Plan Łatwego Serwisu dla drukarek wielofunkcyjnych imageRUNNER

Kupując Plan Łatwego Serwisu, zapewniasz sobie najwyższej klasy pomoc techniczną oraz ochronę swojego produktu firmy Canon. W ramach Planu Łatwego Serwisu oferujemy specjalnie przygotowane pakiety usług na najwyższym poziomie, od instalacji do naprawy i konserwacji Twojego produktu.

3-letnia usługa serwisu na miejscu w następnym dniu

Optymalne rozwiązanie, które zapobiega przestojom w pracy. W razie awarii wystarczy zadzwonić do punktu obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (poprzez konsultację telefoniczną), wysyłamy na miejsce wykwalifikowanego technika, najpóźniej w następnym dniu roboczym. Dodatkowe wsparcie można uzyskać, korzystając z naszego systemu telefonicznej pomocy technicznej.

Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:

imageRUNNER - 3-letnia usługa serwisu na miejscu w następnym dniu

Drukarki imageRUNNER objęte ofertą:

imageRUNNER C1225/C1225iF imageRUNNER C1325iF
imageRUNNER C1335iF imageRUNNER C1335iFC
imageRUNNER 1435 imageRUNNER 1435i
imageRUNNER 1435iF imageRUNNER 1435P
imageRUNNER 2204F imageRUNNER 2206iF
imageRUNNER 2520 imageRUNNER 2525
imageRUNNER 2530i imageRUNNER C3025i


Instalacja, połączenie sieciowe i szkolenia

Idealny sposób, aby uzyskać szybki zwrot inwestycji w urządzenie imageRUNNER firmy Canon. W pakiecie: ustawienie sprzętu, podłączenie do sieci oraz podstawowe szkolenie z zakresu głównych funkcji urządzenia.

Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:

imageRUNNER - Instalacja i szkolenia

Drukarki imageRUNNER objęte ofertą:

imageRUNNER C1225/C1225iF imageRUNNER C1325iF
imageRUNNER C1335iF imageRUNNER C1335iFC
imageRUNNER 1435 imageRUNNER 1435i
imageRUNNER 1435iF imageRUNNER 1435P
imageRUNNER 2204F imageRUNNER 2206iF
imageRUNNER 2520 imageRUNNER 2525
imageRUNNER 2530i imageRUNNER C3025i

Dlaczego warto kupić Plan łatwego serwisu?

● Usługi warte swojej ceny — firma Canon zapewnia swoim klientom wykorzystanie w pełni możliwości swoich urządzeń, w tym instalację, szkolenia i usługi na miejscu
● Elastyczne kontrakty — obejmujące różne okresy czasu, tak aby klienci znali
ogólne koszty produktu i usługi oraz mogli je łatwo uwzględnić w budżecie obejmującym
okres użytkowania zakupionego sprzętu


● Potrzebna pomoc — z dostępem do telefonicznego centrum i telefonicznej pomocy technicznej w celu wsparcia, porady i zdalnego rozwiązywania problemów
● Maksymalny zwrot inwestycji — Twoje urządzenia są prawidłowo konserwowane i obsługiwane

  • Canon
  • Plan Łatwego Serwisu (ESP) dla drukarek imageRUNNER