Zwrot gotówki przy zakupie aparatu
i obiektywu

Promocja bezterminowa.

Choose

Oferta promocyjna

Claim

Zarejestruj

Kup aparat i obiektyw objęty promocją
i skorzystaj z naszej wyjątkowej oferty

Zasady promocji

1. Aby otrzymać zwrot gotówki za zakup obiektywu, należy kupić odpowiedni modelu aparatu lub kamery, których lista znajduje się poniżej. Obiektyw musi być zgodny z body (np. nie można zgłosić obiektywu EF-S do lustrzanki pełnoklatkowej).
2. Zakup body i obiektywu musi odbyć się w ciągu 90 dni. Rejestracja produktów musi odbyć się w ciągu 30 dni od dnia zakupu drugiego produktu.
3. Zakup body i obiektywu należy zarejestrować poprzez formularz zgłoszeniowy.
4. Uczestnik, który zakupił jeden korpus aparatu może otrzymać zwrot tylko za jeden zakupiony obiektyw.
5. Promocja nie dotyczy obiektywów zakupionych w zestawie z body (kit).
6. Promocja łączy się z okresowymi promocjami typu cashback. Oznacza to, że zarówno obiektyw jak i body można zarejestrować w niniejszej promocji, jak również w innych trwających promocjach i otrzymać podwójny cashback.
7. Lista produktów jak i kwoty zwrotów mogą ulec zmianie. Aktualna lista produktów objętych promocją znajduje się poniżej.
8. Promocja jest bezterminowa (do odwołania).

Przed zakupem produktu sprawdź zgodność obiektywu z aparatem – zobacz regulamin promocji.

 


