkcie serwisowym dotyczy produktów Canon przeznaczonych na rynek Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG” – Unia Europejska, Islandia, Liechtenstein i Norwegia), Szwajcarii i Wielkiej Brytanii (i na nim zakupionych).

Z bezpłatnej usługi EWS można skorzystać tylko za okazaniem karty gwarancyjnej wraz z oryginałem faktury/paragonu wystawionego klientowi przez sprzedawcę. Na karcie gwarancyjnej musi znajdować się: (a) imię i nazwisko nabywcy (b) nazwa i adres sprzedawcy (c) nazwa modelu i numer seryjny zakupionego produktu (d) data zakupu produktu. Firma Canon zastrzega sobie prawo do odmowy naprawy gwarancyjnej, jeśli powyższe informacje nie będą kompletne lub zostaną usunięte bądź zostaną zmienione po zakupie produktu przez użytkownika.

Firma Canon może naprawić produkty lub wymienić je bądź ich elementy na nowe lub naprawione części o parametrach i niezawodności równoważnych z nowymi produktami. Firma Canon może również zastąpić produkty ich odpowiednikami, jeśli produkcja oryginalnego modelu została przerwana. Naprawione części lub produkty będą wykorzystane wyłącznie wtedy, gdy będzie to dopuszczalne w ramach ustawowego prawa kraju, w którym ma zastosowanie niniejsza gwarancja.

  • Niniejsza gwarancja jest ważna przez 2 lata od daty zakupu przez klienta (trzy lata w przypadku projektorów i dziewięćdziesiąt dni w przypadku lamp do projektorów) zgodnie z informacjami zawartymi w wyżej wymienionych dokumentach.

    Seria PIXMA G: 2 lata lub 30 000 wydruków, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

    PIXMA G550/650: 2 lata lub 10 000 wydruków, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

  • Usługa gwarancyjna jest dostępna w autoryzowanych punktach serwisowych firmy Canon.

    Wszelkie koszty bezpiecznego transportu produktu do i z punktu serwisowego ponosi klient. Jeśli produkt zostanie przeniesiony do kraju, który nie jest objęty systemem EWS i w którym nie jest honorowana karty gwarancyjna, należy dostarczyć produkt do kraju zakupu, aby skorzystać z gwarancji.

  • Aby uzyskać szczegółowe informacje o gwarancji w poszczególnych krajach, skontaktuj się z odpowiednim członkiem EWS.

  • Firma Canon oraz członkowie EWS nie obejmują gwarancją:

    • okresowych badań sprawności urządzeń, konserwacji, naprawy ani wymiany części ze względu na normalne zużycie;
    • materiałów eksploatacyjnych;
    • oprogramowania;
    • części, które ulegają zużyciu (np. głowic wideo, części optycznych projektora, poduszeczek wchłaniających zużyty atrament i rolek prowadzących), a także materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów (np. baterii i nośników danych), w tym m.in. kaset, płyt DVD, kart pamięci i odłączanych dysków twardych używanych z tym produktem;
    • uszkodzeń spowodowanych przez modyfikacje przeprowadzane bez zgody firmy Canon;
    • kosztów poniesionych przez usługodawców Canon w procesie dokonywania wszelkich zmian lub modyfikacji produktu niezbędnych do spełnienia określonych standardów bezpieczeństwa lub specyfikacji technicznych obowiązujących w danym kraju ani jakichkolwiek innych kosztów regulacji produktu w wyniku specyfikacji, które uległy zmianie od daty dostawy produktu;
    • szkód wynikających braku zgodności produktu z określonymi standardami lub specyfikacjami obowiązującymi w kraju innym niż kraj zakupu.

