Znajdowanie kulinarnego raju
Pomyśl o wymarzonej kuchni. Prawdopodobnie są w niej produkty Miele. Firma Miele, znana z nagradzanych urządzeń wysokiej klasy, jest głównym międzynarodowym producentem od 1899 roku. Dla tej 100-letniej firmy, która ma wyjątkową reputację, wizerunek jest niezwykle ważny w każdym punkcie kontaktu z klientem, w tym w internetowym programie redakcyjnym.
Aby przejść na wyższy poziom tworzenia cyfrowych treści, zespół ds. kulinarnych w Szwajcarii chciał wprowadzić serię transmisji na żywo, w ramach których klienci mogli dowiedzieć się, jak najlepiej wykorzystać swoje produkty. Miało to obejmować prezentacje i poradniki kulinarne podobne do tego, co można zobaczyć w telewizji. W swoim profesjonalnym studiu – w małym pomieszczeniu z miejscami dla niewielkiej widowni – potrzebowali stałego rozwiązania z wieloma kamerami, obsługiwanego przez osoby bez specjalnej wiedzy technicznej – wszystko dlatego, że chcieli przenieść całą produkcję do firmy.
Wcześniej, gdy chcieli tworzyć materiały, np. prezentacje dotyczące gotowania i produktów, polegali na zleceniobiorcach, co wiązało się z wysokimi kosztami, skomplikowanymi konfiguracjami studyjnymi i długim czasem realizacji.
„Dzięki Canon znaleźliśmy idealne narzędzie, które spełnia nasze potrzeby zarówno w zakresie filmowania, jak i fotografowania” – mówi Barbara Märkli, szefowa ds. doświadczeń kulinarnych w Miele AG. „Oszczędzamy na kosztach zleceń. Mowa o 5-cyfrowej kwocie z górnego zakresu. Oczekujemy, że studio zwróci się w ciągu najbliższych trzech lat”.
Klient: Miele AG
Lokalizacja: Spreitenbach, Szwajcaria