Wybrane aparaty EOS

Wybrane kamery filmowe EOS

Wybrane obiektywy EF

Kwota zwrotu 1075 zł

Kwota zwrotu 260 zł

Kwota zwrotu 430 zł

Kwota zwrotu 300 zł

Kwota zwrotu 260 zł

Kwota zwrotu 260 zł

Kwota zwrotu 540 zł

Kwota zwrotu 300 zł

Kwota zwrotu 110 zł

Kwota zwrotu 430 zł

Kwota zwrotu 215 zł

Kwota zwrotu 90 zł

Kwota zwrotu 430 zł

Kwota zwrotu 540 zł

Kwota zwrotu 215 zł

Kwota zwrotu 260 zł

Kwota zwrotu 540 zł

Kwota zwrotu 430 zł

Kwota zwrotu 2365 zł

Kwota zwrotu 2580 zł

Kwota zwrotu 645 zł

Kwota zwrotu 3440 zł

Kwota zwrotu 2580 zł

Kwota zwrotu 540 zł

Kwota zwrotu 3440 zł

Kwota zwrotu 3440 zł

Kwota zwrotu 4300 zł

Kwota zwrotu 645 zł

Kwota zwrotu 1290 zł

Kwota zwrotu 320 zł

Kwota zwrotu 645 zł

Kwota zwrotu 645 zł

Kwota zwrotu 430 zł

Kwota zwrotu 540 zł

Kwota zwrotu 345 zł

Kwota zwrotu 260 zł

Kwota zwrotu 260 zł

Kwota zwrotu 1290 zł

Kwota zwrotu 345 zł

Kwota zwrotu 345 zł

Kwota zwrotu 645 zł

Kwota zwrotu 540 zł

Kwota zwrotu 645 zł

Kwota zwrotu 430 zł

Kwota zwrotu 430 zł

Kwota zwrotu 90 zł

Kwota zwrotu 45 zł

Kwota zwrotu 540 zł

Kwota zwrotu 300 zł

Kwota zwrotu 300 zł

Kwota zwrotu 860 zł

Kwota zwrotu 1075 zł

Kwota zwrotu 1075 zł

Kwota zwrotu 860 zł

Kwota zwrotu 860 zł

Kwota zwrotu 645 zł

Wybrane obiektywy EF-S

Kwota zwrotu 260 zł

Kwota zwrotu 215 zł

Kwota zwrotu 150 zł

Kwota zwrotu 215 zł

Kwota zwrotu 150 zł

Kwota zwrotu 215 zł

Kwota zwrotu 215 zł

Kwota zwrotu 130 zł

Kwota zwrotu 345 zł

Kwota zwrotu
90 zł

Kwota zwrotu 430 zł

Kwota zwrotu 45 zł

Kwota zwrotu 260 zł

Kwota zwrotu
90 zł

Wybrane obiektywy EF-M i akcesoria

Kwota zwrotu
260 zł

Kwota zwrotu
215 zł

Kwota zwrotu
170 zł

Kwota zwrotu
45 zł

Kwota zwrotu
45 zł

Kwota zwrotu
170 zł

Kwota zwrotu
130 zł

Kwota zwrotu
215 zł

Kwota zwrotu
345 zł

Gdzie kupić


Znajdź sprzedawcę detalicznego

Produkty firmy Canon dla klientów indywidualnych można kupić u zaufanych sprzedawców detalicznych w całym kraju. Użyj mapy interaktywnej, aby znaleźć najbliższy sklep.


Najczęściej zadawane pytania

P: Kiedy otrzymam zwrot gotówki?

Dokładamy wszelkich starań, aby przelew bankowy został wysłany w ciągu 28 dni od otrzymania poprawnego wniosku, NIE 28 dni od daty zakupu. Jeżeli złożony wniosek jest niekompletny lub zawiera błędne informacje, wpłynie to na opóźnienie jego rozstrzygnięcia. Przelew zostanie dokonany 28 dni po dostarczeniu wszystkich poprawnych informacji. Nie ponosimy odpowiedzialności za sklepy/punkty sprzedaży, w których klienci otrzymują informuję, że płatność wpłynie na ich konto w ciągu 28 dni od daty zakupu.


P: W jaki sposób dowiem się, że rozpatrzenie mojego wniosku jest opóźnione z powodu zawartych w nim błędnych informacji lub braku informacji niezbędnych?

Po poprawnym zarejestrowaniu na internetowej stronie promocji, otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację wraz z numerem referencyjnym Twojego zgłoszenia oraz osobiste dane logowania do strony internetowej, która umożliwia sprawdzenie statusu zgłoszenia oraz postępu w jego realizacji. Jeżeli we wniosku podasz niewłaściwe informacje, będzie to widoczne na tej stronie. Otrzymasz również osobny e-mail dotyczący potrzeby podania poprawnych informacji. Najszybszą drogą uzupełnienia brakujących informacji jest zalogowanie do strony internetowej i wprowadzenie brakujących danych.


P: W jakim formacie powinny być zapisane dokumenty, których przesłanie jest wymagane podczas rejestracji? Czy wielkość plików jest ograniczona?

Uwaga! Pliki nie mogą być większe niż 4 MB. Na stronę można przesyłać pliki zapisane jedynie w formacie JPEG, TIFF i PDF.


P: W jaki sposób dowiem się o terminie realizacji płatności?


Po pomyślnym rozpatrzeniu Twojego wniosku rozpoczniemy proces przygotowania płatności. Otrzymasz e-mail z informacją o planowanej dacie zlecenia przelewu na konto, którego numer podano w zgłoszeniu.


P: Jak będzie opisany przelew, który wpłynie na moje konto bankowe?


Płatności związane z promocją „cashback” są zlecane przez nasz dział promocji sprzedaży: Sales Promotions. W szczegółach przelewu zobaczysz raczej tę nazwę, a nie słowo Canon.


P: Jeśli zapłaciłem za produkt kartą kredytową, to dlaczego moja płatność nie może trafić na tę samą kartę?


Canon może jedynie dokonywać płatności „cashback” z własnego konta bankowego na osobiste konto bankowe, którego numer należy podać w zgłoszeniu.


P: Co mam zrobić jeżeli zmieniłem konto bankowe już po rejestracji w promocji Canona i chcę zmienić podane wcześniej dane?