    Naprawa gwarancyjna jest wykluczona, jeśli powodem powstania uszkodzenia lub wad były następujące czynniki:

    • niewłaściwa lub nadmierna eksploatacja produktu niezgodnie z instrukcją obsługi, instrukcją użytkownika i/lub odpowiednimi dokumentami, w tym, bez ograniczeń, nieprawidłowe przechowywanie, upuszczanie, poddawanie urządzenia nadmiernymi przeciążeniom, uszkodzenia spowodowane korozją, brudem, wodą lub piaskiem;
    • naprawy, modyfikacje lub czyszczenie wykonywane w nieautoryzowanym przez firmę Canon centrum serwisowym;
    • uszkodzenie spowodowane bezpośrednio przez użycie części zamiennych, oprogramowania lub materiałów eksploatacyjnych (takich jak atrament, papier, toner lub baterie), które nie są zgodne z tym produktem. Zgodność z danym produktem firmy Canon powinna być wskazana na opakowaniu, ale można ją zagwarantować tylko w przypadku używania oryginalnych części zamiennych, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych, ponieważ zostały one przetestowane. Zalecamy sprawdzenie zgodności przed użyciem.
    • podłączanie produktu do sprzętu, który nie został zatwierdzony przez firmę Canon;
    • niewłaściwe pakowanie produktu w celu przekazania go do autoryzowanego centrum serwisowego firmy Canon;
    • wypadki lub katastrofy bądź przyczyny niezależne od firmy Canon, w tym m.in. uderzenia pioruna, woda, ogień, zakłócenia porządku publicznego i niewłaściwa wentylacja.

  • Naprawa może się opóźnić, jeśli jest wykonywana poza pierwotnym krajem zakupu, ponieważ produkt nie jest jeszcze sprzedawany w innym kraju lub został sprzedany w wersji przystosowanej do użytku w konkretnym kraju. W efekcie niektóre części zamienne do projektora mogą nie być dostępne kraju naprawy.

    Wyłączną odpowiedzialnością klienta jest tworzenie kopii zapasowych i zapisywanie plików oprogramowania oraz programów przed naprawą, aby móc przywrócić je po jej ukończeniu.

    Firma Canon nie ponosi odpowiedzialności za żadne inne roszczenia, w tym m.in. za utratę nośników lub danych itp., których nie określono w niniejszej gwarancji. W przypadku zwrotu produktu do serwisu gwarancyjnego należy spakować go bardzo ostrożnie, zabezpieczyć go oraz załączyć dowód sprzedaży i kartę gwarancyjną, instrukcje naprawy oraz (jeżeli ma zastosowanie) próbkę nośnika, na którym przechowywane są zdjęcia zrobione za pomocą produktu. Niniejsza gwarancja nie wpływa na ustawowe prawa klienta na mocy stosownych krajowych praw ani na prawa klienta w stosunku do sprzedawcy, które wynikają z umowy zakupu/sprzedaży. W przypadku braku jakichkolwiek obowiązujących krajowych przepisów prawa niniejsza gwarancja będzie jedynym i wyłącznym środkiem zaradczym, a firma Canon, jej spółki zależne i członkowie EWS w żadnym wypadku nie ponoszą odpowiedzialności za przypadkowe lub następcze szkody wynikające z naruszenia jawnej lub dorozumianej gwarancji na ten produkt.

Gwarancja EWS realizowana u klienta

Usługi gwarancyjne realizowane u klienta (produkty laserowe i atramentowe)


Wyświetl wszystkie odpowiednie modele.


Dziękujemy za zakup produktu biurowego Canon. Jeżeli chce Pan/Pani skorzystać z gwarancji realizowanej u klienta, muszą być spełnione poniższe warunki. Gwarancja realizowana u klienta obowiązuje przez dwa lata od pierwotnej daty zakupu nowego produktu biurowego Canon.

Na podstawie tej gwarancji przysługuje prawo do korzystania ze wsparcia technicznego Canon określonego poniżej. Do wszystkich usług świadczonych na podstawie gwarancji realizowanej u klienta mają zastosowanie zasady określone w niniejszym dokumencie. Wskazuje się również, że niniejsza gwarancja realizowana u klienta obowiązuje obok dowolnej innej gwarancji Canon, jaka została udzielona dla danego produktu, a także innych przywilejów wynikających z praw konsumenta.

Niniejsza Gwarancja realizowana u klienta dotyczy określonych produktów biurowych Canon, przeznaczonych na Europejski Obszar Gospodarczy („EOG”),  Szwajcarię  oraz Wielką  Brytanię  i zakupione na tymże obszarze .

