Plan Łatwego Serwisu dla skanerów imageFORMULA

Kupując Plan Łatwego Serwisu, zapewniasz sobie najwyższej klasy pomoc techniczną oraz ochronę swojego produktu firmy Canon. W ramach Planu Łatwego Serwisu oferujemy specjalnie przygotowane pakiety usług na najwyższym poziomie, od instalacji do naprawy i konserwacji Twojego produktu.

Dostępne opcje usług w ramach Planu Łatwego Serwisu:

3-letnia usługa wymiany

Doskonały sposób na zminimalizowanie przestojów w pracy. W przypadku wystąpienia usterki wystarczy skontaktować się telefonicznie z punktem obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (poprzez konsultację telefoniczną), zostanie zorganizowany dostosowany produkt zastępczy. Dostawa i odbiór uszkodzonego produktu odbędzie się w ciągu 48 godzin.

Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:

imageFORMULA- 3-letnia usługa wymiany 


Skanery imageFORMULA objęte ofertą:

P-208II P-215II DR-F120
DR-C225/W DR-C130 DR-C230
DR-M140 DR-M160II DR-M260
DR-M240 ScanFront 330 ScanFront 400

3-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym

W przypadku awarii wystarczy skontaktować się z punktem obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (poprzez konsultację telefoniczną), do klienta zostanie wysłany wykwalifikowany technik, najpóźniej w następnym dniu roboczym. 

Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:

imageFORMULA- 3-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym      imageFORMULA- 3-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym+KONSERWACJA ZAPOBIEGAWCZA_Tylko dla DR-X10C

Skanery imageFORMULA objęte ofertą:

ScanFront 400 ScanFront 330 DR-M1060
DR-6010C DR-6030C DR-G1100
DR-G1130 DR-G2090 DR-G2110
DR-G2140 DR-X10C CR-50
CR-L1 CR-L1 UV

Dlaczego warto kupić Plan Łatwego Serwisu?

● Usługi warte swojej ceny — firma Canon zapewnia swoim klientom wykorzystanie w pełni możliwości swoich urządzeń, w tym instalację, szkolenia i usługi na miejscu
● Kontrakty o ustalonej długości — klienci znają ogólne koszty produktu i usług, a w konsekwencji mogą je łatwo uwzględnić w budżecie obejmującym okres użytkowania zakupionego sprzętu

● Potrzebna pomoc — z dostępem do telefonicznego centrum i telefonicznej pomocy technicznej w celu wsparcia, porady i zdalnego rozwiązywania problemów
● Maksymalny zwrot inwestycji — Twoje urządzenia są dobrze konserwowane i obsługiwane

  • Canon
  • Plan Łatwego Serwisu (ESP) dla skanerów imageFORMULA