Kupując Plan Łatwego Serwisu, zapewniasz sobie najwyższej klasy pomoc techniczną oraz ochronę swojego produktu firmy Canon. W ramach Planu Łatwego Serwisu oferujemy specjalnie przygotowane pakiety usług na najwyższym poziomie, od instalacji do naprawy i konserwacji Twojego produktu.
Optymalne rozwiązanie, które zapobiega przestojom w pracy. W razie awarii wystarczy zadzwonić do punktu obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (poprzez konsultację telefoniczną), wysyłamy na miejsce wykwalifikowanego technika, najpóźniej w następnym dniu roboczym. Dodatkowe wsparcie można uzyskać, korzystając z naszego systemu telefonicznej pomocy technicznej.
Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:
imageRUNNER - 3-letnia usługa serwisu na miejscu w następnym dniu
Drukarki imageRUNNER objęte ofertą:
Instalacja, połączenie sieciowe i szkolenia
Idealny sposób, aby uzyskać szybki zwrot inwestycji w urządzenie imageRUNNER firmy Canon. W pakiecie: ustawienie sprzętu, podłączenie do sieci oraz podstawowe szkolenie z zakresu głównych funkcji urządzenia.
Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:
imageRUNNER - Instalacja i szkoleniaDrukarki imageRUNNER objęte ofertą:
● Usługi warte swojej ceny — firma Canon zapewnia swoim klientom wykorzystanie w pełni możliwości swoich urządzeń, w tym instalację, szkolenia i usługi na miejscu
● Kontrakty o ustalonej długości — klienci znają ogólne koszty produktu i usług, a w konsekwencji mogą je łatwo uwzględnić w budżecie obejmującym okres użytkowania zakupionego sprzętu
|
● Potrzebna pomoc — z dostępem do telefonicznego centrum i telefonicznej pomocy technicznej w celu wsparcia, porady i zdalnego rozwiązywania problemów
● Maksymalny zwrot inwestycji — Twoje urządzenia są dobrze konserwowane i obsługiwane
● Wszechstronna obsługa produktu — obejmująca wszystkie części serwisowe i robociznę (pod warunkiem prawidłowego korzystania)
|