Canon zapewnia prawidłowe funkcjonowanie produktu przez okres obowiązywania gwarancji. W przypadku, gdy w okresie obowiązywania gwarancji "na miejscu u klienta"produkt okaże się uszkodzony, serwis produktu zostanie przeprowadzony u klienta bezpłatnie, w jego zarejestrowanej lokalizacji, znajdującej się na określonym Terytorium (zdefiniowanym poniżej).

Z bezpłatnych świadczeń z tytułu gwarancji realizowanej u klienta można skorzystać wyłącznie za okazaniem oryginalnego dowodu zakupu, stwierdzającego datę zakupu produktu. Canon zastrzega sobie prawo naprawy urządzenia, stosując części regenerowane bądź nowe, bądź wymianę urządzenia na inny, nowy lub regenerowany produkt. Canon zastrzega sobie również prawo do wymiany urządzenia na inne tego samego rodzaju, posiadające taką samą lub wyższą jakość jak niesprawny produkt przed usterką. Regenerowane części zamienne lub urządzenia będą wykorzystywane tylko wtedy, gdy dopuszcza tego prawa konsumenckie danego kraju, w którym stosowana jest gwarancja.

  • Okres obowiązywania gwarancji realizowanej u klienta wynosi dwa lata od daty zakupu nowego produktu biurowego Canon wynikającej z dowodu zakupu.

  • Serwis gwarancyjny u klienta jest dostępny po skontaktowaniu się z działem pomocy technicznej firmy Canon.

    Serwis gwarancyjny u klienta będzie świadczony na jeden z następujących sposobów:

    • naprawa u klienta (wykonywana przez technika)*, z pokryciem wszystkich powiązanych kosztów robocizny (w tym związanych ze zgłoszeniem, podróżą i naprawą) oraz kosztów wszystkich części serwisowych;

    • wymiana u klienta (za pośrednictwem firmy kurierskiej), która obejmuje koszt produktu zastępczego i wszystkie związane z tym koszty wysyłki.

    Sposób serwisowania zależy od modelu. Użytkownik zostanie powiadomiony o sposobie postępowania w przypadku kontaktu z działem pomocy technicznej firmy Canon.

    * Usługi objęte niniejszą gwarancją realizowaną u klienta mogą być wykonywane przez osoby trzecie w imieniu firmy Canon, o ile osoby te mają niezbędne umiejętności i zapewniają odpowiednią jakość.

  • Canon nie udziela gwarancji na:

    • okresowe przeglądy kontrolne, konserwację i naprawy lub wymianę części, które są skutkiem normalnego zużycia w trakcie eksploatacji.
    • materiały eksploatacyjne i akcesoria (w tym również zasilacz).
    • jakiekolwiek oprogramowanie (software).
    • części ulegające zużyciu oraz materiały i akcesoria.
    • usterki wynikające ze zmian przeprowadzanych bez zgody Canon.
    • koszty poniesione przez Canon w ramach przeprowadzania jakichkolwiek adaptacji lub modyfikacji produktu niezbędnych w celu spełnienia standardów technicznych lub standardów bezpieczeństwa obowiązujących w danym kraju, jak również na jakiekolwiek inne koszty poniesione w celu dostosowywania produktu do zmian parametrów technicznych mających miejsce po dostawie produktu.
    • uszkodzenia wynikające z tego, że produkt nie spełnia określonych standardów lub specyfikacji obowiązujących w innym kraju niż ten, w którym go zakupiono.