Możesz zmienić numer deklarowanego wcześniej konta w każdej chwili poprzez naszą stronę internetową za pomocą danych do logowania, które otrzymałeś po rejestracji. To najbezpieczniejszy sposób aktualizacji danych. Jeżeli dzień realizacji płatności jest już blisko, należy również skontaktować się z nami telefonicznie informując o zmianie numeru konta, aby przelew nie trafił na nieaktualne konto.


P: Czy podanie numeru mojego konta podczas rejestracji na stronie Canona jest bezpiecznym krokiem?


Tak. Nasza strona internetowa jest chroniona przez Rapid SSL.


P: Co to jest SSL?


Secure Sockets Layer (SSL) to protokół pozwalający na kodowanie danych przesyłanych przez Internet oraz pozwalający użytkownikom na weryfikację właściciela strony internetowej. SSL jest najczęściej wykorzystywany ochrony połączeń między serwerami a wyszukiwarkami. Stosuje się go również i do ochrony połączeń między serwerami, a także między aplikacjami sieciowymi.


P: W jaki sposób można dowiedzieć się, że strona internetowa korzysta z SSL?


Kiedy przeglądarka połączy się z bezpieczną stroną internetową, sprawdza czy jej certyfikat SSL jest aktualny, czy został wydany przez odpowiedni organ oraz czy jest używany przez stronę, dla której został wydany. Jeżeli strona nie spełnia któregoś z tych kryteriów, przeglądarka wyświetli ostrzeżenie dla użytkownika. Jeżeli wszystko jest w porządku, przeglądarki zgodne z SSL informują o tym na kilka sposobów:
•    początek adresu odwiedzanej strony zmienia się z „http://” na „https://”;
•    kłódka w pasku przeglądarki zmienia się z otwartej na zamkniętą;
•    podczas łączenia ze stroną chronioną przez Extended Validation SSL w pasku adresowym pojawia się, wyświetlana w kolorze zielonym, nazwa właściciela strony internetowej.
Dodatkowo na stronie może pojawić się symbol zaufania – na przykład oznaczenie RapidSSL.


P: Zamówiłem produkt Canon w zakresie dat objętych promocją, ale nie dotrze do mnie przed końcem promocji. Czy mogę ubiegać się o udział w promocji zwrotu gotówki „cashback”?

Prosimy o dołączenie potwierdzenia zamówienia [złożonego w trakcie promocji] do wypełnianego wniosku rejestracyjnego. Wszystkie niezbędne dokumenty i informacje mogą być dostarczane przez miesiąc po dacie zakończenia promocji.


P: Nie wiedziałem o tej promocji i kupiłem produkt Canon kilka tygodni przed/po okresie promocji. Czy mógłbym jednak otrzymać zwrot gotówki w ramach promocji „cashback”?

Niestety nie. Udział w promocji mogą wziąć jedynie osoby, które kupiły produkt Canon wyłącznie w zakresie dat wymienionych w regulaminie promocji.


P: Jakie dowody zakupu są akceptowane?

W przypadku dokonania zakupu w sklepie, wymagamy dostarczenia kopii paragonu i numeru seryjnego produktu.
W przypadku zakupu w sklepie internetowym wymagamy potwierdzenia zapłaty, numeru seryjnego oraz informacji o sklepie i produkcie.


P: Jakie transakcje/produkty nie mogą brać udziału w tej promocji?

Szczegółowa lista wykluczeń znajduje się w regulaminie promocji. W skrócie lista wykluczeń obejmuje:
1.Produkty, których nie obejmuje promocja (pełna lista produktów objętych promocją znajduje się TUTAJ).
2.Produkty zakupione poza okresem promocji lub poza jej obszarem.
3.Produkty używane, odnawiane, naprawiane i produkty podrabiane lub w jakikolwiek sposób naruszające prawa własności intelektualnej grupy Canon (na przykład – ale nie wyłącznie – produkty z tzw. importu równoległego).
 

