Mobileworking

Canon Professional Service

Canon Professional Services (CPS) to bezpłatna usługa, która oferuje informacje i wsparcie użytkownikom profesjonalnego sprzętu fotograficznego i wideo firmy Canon.

Aby dowiedzieć się, jak przystąpić do CPS i co oferuje ulepszony program, po prostu kliknij jedno z poniższych często zadawanych pytań (FAQ).

Jeśli masz inne pytania dotyczące programu CPS, wyślij je przez e-mail na adres: cps@canon-europe.com.

Najczęściej zadawane pytania

Dla kogo jest program CPS?

Co oferuje program CPS?

W jakich krajach dostępny jest program CPS?

Ile kosztuje przystąpienie do CPS?

Jak zakwalifikować się do CPS i jakie są korzyści na każdym poziomie?

Mam już numer członkowski CPS, który składa się z liter i cyfr, np. UK013795RS, ale nie mogę się zalogować?

Jakich informacji potrzebuję, aby zarejestrować się w CPS?

Jak znaleźć numery seryjne sprzętu Canon?

Kiedy otrzymam kartę członkowską CPS?

Próbuję wprowadzić informacje o nowym sprzęcie, ale otrzymuję komunikat o błędzie?

Czy mogę zarejestrować sprzęt „z drugiej ręki” i co się dzieje, jeśli jest on nadal zarejestrowany na koncie poprzedniego właściciela?

Czym są odnowienia członkostwa CPS i dlaczego muszę je robić co roku?

Jak działa kwalifikowanie produktów do członkostwa CPS?

Dlaczego niektóre produkty są pokazywane na moim koncie jako „niewspierane przez CPS”?

Kiedy program CPS będzie dostępny w innych krajach?

Jak często będę otrzymywał magazyn CPN?

Czy mogę otrzymać magazyn, jeśli nie jestem członkiem CPS?

Jestem zawodowym fotografem, ale mam za mało sprzętu, by zarejestrować się w ramach CPS. Czy mimo to mogę przystąpić do programu?

Gdzie znajdę informację o autoryzowanych punktach serwisowych?

Dla kogo jest program CPS?

Europejski program CPS zaprojektowano pod kątem potrzeb europejskich specjalistów, którzy regularnie pracują z profesjonalnymi produktami fotograficznymi i wideo firmy Canon. Program CPS został pierwotnie opracowany ponad 15 lat temu i uruchomiony ponownie w kwietniu 2010r.

  Na górę

Co oferuje program CPS?

Program CPS oferuje użytkownikom profesjonalnych produktów fotograficznych i wideo firmy Canon ekskluzywny, bezpłatny dostęp do wielu korzyści. Obejmują one dostęp do zespołów wsparcia CPS na dużych imprezach międzynarodowych i lokalnych, priorytetowe naprawy oraz lokalne wsparcie CPS w wybranych krajach europejskich. W zależności od poziomu członkostwa w CPS dostępne jest również bezpłatne wypożyczanie zamiennego sprzętu podczas napraw.

  Na górę

W jakich krajach dostępny jest program CPS?

Europejski program CPS jest obecnie dostępny w Austrii, Belgii, Czechach (tylko członkostwo „Srebrne”), Danii, Finlandii, Francji, Niemczech, na Węgrzech (tylko członkostwo „Srebrne”), w Irlandii, Włoszech, Luksemburgu, Holandii, Norwegii, Polsce (tylko członkostwo „Srebrne”), Portugalii, Rosji, Afryce Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich (tylko członkostwo „Srebrne”) i Wielkiej Brytanii.

  Na górę

Ile kosztuje przystąpienie do CPS?

Członkostwo w programie CPS jest nieodpłatne. Canon Professional Services pozostanie bezpłatną usługą dla klientów z Europy.

  Na górę

Jak zakwalifikować się do CPS i jakie są korzyści na każdym poziomie?

CPS oferuje trzy poziomy członkostwa fotograficznego: srebrny, złoty i platynowy, a także członkostwo wideo. Kwalifikacja zależy od zarejestrowanego sprzętu, a każdy kolejny poziom oferuje krótszy czas napraw w zarejestrowanych centrach serwisowych CPS oraz usługi wypożyczania sprzętu zamiennego na czas naprawy.