    Naprawy gwarancyjne nie są udzielane, jeśli uszkodzenia lub wady zostały spowodowane przez:

    • niezgodne z instrukcjami użytkownika lub operatora i/lub odpowiednimi dokumentami użytkownika używanie, obsługę lub korzystanie z produktu, w szczególności przez niewłaściwe przechowywanie, upuszczanie, nadmierne wstrząsy, korozję, dostanie się do produktu zanieczyszczeń, wody lub piasku;
    • naprawy, zmiany lub czyszczenie przeprowadzane w centrum serwisowym nieautoryzowanym przez Canon;
    • Uszkodzenia spowodowane przez użycie części zamiennych, oprogramowania lub materiałów eksploatacyjnych (takich, jak atrament, papier, toner, baterie, akumulatory, głowice drukujące) , które nie są kompatybilne z produktem. Zgodność części zamiennych, oprogramowania lub materiałów eksploatacyjnych z produktem Canon powinna być opisana na opakowaniu, i jest zapewniona przy użyciu oryginalnych części zamiennych, oprogramowania lub materiałów eksploatacyjnych firmy Canon, które zostały przetestowane z produktem. Radzimy sprawdzić kompatybilność przed użyciem.
    • podłączenie produktu do sprzętu niezatwierdzonego do podłączania przez Canon.
    • wypadki, klęski żywiołowe lub jakiekolwiek inne zdarzenia będące poza kontrolą Canon, w tym w szczególności przez uderzenia piorunów, wodę, pożar, rozruchy społeczne oraz niewłaściwą wentylację.

    Poza wyżej wymienionymi, gwarancja realizowana u klienta nie obejmuje:

    • prac, które są konieczne w związku z odłączeniem lub ponownym podłączeniem produktu, w szczególności przygotowań niezbędnych do bezpiecznego transportu, innego niż przeprowadzanego przez Canon lub w jego imieniu;
    • prac wykonywanych poza standardowymi godzinami pracy serwisu (9:00 - 17:00 od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), o ile nie ustalono inaczej w planie usług gwarancyjnych realizowanych u klienta;
    • Usługi i związane z nimi części zamienne lub wadliwa instalacja lub nieprawidłowe połączenie sieciowe Pana/Pani produktu, który nie został zainstalowany przy pomocy Canon.

    Warunkiem świadczenia usług serwisowych realizowanych u klienta przez serwisantów/kurierów jest to, że produkt Pana/Pani znajduje się na Terytorium. Ponadto usługi u klienta mogą być realizowane jedynie w przypadku, gdy umożliwiony zostanie serwisantowi/kurierowi dostęp do produktu i zapewniona zostanie mu stosowana, żądana pomoc.

    W przypadku przenoszenia produktu do innej lokalizacji w okresie obowiązywania gwarancji realizowanej u klienta, istnieje obowiązek powiadomienia Canon o nowym adresie. Może Pan/Pani to zrobić wysyłając e-mail na podany adres kontaktowy e-mail "Kontaktowy adres e -mail dla Terytorium" (adresy e-mail znajdują się w danych kontaktowych gwarancja realizowanej na miejscu u klienta). Jeśli produkt zostanie przeniesiony do innego kraju, należy sprawdzić, czy kraj, do którego produkt zostanie przeniesiony, znajduje się na liście tutaj, w celu upewnienia się, że Canon oferuje usługi w ramach gwarancji realizowanej u klienta w tym kraju.

  • W przypadku naprawy/wymiany produktu poza krajem zakupu może dojść do opóźnień, jeżeli produkt nie jest jeszcze dostępny w tym kraju lub jest sprzedawany w postaci dostosowanej do wymagań obowiązujących w tym kraju. W związku z tym pewne części zamienne produktu mogą nie być dostępne w kraju, w którym ma zostać przeprowadzona naprawa. Obowiązkiem klienta jest utworzenie kopii zapasowych i zapisywanie wszelkich plików danych i programów przed przeprowadzeniem naprawy/wymiany oraz ich powtórna instalacja po przeprowadzeniu naprawy/wymiany. Canon nie ponosi odpowiedzialności z tytułu żadnych innych roszczeń, w tym z tytułu utraty nośnika zapisu czy zapisanych danych, które nie zostały wymienione wyraźnie w niniejszej gwarancji. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Niniejsza gwarancja nie narusza bezwzględnie obowiązujących praw konsumentów obowiązujących w danym kraju oraz nie narusza praw konsumentów wobec sprzedawcy wynikających z umowy sprzedaży. W przypadku braku takiej krajowej regulacji niniejsza gwarancja jest jedynym i wyłącznym środkiem prawnym przysługującym klientowi. W tym przypadku, ani Canon, ani spółki zależne Canon nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powiązane lub następcze wynikające z naruszenia wyraźnych lub dorozumianych zapewnień dotyczących tego produktu. Celem uzyskania szczegółowych informacji odnośnie poszczególnych krajów, należy skontaktować się z centrum pomocy technicznej Canon.

