Plan Łatwego Serwisu dla laserowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych i-SENSYS

Kupując Plan Łatwego Serwisu, zapewniasz sobie najwyższej klasy pomoc techniczną oraz ochronę swojego produktu firmy Canon. W ramach Planu Łatwego Serwisu oferujemy specjalnie przygotowane pakiety usług na najwyższym poziomie, od instalacji do naprawy i konserwacji Twojego produktu.

Instalacja i usługi szkoleniowe

GetRozpocznij korzystanie z nowego sprzętu szybko i bezproblemowo. W ramach omawianych planów dokonujemy podłączenia urządzenia do sieci oraz instalujemy wszystkie potrzebne składniki oprogramowania. Po udanej instalacji otrzymasz podstawowe szkolenie na temat funkcji i opcji urządzenia, w tym drukowania.

Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:

i-SENSYS - INSTALACJĘ_SZKOLENIE


Drukarki I-SENSYS objęte ofertą:


3-letnia usługa zwrotu do punktu serwisowego

Wykup kompleksowy pakiet usług, a my zadbamy o całą resztę. W przypadku wystąpienia problemu urządzenie zostanie naprawione nieodpłatnie w autoryzowanym centrum serwisowym firmy Canon. Plan obejmuje jedną bezpłatną usługę konserwacji w drugim roku jego trwania oraz dostęp do punktu obsługi klienta firmy Canon.

Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:

i-SENSYS -3 -letnia usługa zwrotu do punktu serwisowego


Drukarki I-SENSYS objęte ofertą:


3-letnia usługa serwisu na miejscu w następnym dniu

Optymalny sposób na zminimalizowanie okresu przestojów w pracy. W razie awarii wystarczy skontaktować się z punktem obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (czy poprzez konsultację telefoniczną), w dniu następnym do klienta., do klienta zostanie wysłany wykwalifikowany technik, najpóźniej w następnym dniu roboczym.

Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:

i-SENSYS - 3-letnia usługa serwisu na miejscu w następnym dniu


Drukarki I-SENSYS objęte ofertą:

3-letnia usługa serwisu na miejscu w następnym dniu – A

3-letnia usługa serwisu na miejscu w następnym dniu – B

3-letnia usługa serwisu na miejscu w następnym dniu – C

3-letnia usługa serwisu na miejscu w następnym dniu – D

Dlaczego warto kupić Plan Łatwego Serwisu?

● Usługi warte swojej ceny — firma Canon zapewnia swoim klientom wykorzystanie w pełni możliwości swoich urządzeń, w tym instalację, szkolenia i usługi na miejscu
● Kontrakty o ustalonej długości — klienci znają ogólne koszty produktu i usług, a w konsekwencji mogą je łatwo uwzględnić w budżecie obejmującym okres użytkowania zakupionego sprzętu

● Potrzebną pomoc — z dostępem do telefonicznego centrum i telefonicznej pomocy technicznej w celu wsparcia, porady i zdalnego rozwiązywania problemów
● Maksymalny zwrot inwestycji — Twoje urządzenia są prawidłowo konserwowane i obsługiwane

  • Canon
  • Plan Łatwego Serwisu (ESP) dla drukarek i-SENSYS