  • Członkostwo srebrne. Do rejestracji wymagane są dwa kwalifikujące się korpusy i trzy kwalifikujące się obiektywy. Czas naprawy zarejestrowanego sprzętu w serwisie CPS to pięć dni roboczych.
  • Członkostwo złote. Do rejestracji wymagane są dwa kwalifikujące się korpusy i trzy kwalifikujące się obiektywy. Czas naprawy zarejestrowanego sprzętu w serwisie CPS to trzy dni robocze. Natomiast w przypadku przekroczenia trzydniowego terminu naprawy oferowane jest bezpłatne wypożyczenie sprzętu zamiennego.
  • Członkostwo platynowe. Do rejestracji wymagane są trzy kwalifikujące się korpusy i cztery kwalifikujące się obiektywy. Czas naprawy zarejestrowanego sprzętu w serwisie CPS to dwa dni robocze. Natomiast w przypadku przekroczenia dwudniowego terminu naprawy oferowane jest bezpłatne wypożyczenie sprzętu zamiennego.
  • Członkostwo wideo. Do rejestracji wymagana jest jedna kwalifikująca się, profesjonalna kamera firmy Canon. Czas naprawy zarejestrowanego sprzętu w serwisie CPS to sześć dni roboczych.

  Na górę

Mam już numer członkowski CPS, który składa się z liter i cyfr, np. UK013795RS, ale nie mogę się zalogować?

Od kwietnia 2010 r. Twoje konto straciło swoją ważność. Musisz wystąpić o nowe członkostwo CPS i ponownie zarejestrować swój sprzęt tutaj. Kiedy to zrobisz, otrzymasz nowy, liczbowy numer CPS i ważne członkostwo CPS.

  Na górę

Jakich informacji potrzebuję, aby zarejestrować się w CPS?

Rejestracja w CPS jest bardzo prosta; oprócz prawidłowego europejskiego adresu domowego oraz konta e-mail będziesz musiał podać model sprzętu (pamiętaj, żeby wprowadzić dokładną nazwę modelu, na przykład obiektyw EF100mm f/2,8 Macro różni się od obiektywu EF100mm f/2,8 Macro USM) oraz numer seryjny każdego produktu (zob. artykuł Jak znaleźć numery seryjne?). Zostaniesz też zapytany o datę i kraj nabycia oraz nazwę dystrybutora. Jeśli nie możesz dokładnie wypełnić tych trzech pól, podaj przybliżone dane albo pozostaw je puste.

  Na górę

Jak znaleźć numery seryjne sprzętu Canon?

Na lustrzankach cyfrowych numer seryjny zwykle znajduje się na plakietce na spodzie aparatu. Numery seryjne obiektywów mogą znajdować się w różnych miejscach w zależności od modelu. Aby uzyskać więcej informacji o zlokalizowaniu numerów seryjnych na produktach firmy Canon, przeczytaj ten artykuł CPN albo pobierz dokument A guide to locating Canon equipment serial numbers w formacie PDF.

  Na górę

Kiedy otrzymam kartę członkowską CPS?

W ciągu kilku tygodni od zarejestrowania lub odnowienia konta CPS wyślemy Ci nową kartę członkowską CPS. Jeśli nie otrzymasz nowej karty w ciągu czterech tygodni, napisz do CPS na adres cps@canon-europe.com, abyśmy mogli wydać Ci nową kartę.

  Na górę

Próbuję wprowadzić informacje o nowym sprzęcie, ale otrzymuję komunikat o błędzie?

Po pierwsze, ZANIM wprowadzisz numer seryjny sprawdź, czy wybrałeś model z rozwijanego menu. Po drugie, upewnij się, że wpisałeś numer seryjny prawidłowo, bez spacji lub dodatkowych znaków.

  Na górę

Czy mogę zarejestrować sprzęt „z drugiej ręki” i co się dzieje, jeśli jest on nadal zarejestrowany na koncie poprzedniego właściciela?

Tak, możesz zarejestrować sprzęt „z drugiej ręki”. System pozwala zarejestrować sprzęt, który został uprzednio zarejestrowany przez innego użytkownika. Jeśli tak się stanie, zostaniesz o tym powiadomiony; możesz też otrzymać e-mail od swojego przedstawiciela z prośbą o potwierdzenie zakupu.
Jeśli masz jakiś problem z zarejestrowaniem sprzętu, prześlij do CPS swój numer konta oraz model i numer seryjny, który sprawia Ci kłopoty, a zrobimy, co w naszej mocy, żeby Ci pomóc. Wiadomość e-mail wyślij na adres: cps@canon-europe.com.