    Klient potwierdza, że Canon nie odpowiada ani za jakiekolwiek dodatkowe prace, ani za straty, koszty lub szkody powstałe z owodu:

    1. tego, że klient korzystał, przechowywał lub obsługiwał produkt w niewłaściwy sposób, w tym nie zapewnił właściwych warunków pracy, lub nie postępował zgodnie z instrukcjami lub zaleceniami Canon dla produktu lub wskazówkami zawartymi w jakiejkolwiek instrukcji obsługi lub postanowieniami gwarancji realizowanej u klienta;
    2. tego, że klient nie zainstalował lub nie korzystał z plików naprawczych, bieżących aktualizacji oprogramowania lub nowych wersji, ogólnie dostępnych lub dostarczanych przez Canon lub innych stosownych dostawców;
    3. obecności wirusa (lub innych podobnych aplikacji) w systemie klienta lub z powodu wadliwego działania lub wymagań urządzeń połączonych z produktem, które mają negatywny wpływ na działanie produktu;
    4. tego, że klient lub inna osoba działająca w jego imieniu uszkodziła produkt, wprowadziła zmiany do produktu, połączyła z lub wbudowała do produktu jakiekolwiek inne elementy lub powiązany system klienta, co negatywnie wpłynęło na działanie produktu;

    Gwarancja realizowana u klienta podlega prawu kraju, w którym produkt jest używany i w którym będą wykonywane usługi gwarancyjne. Wszelkie spory związane z gwarancją realizowaną u klienta podlegają wyłącznej właściwości sądów w tym kraju.

Ostatnia aktualizacja: 1 stycznia 2022 r.

Gwarancja EWS – często zadawane pytania

  • Zasadniczo firma Canon zapewnia gwarancję w ramach Europejskiego Systemu Gwarancyjnego (ang. EWS, European Warranty System) w przypadku produktów kupionych w następujących krajach:

    Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Włochy i Wielka Brytania.

    Proszę zapoznać się z wszystkimi warunkami niniejszej gwarancji.

  • Zasadniczo nie ma wymogu prawnego, aby klienci rejestrowali produkt w firmie Canon w kontekście gwarancji EWS. Rejestracja produktu firmy Canon na koncie Canon iD pozwoli nam wysłać ukierunkowane materiały promocyjne oraz aktualizacje dotyczące Twoich produktów. Niektóre okazjonalne gwarancje promocyjne mogą wymagać rejestracji w firmie Canon, ale będzie to określone w konkretnym regulaminie promocji.

  • W krajach objętych Europejskim Systemem Gwarancyjnym (EWS) każde opakowanie produktu zazwyczaj zawiera kartę gwarancyjną EWS. Karta wygląda podobnie jak w poniższych przykładach: 

  • Nie trzeba przekazywać żadnej dokumentacji do firmy Canon w celu zarejestrowania gwarancji w ramach Europejskiego Systemu Gwarancyjnego (EWS). Jeśli zechcesz zlecić naprawę gwarancyjną w ramach Europejskiego Systemu Gwarancyjnego (EWS), to zawsze trzeba będzie udostępnić firmie Canon oryginalny, ważny dowód zakupu (zawierający datę pierwotnego zakupu) danego produktu, a w niektórych przypadkach wymagana może być także wypełniona karta gwarancyjna. Szczegółowe wymagania należy sprawdzić w kontekście konkretnego kraju.

  • Jeśli zechcesz zlecić naprawę gwarancyjną w ramach Europejskiego Systemu Gwarancyjnego, to zawsze trzeba będzie udostępnić firmie Canon oryginalny, ważny dowód zakupu (zawierający datę pierwotnego zakupu) danego produktu, a w niektórych przypadkach wymagana może być także wypełniona karta gwarancyjna. Szczegółowe wymagania należy sprawdzić w kontekście konkretnego kraju. Promocyjne gwarancje mogą także określać dodatkowe wymagania, więc należy zapoznać się z regulaminem określonej promocji (jeśli ma zastosowanie).

