Kupując Plan Łatwego Serwisu, zapewniasz sobie najwyższej klasy pomoc techniczną oraz ochronę swojego produktu firmy Canon. W ramach Planu Łatwego Serwisu oferujemy specjalnie przygotowane pakiety usług na najwyższym poziomie, od instalacji do naprawy i konserwacji Twojego produktu.
3-letnia usługa wymiany
Doskonały sposób na zminimalizowanie przestojów w pracy. W przypadku wystąpienia usterki wystarczy skontaktować się telefonicznie z punktem obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (poprzez konsultację telefoniczną), zostanie zorganizowany dostosowany produkt zastępczy. Dostawa i odbiór uszkodzonego produktu odbędzie się w ciągu 48 godzin.
Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:
imageFORMULA- 3-letnia usługa wymiany
Skanery imageFORMULA objęte ofertą: |
||
P-208II | P-215II | DR-F120 |
DR-C225 II | DR-C225W II | DR-C230 |
DR-S130 | DR-M140 | DR-M160II |
DR-M260 | DR-M240 | DR-S150 |
ScanFront 400 |
3-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym
W przypadku awarii wystarczy skontaktować się z punktem obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (poprzez konsultację telefoniczną), do klienta zostanie wysłany wykwalifikowany technik, najpóźniej w następnym dniu roboczym.
Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:
imageFORMULA- 3-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym imageFORMULA- 3-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym+KONSERWACJA ZAPOBIEGAWCZA_Tylko dla DR-X10C
Skanery imageFORMULA objęte ofertą: |
||
ScanFront 400 | ScanFront 330 | DR-M1060 |
DR-6010C | DR-6030C | DR-G1100 |
DR-G1130 | DR-G2090 | DR-G2110 |
DR-G2140 | DR-X10C | CR-50 |
CR-L1 | CR-L1 UV |
● Usługi warte swojej ceny — firma Canon zapewnia swoim klientom wykorzystanie w pełni możliwości swoich urządzeń, w tym instalację, szkolenia i usługi na miejscu
● Kontrakty o ustalonej długości — klienci znają ogólne koszty produktu i usług, a w konsekwencji mogą je łatwo uwzględnić w budżecie obejmującym okres użytkowania zakupionego sprzętu
|
● Potrzebna pomoc — z dostępem do telefonicznego centrum i telefonicznej pomocy technicznej w celu wsparcia, porady i zdalnego rozwiązywania problemów
● Maksymalny zwrot inwestycji — Twoje urządzenia są dobrze konserwowane i obsługiwane
● Wszechstronna obsługa produktu — obejmująca wszystkie części serwisowe i robociznę (pod warunkiem prawidłowego korzystania)
|