Wskazówki dotyczące urządzeń PIXMA

Ciekawe historie opowiedziane za pomocą zdjęć i filmów

Tworzenie wspaniałych zdjęć, które przekazują historię lub przesłanie oglądającym, wymaga połączenia umiejętności technicznych i artystycznych.

Aparaty firmy Canon wykorzystują technologie i posiadają funkcje, które pomogą w aspektach technicznych opowiadania historii. Jednak decyzja o tym, co umiescić w kadrze, a co pozostawić poza nim i jak rozmieścić kluczowe elementy obrazu, wymaga artystycznych przemyśleń i wyborów.

Niezależnie od używanego aparatu istnieją techniki, które pozwalają przekazać historię poprzez zdjęcia. Instruktor w programie Canon, Brian Worley, wyjaśnia, jak w pełni wykorzystać możliwości aparatu. Ponadto prezentujemy przydatne wskazówki użytkownikom kamer LEGRIA i omawiamy możliwość wzbogacenia sfotografowanych historii poprzez drukowanie zdjęć na drukarce Wi-Fi PIXMA.

Drukowanie historii przy użyciu PIXMA Cloud Link

Drukarki PIXMA z rozszerzoną obsługą funkcji PIXMA Cloud Link umożliwiają podgląd i drukowanie treści dostępnych w Internecie z poziomu wyświetlacza drukarki lub zdalnie, przy użyciu aplikacji PIXMA Printing Solutions.

Opowiadanie ciekawych historii za pomocą zdjęć i filmów-Canon

Glasseyes View, Worst case (Spojrzenie przez okulary, najgorszy przypadek)
Licencja – https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/


Bezpłatnie pobierz aplikację dla urządzeń z systemem Android i iOS, aby łatwo przeglądać i drukować obrazy wysokiej jakości prosto z internetowych albumów ze zdjęciami. Funkcja obejmuje serwisy CANON iMAGE GATEWAY, Facebook, Dropbox, GoogleDrive i Flickr.

Prześlij zdjęcia do ulubionego serwisu internetowego z fotografiami, użyj PIXMA Cloud Link i PIXMA Printing Solutions i uzyskaj odbitki o wysokiej jakości. Odbitki to doskonały temat do rozmowy w domu i wyjątkowy prezent dla rodziny i znajomych. Ponadto wydrukowanie zdjęć pozwala dzielić się historiami z szerszym gronem odbiorców.


Odkryj urządzenia PIXMA