  • Zasadniczo nie ma wymogu prawnego, aby klienci rejestrowali produkt w firmie Canon w kontekście gwarancji EWS. Jeśli zechcesz zlecić naprawę gwarancyjną w ramach Europejskiego Systemu Gwarancyjnego, to zawsze trzeba będzie udostępnić firmie Canon oryginalny, ważny dowód zakupu (zawierający datę pierwotnego zakupu) danego produktu, a w niektórych przypadkach wymagana może być także wypełniona karta gwarancyjna. Wymóg przedstawienia dowodu zakupu (zawierającego datę pierwotnego zakupu) ma również zastosowanie do produktów otrzymanych w prezencie.

  • Zasadniczo produkty firmy Canon są oferowane z 24-miesięczną gwarancją w ramach Europejskiego Systemu Gwarancyjnego. Wyjątki mogą być i są stosowane. Często zdarza się, że sprzedawcy detaliczni oferują własne promocyjne rozszerzenia gwarancji. W przypadku wątpliwości należy zapoznać się z sekcją dotyczącą gwarancji na stronie pomocy technicznej firmy Canon przeznaczonej dla danego kraju lub zwrócić się do sprzedawcy (w przypadku rozszerzeń gwarancji oferowanych przez sprzedawców detalicznych).

  • Szczegóły dotyczące konkretnych gwarancji na produkt są na ogół zawarte w opakowaniu produktu. Zasadniczo produkty są objęte gwarancją, która odnosi się do określonego regionu sprzedaży, a klienci będą musieli odesłać produkt do właściwego regionu, aby zlecić naprawę gwarancyjną. Firma Canon na ogół nie zapewnia ogólnoświatowej gwarancji, chyba że zostało to wyraźnie określone w przypadku określonych produktów lub regionów.

  • Tak. Produkty firmy Canon są objęte gwarancją w ramach Europejskiego Systemu Gwarancyjnego (EWS) niezależnie od tego, kto jest faktycznym właścicielem produktu. Jednak okres obowiązywania gwarancji jest liczony od pierwotnej daty zakupu, a nie od daty późniejszej sprzedaży. Jeśli zechcesz zlecić naprawę gwarancyjną w ramach Europejskiego Systemu Gwarancyjnego (EWS), to zawsze trzeba będzie udostępnić firmie Canon oryginalny, ważny dowód zakupu (zawierający datę pierwotnego zakupu) danego produktu, a w niektórych przypadkach wymagana może być także wypełniona karta gwarancyjna. Szczegółowe wymagania należy sprawdzić w kontekście konkretnego kraju.

  • Formalnie gwarancje firmy Canon mają zastosowanie tylko w obrębie regionu, w którym produkt został sprzedany i dla którego podano konkretne informacje gwarancyjne w opakowaniu. Firma Canon na ogół nie zapewnia ogólnoświatowej gwarancji, chyba że zostało to wyraźnie określone w przypadku określonych produktów lub regionów. Zawsze zalecamy klientom kontakt z lokalnymi przedstawicielami firmy Canon, którzy poinformują o zakresie dostępnej pomocy. W niektórych przypadkach może być konieczne poniesienie kosztów naprawy. Po powrocie do regionu objętego Europejskim Systemem Gwarancyjnym (EWS) można spróbować uzyskać zwrot poniesionych kosztów od firmy Canon (dotyczy to wyłącznie usterek ujętych w regulaminie gwarancji EWS – na przykład wykluczone jest niewłaściwe używanie produktu). Zalecamy zachowanie stosownej dokumentacji związanej z poniesionymi kosztami i procedurami naprawy. Ułatwi to pozytywne rozpatrzenie wniosku.

Dane kontaktowe

Poniższa tabela zawiera kraje, w których dostępne są gwarancje EWS firmy Canon. Więcej informacji można znaleźć w pełnej wersji Warunków gwarancji EWS firmy Canon. Można tam znaleźć dane kontaktowe dotyczące poszczególnych krajów i informacje o dostępnym poziomie usług.


