Plan Łatwego Serwisu dla drukarek wielofunkcyjnych imageRUNNER

Kupując Plan Łatwego Serwisu, zapewniasz sobie najwyższej klasy pomoc techniczną oraz ochronę swojego produktu firmy Canon. W ramach Planu Łatwego Serwisu oferujemy specjalnie przygotowane pakiety usług na najwyższym poziomie, od instalacji do naprawy i konserwacji Twojego produktu.

3-letnia usługa serwisu na miejscu w następnym dniu

Optymalne rozwiązanie, które zapobiega przestojom w pracy. W razie awarii wystarczy zadzwonić do punktu obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (poprzez konsultację telefoniczną), wysyłamy na miejsce wykwalifikowanego technika, najpóźniej w następnym dniu roboczym. Dodatkowe wsparcie można uzyskać, korzystając z naszego systemu telefonicznej pomocy technicznej.

Drukarki imageRUNNER objęte ofertą:

imageRUNNER C1225/C1225iFimageRUNNER C1325iF
imageRUNNER C1335iFimageRUNNER C1335iFC
imageRUNNER 1435imageRUNNER 1435i
imageRUNNER 1435iFimageRUNNER 1435P
imageRUNNER 2204FimageRUNNER 2520
imageRUNNER 2525imageRUNNER 2530i
imageRUNNER C3025i

Instalacja, połączenie sieciowe i szkolenia

Idealny sposób, aby uzyskać szybki zwrot inwestycji w urządzenie imageRUNNER firmy Canon. W pakiecie: ustawienie sprzętu, podłączenie do sieci oraz podstawowe szkolenie z zakresu głównych funkcji urządzenia.

Drukarki imageRUNNER objęte ofertą:

imageRUNNER C1225/C1225iFimageRUNNER C1325iF
imageRUNNER C1335iFimageRUNNER C1335iFC
imageRUNNER 1435imageRUNNER 1435i
imageRUNNER 1435iFimageRUNNER 1435P
imageRUNNER 2204FimageRUNNER 2520
imageRUNNER 2525imageRUNNER 2530i
imageRUNNER C3025i

Dlaczego warto kupić Plan łatwego serwisu?

● Usługi warte swojej ceny — firma Canon zapewnia swoim klientom wykorzystanie w pełni możliwości swoich urządzeń, w tym instalację, szkolenia i usługi na miejscu
● Elastyczne kontrakty — obejmujące różne okresy czasu, tak aby klienci znali
ogólne koszty produktu i usługi oraz mogli je łatwo uwzględnić w budżecie obejmującym
okres użytkowania zakupionego sprzętu


● Potrzebna pomoc — z dostępem do telefonicznego centrum i telefonicznej pomocy technicznej w celu wsparcia, porady i zdalnego rozwiązywania problemów
● Maksymalny zwrot inwestycji — Twoje urządzenia są prawidłowo konserwowane i obsługiwane