Miej zawsze przy sobie aparat IXUS lub PowerShot, aby móc sfotografować najlepsze momenty świątecznego czasu w niebywałej jakości. Niezależnie od tego czy jesteś na świątecznym kiermaszu czy kameralnym spotkaniu, nasze porady pomogą Ci uchwycić światła, atmosferę i emocje związane z tym wydarzeniem.

• Korzystanie z trybu fajerwerków
• Fotografowanie świątecznego oświetlenia
• Uchwycenie uśmiechu w portretach

Korzystanie z trybu fajerwerków

Wiele kompaktowych aparatów firmy Canon jest wyposażonych w tryb fajerwerków. Pomaga on w fotografowaniu pokazów sztucznych ogni, które często możemy podziwiać w okresie świątecznym. Ustaw aparat w trybie SCN i wybierz tryb fajerwerków lub naciśnij przycisk FUNC, aby wybrać odpowiedni tryb ujęć. Czas naświetlania jest długi, umieść więc aparat na statywie lub innym stabilnym podłożu.

Fotografowanie świątecznego oświetlenia

Świąteczne iluminacje to świetny materiał na zdjęcia. Tryb zdjęć nocnych z ręki można wybrać spośród trybów SCN lub za pomocą przycisku FUNC. Jeśli chcesz z łatwością fotografować światła migoczące wewnątrz pomieszczeń lub rozświetlone budynki nocą, ten tryb sprawi, że będzie to łatwe – nawet bez statywu. Jeśli chcesz upamiętnić noworoczny pokaz sztucznych ogni, skorzystaj z trybu fajerwerków, który pomoże Ci osiągnąć najlepsze efekty.

pory roku – Canon
Peter F, Bożonarodzeniowy targ w Soest
Informacje o prawach autorskich: https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

Uchwycenie uśmiechu w portretach

Wiele kompaktowych aparatów firmy Canon jest wyposażonych w funkcję wykrywania uśmiechu. Rozpoznaje ona moment, w którym uśmiech pojawia się na twarzy fotografowanej osoby i automatycznie wywołuje wykonanie zdjęcie. W świątecznym okresie z pewnością zobaczysz wiele uśmiechniętych twarzy. Umieść w aparacie kartę pamięci o dużej pojemności, a w kieszeni trzymaj zapasową baterię. Wykrywanie uśmiechu to jedna z funkcji trybu inteligentnej migawki. Tryb może obejmować także funkcję wykrywania mrugnięć. W takim przypadku zdjęcie może zostać wykonane zaraz po tym, jak obiekt mrugnie w stronę aparatu.

Prześlij zdjęcia do Galerii

Jeśli Cię zainspirowaliśmy, prześlij swoje zdjęcia do Galerii. To miejsce, w którym prezentujemy i udostępniamy nasze ulubione zdjęcia nadesłane przez społeczność firmy Canon.