Należy pamiętać, że usługa gwarancji realizowanej u klienta, o ile jest ona dostępna, dotyczy tylko objętych nią produktów.


Kraj Dane kontaktowe pomocy technicznej
Austria Canon Austria
Belgia Canon Belgia (niderlandzki)
Canon Belgia (francuski)
Bułgaria Canon Bułgaria
Cypr Canon Cypr
Czechy Canon Czechy
Dania Canon Dania
Estonia Canon Estonia
Finlandia Canon Finlandia
Francja Canon Francja
Niemcy Canon Niemcy
Grecja Canon Grecja
Węgry Canon Węgry
Islandia +354 533 34 11

Beco
Irlandia Canon Irlandia
Włochy Canon Włochy
Łotwa Canon Łotwa
Litwa Canon Litwa
Luksemburg Canon Luksemburg
Malta Canon Malta
Norwegia Canon Norwegia
Polska Canon Polska
Portugalia Canon Portugalia
Rumunia Canon Rumunia
Słowacja Canon Słowacja
Słowenia Canon Słowenia
Hiszpania Canon Hiszpania
Szwecja Canon Szwecja
Szwajcaria Canon Szwajcaria (francuski)
Canon Szwajcaria (niemiecki)
Holandia Canon Holandia
Wielka Brytania Canon UK

Modele objęte usługą gwarancji Canon realizowanej u klienta

Należy pamiętać, że jeśli produkt nie jest wymieniony na poniższej liście, nie podlega gwarancji realizowanej u klienta. W takiej sytuacji obejmuje go tylko gwarancja z dostawą do punktu serwisowego.


Kraje członkowskie objęte Europejskim Systemem Gwarancyjnym (ang. EWS, European Warranty System) oferujące gwarancję Canon realizowaną u klienta:


Austria Belgia Czechy Dania Finlandia
Francja Niemcy Węgry Irlandia Włochy
Luksemburg Holandia Norwegia Polska Portugalia
Szwajcaria Słowacja Hiszpania Szwecja Wielka Brytania

 

Wybierz serię produktów poniżej, aby przejść do odpowiednich modeli.


MAXIFY
Jednofunkcyjna drukarka i-SENSYS
Wielofunkcyjna drukarka i-SENSYS
i-SENSYS FAX
imageRUNNER
imagePROGRAF PIXMA  


Wymiana u klienta

Drukarka MAXIFY  
MAXIFY iB4050 MAXIFY iB4150
MAXIFY MB5050 MAXIFY MB5150
MAXIFY MB5155 MAXIFY MB5350
MAXIFY MB5450 MAXIFY MB5455


Naprawa u klienta


PIXMA  
PIXMA Pro 1  

imagePROGRAF  
imagePROGRAF PRO-1000  

i-SENSYS FAX  
FAX-L100 FAX-L1000
FAX-L120 FAX-L2000
FAX-L2000IP FAX-L220
FAX-L295 i-SENSYS FAX-L3000
i-SENSYS FAX-L3000IP FAX-L380
FAX-L400  

Jednofunkcyjna drukarka i-SENSYS  
i-SENSYS LBP151dw i-SENSYS LBP212dw
i-SENSYS LBP214dw i-SENSYS LBP215dw
i-SENSYS LBP223dw i-SENSYS LBP226dw
i-SENSYS LBP251dw i-SENSYS LBP252dw
i-SENSYS LBP228x i-SENSYS LBP253x
i-SENSYS LBP233dw i-SENSYS LBP236dw
i-SENSYS LBP312x i-SENSYS LBP325x
i-SENSYS LBP351x i-SENSYS LBP352x
i-SENSYS LBP613Cdw i-SENSYS LBP621Cw
i-SENSYS LBP623Cdw i-SENSYS LBP653Cdw
i-SENSYS LBP663Cdw i-SENSYS LBP654Cx
i-SENSYS LBP664Cx i-SENSYS LBP673Cdw
i-SENSYS LBP710Cx i-SENSYS LBP712Cx
i-SENSYS LBP722Cdw i-SENSYS LBP852Cx
i-SENSYS LBP3200 i-SENSYS LBP3360
i-SENSYS LBP3370 i-SENSYS LBP3460
i-SENSYS LBP5000 i-SENSYS LBP5100
i-SENSYS LBP5200 i-SENSYS LBP5300
i-SENSYS LBP5360 i-SENSYS LBP6650dn
i-SENSYS LBP6670dn i-SENSYS LBP6680x
i-SENSYS LBP6750dn i-SENSYS LBP6780x
i-SENSYS LBP7200Cdn i-SENSYS LBP7210Cdn
i-SENSYS LBP7660Cdn i-SENSYS LBP7680Cx
i-SENSYS LBP7750Cdn i-SENSYS LBP7780Cx