P: Co oznacza termin „opcja płatności” użyty w internetowym formularzu rejestracji?

Odnosi się on do sposobu w jaki został zakupiony zgłaszany do udziału w promocji produkt.
 

P: Gdzie znajduje się numer seryjny?

Aby znaleźć numer seryjny, kliknij link [http://www.canon.pl/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/]. Znajdziesz tam informacje o umiejscowieniu numeru seryjnego konkretnych produktów. Uwaga! Numeru seryjnego nie należy mylić z kodem kreskowym i numerem EAN, który zwykle znajduje się na górnej ściance opakowania produktu. Na fotografii poniżej przedstawiono kod kreskowy i numer EAN. Nie jest to numer seryjny, który masz dostarczyć w ramach wniosku rejestracyjnego promocji. Numer seryjny jest podany na obudowie produktu. Aby go znaleźć, skorzystaj z podanego linku.


faq.jpg

P: Dlaczego nie mogę się zalogować na stronę internetową za pomocą moich danych do logowania?

Uwaga! Pole „Login” jest wrażliwe na wielkość liter. Wpisz swój login zwracając uwagę na wielkość liter (małe/duże).
 
Podczas próby rejestracji może dojść do następujących sytuacji:
- próbuję się zarejestrować, ale system na to nie pozwala;
- cały czas otrzymuję komunikat o braku autoryzacji;
- próbuję wypełniać formularz ponownie, ale bezskutecznie.

W większości przypadków problemy te są wynikiem braku zgodności urządzeń wykorzystywanych do połączenia ze stroną internetową Canon [telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów, komputerów MacIntosh i innych urządzeń] z systemem tej strony. Należy wówczas skontaktować się z producentami tych urządzeń. Jeżeli powyższe odpowiedzi na najczęstsze pytania nie pomogły w rozwiązaniu problemu, napisz do nas na podany poniżej adres. Jeżeli problem wymaga pilnego rozwiązania – zadzwoń pod numer telefonu: +48 22 583 4307 lub odwiedź stronę wsparcia Canon.


P: Dlaczego po zarejestrowaniu obiektywu mój adres e-mail nie został rozpoznany?

Musisz używać TEGO SAMEGO adresu e-mail do zarejestrowania aparatu i wszystkich nabytych obiektywów z listy promocyjnej.
Dzięki temu zakupiony aparat zostanie rozpoznany i powiązany z zakupionym obiektywem.

P: Czy w związku ze zwrotem gotówki jestem zobowiązany do zapłacenia podatku? Czy mogę starać się o zwrot podatku VAT?

Uczestnicy promocji są odpowiedzialni do płacenia wszystkich obowiązujących podatków zgodnie z prawem. Canon nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty wynikające z niezapłacenia podatków (lub zwłoki w ich zapłaceniu) przez uczestników promocji.
Firma Canon nie udziela również żadnych porad w zakresie procedur zwrotu podatku. Takie informacje można uzyskać w lokalnych urzędach podatkowych.


P: Co się stanie w sytuacji, gdy mój bank naliczy opłatę za przelew?

Na konto zostanie przelana suma dokładnie określona w warunkach promocji. Canon nie jest odpowiedzialny za dodatkowe koszty powstałe po stronie banku. Dodatkowe opłaty naliczone przez bank pokrywa uczestnik promocji.


P: Co zrobić, jeżeli nie mogę zarejestrować się za pomocą Internetu?

Jeżeli nie możesz zarejestrować się za pomocą formularza internetowego canon.pl/lens-promo, skontaktuj się z działem wsparcia klientów firmy Canon, pod numerem telefonu +48 22 583 4307, w celu zamówienia wydrukowanego formularza.


P: Które sklepy uczestniczą w tej promocji? Gdzie mogę kupić aparat?

Odwiedź sekcję„Gdzie kupić”.

REGULAMIN PROMOCJI

Regulamin promocji znajduje się tutaj.