  Na górę

Czym są odnowienia członkostwa CPS i dlaczego muszę je robić co roku?

Aby zapewnić szybszy i łatwiejszy dostęp do korzyści związanych z programem CPS, Canon prosi wszystkich członków o zweryfikowanie posiadanego sprzętu podczas odnawiania członkostwa CPS. Pod koniec każdego roku po zalogowaniu się na koncie zobaczysz ekran z prośbą o zatwierdzenie sprzętu i sprawdzenie danych osobowych. Proces odnawiania członkostwa jest łatwy i szybki. Poświęcając zaledwie kilka minut uwagi na aktualizację konta będziesz mógł cieszyć się nieprzerwanym członkostwem w CPS.

  Na górę

Jak działa kwalifikowanie produktów do członkostwa CPS?

Aby zakwalifikować się na każdy poziom fotograficznego członkostwa CPS, musisz posiadać pewne produkty firmy Canon. Ponadto każdy produkt ma limit kwalifikacyjny, na przykład potrzebujesz dwóch korpusów i trzech obiektywów, aby zakwalifikować się do członkostwa srebrnego i złotego. Jednak posiadanie aparatów EOS 5D Mark II i EOS 60D wraz z trzema obiektywami profesjonalnymi zakwalifikuje Cię tylko do członkostwa srebrnego, ponieważ EOS 60D ma górny limit kwalifikacji srebrnej. EOS 5D Mark II kwalifikuje się do członkostwa platynowego, więc można wykorzystać go w kombinacji trzech korpusów i czterech obiektywów, aby uzyskać najwyższy dostępny poziom członkostwa. Pełną listę kwalifikującego się sprzętu znajdziesz pod łączem „View qualifying products” tutaj.

  Na górę

Dlaczego niektóre produkty są pokazywane na moim koncie jako „niewspierane przez CPS”?

Niestety, ze względu na problemy z zaopatrzeniem w części Canon nie jest w stanie naprawiać niektórych starszych i wycofanych z produkcji modeli w czasie gwarantowanym przez CPS. Warto zauważyć, że od czasu do czasu niektóre modele będą usuwane z listy produktów wspieranych przez CPS, co może wpłynąć na Twoje członkostwo CPS. Możesz jednak nadal powiązać te produkty ze swoim kontem i naprawiać większość z nich na zwykłych zasadach, w czasie dłuższym niż gwarantowany przez CPS. Więcej informacji uzyskasz w lokalnym centrum serwisowym.

  Na górę

Kiedy program CPS będzie dostępny w innych krajach?

Obecnie Canon nie planuje rozszerzenia CPS na inne terytoria europejskie, ale zawsze szuka sposobów na ulepszenie i rozwinięcie usługi. Jeśli masz jakieś sugestie odnośnie ulepszenia programu CPS, napisz na adres: cps@canon-europe.com.

  Na górę

Jak często będę otrzymywał magazyn CPN?

W przeszłości Canon starał się publikować magazyn CPN dwa razy w roku. Jednakże tak regularne przygotowywanie magazynu nie zawsze jest możliwe i kolejne wydania mogą ukazywać się tylko raz na rok. Upewnij się, że dane adresowe na Twoim koncie CPS są aktualne, a automatycznie otrzymasz kopię, kiedy magazyn będzie dostępny.

  Na górę

Czy mogę otrzymać magazyn, jeśli nie jestem członkiem CPS?

Witryna CPN jest bezpłatna i zawiera wiele interesujących artykułów oraz informacji o produktach jednak magazyn CPN jest dostępny tylko dla posiadaczy ważnego konta CPS.

  Na górę

Jestem zawodowym fotografem, ale mam za mało sprzętu, by zarejestrować się w ramach CPS. Czy mimo to mogę przystąpić do programu?

Obecnie członkostwo CPS nie jest dostępne dla osób, które nie posiadają wymaganych produktów firmy Canon. Jeśli jesteś zawodowym fotografem, utrzymującym się głównie z fotografowania i chciałbyś porozmawiać na ten temat, skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem.

  Na górę

Gdzie znajdę informację o autoryzowanych punktach serwisowych?

Na tej stronie znajduje się lista wszystkich punktów naprawczych dla produktów Canon.

  Na górę

spacer
            image
Strona główna CPS
Dołącz do CPS
Newsletter CPS