Wielofunkcyjna drukarka i-SENSYS  
i-SENSYS MF411dw i-SENSYS MF416DW
i-SENSYS MF418x i-SENSYS MF419x
i-SENSYS MF421dw i-SENSYS MF426dw
i-SENSYS MF443dw i-SENSYS MF445dw
i-SENSYS MF428x i-SENSYS MF429x
i-SENSYS MF446x i-SENSYS MF449x
i-SENSYS MF453dw i-SENSYS MF455dw
i-SENSYS MF512x i-SENSYS MF515x
i-SENSYS MF522x i-SENSYS MF525x
i-SENSYS MF542x i-SENSYS MF543x
i-SENSYS MF552dw i-SENSYS MF553dw
i-SENSYS MF623Cn i-SENSYS MF628Cw
i-SENSYS MF631Cn i-SENSYS MF633Cdw
i-SENSYS MF635Cx i-SENSYS MF641Cw
i-SENSYS MF643Cdw i-SENSYS MF645Cx
i-SENSYS MF724Cdw i-SENSYS MF728Cdw
i-SENSYS MF729Cx i-SENSYS MF732Cdw
i-SENSYS MF734Cdw i-SENSYS MF735Cx
i-SENSYS MF742Cdw i-SENSYS MF744Cdw
i-SENSYS MF746Cx i-SENSYS MF752Cdw
i-SENSYS MF754Cdw i-SENSYS MF832Cdw
i-SENSYS MF3220 i-SENSYS MF4120
i-SENSYS MF4140 i-SENSYS MF4660PL
i-SENSYS MF4690PL i-SENSYS MF5840dn
i-SENSYS MF5880dn i-SENSYS MF5940dn
i-SENSYS MF5980dw i-SENSYS MF6140dn
i-SENSYS MF6180dw i-SENSYS MF6680dn
i-SENSYS MF8030Cn i-SENSYS MF8040Cn
i-SENSYS MF8050Cn i-SENSYS MF8080Cw
i-SENSYS MF8180C i-SENSYS MF8230Cn
i-SENSYS MF8280Cw i-SENSYS MF8330Cdn
i-SENSYS MF8340Cdn i-SENSYS MF8350Cdn
i-SENSYS MF8360Cdn i-SENSYS MF8380Cdw
i-SENSYS MF8450 i-SENSYS MF8540Cdn
i-SENSYS MF8550Cdn i-SENSYS MF8580Cdw
i-SENSYS MF9130 i-SENSYS MF9170
i-SENSYS MF9220Cdn i-SENSYS MF9280Cdn

imageRUNNER  
imageRUNNER C1225iF  

Zalecamy zapoznanie się z dokładnymi warunkami gwarancji dla określonego modelu u lokalnego sprzedawcy, ponieważ mogą obowiązywać lokalne ograniczenia.

Inne przydatne pozycje...

Kontakt

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub pocztą e-mail, aby uzyskać pomoc techniczną

Serwis i naprawa

Zarezerwuj usługę serwisową, wyślij produkt do naprawy lub dowiedz się więcej o naszym procesie serwisowym i naprawczym

Recykling

Więcej informacji o programie recyklingu kaset firmy Canon

Konto Canon

Zarejestruj produkt i zarządzaj kontem Canon

Ankieta