Plan Łatwego Serwisu dla skanerów imageFORMULA

Kupując Plan Łatwego Serwisu, zapewniasz sobie najwyższej klasy pomoc techniczną oraz ochronę swojego produktu firmy Canon. W ramach Planu Łatwego Serwisu oferujemy specjalnie przygotowane pakiety usług na najwyższym poziomie, od instalacji do naprawy i konserwacji Twojego produktu.

Dostępne opcje usług w ramach Planu Łatwego Serwisu:

3-letnia usługa wymiany

Doskonały sposób na zminimalizowanie przestojów w pracy. W przypadku wystąpienia usterki wystarczy skontaktować się telefonicznie z punktem obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (poprzez konsultację telefoniczną), zostanie zorganizowany dostosowany produkt zastępczy. Dostawa i odbiór uszkodzonego produktu odbędzie się w ciągu 48 godzin.

Skanery imageFORMULA objęte ofertą:

P-208IIP-215IIDR-F120
DR-C225/WDR-C130DR-C230
DR-M140DR-M160IIDR-M260
DR-M240ScanFront 330ScanFront 400

3-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym

W przypadku awarii wystarczy skontaktować się z punktem obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (poprzez konsultację telefoniczną), do klienta zostanie wysłany wykwalifikowany technik, najpóźniej w następnym dniu roboczym.

Skanery imageFORMULA objęte ofertą:

ScanFront 400ScanFront 330DR-M1060
DR-6010CDR-6030CDR-G1100
DR-G1130DR-X10CCR-50

Dlaczego warto kupić Plan Łatwego Serwisu?

● Usługi warte swojej ceny — firma Canon zapewnia swoim klientom wykorzystanie w pełni możliwości swoich urządzeń, w tym instalację, szkolenia i usługi na miejscu
● Kontrakty o ustalonej długości — klienci znają ogólne koszty produktu i usług, a w konsekwencji mogą je łatwo uwzględnić w budżecie obejmującym okres użytkowania zakupionego sprzętu

● Potrzebna pomoc — z dostępem do telefonicznego centrum i telefonicznej pomocy technicznej w celu wsparcia, porady i zdalnego rozwiązywania problemów
● Maksymalny zwrot inwestycji — Twoje urządzenia są dobrze konserwowane i obsługiwane