Wskazówki dotyczące urządzeń PIXMA

W tym miesiącu odkrywamy nowe sposoby uwieczniania prawdziwych emocji. Naszym celem jest pomaganie w uzyskiwaniu lepszych zdjęć i nawiązywaniu trwalszych więzi z oglądającymi zdjęcia.

Ludzkie emocje nie podlegają żadnym określonym zasadom. Są spontaniczne, a ich źródłem są bieżące sytuacje, dlatego zawsze warto mieć aparat w zasięgu ręki. To jedna z najważniejszych zasad fotografowania emocji. Niezaplanowane ujęcia mogą przynieść świetne rezultaty. Rób zdjęcia z zaskoczenia. Spust migawki naciśnij w momencie, gdy fotografowanej osobie wydaje się, że zdjęcie zostało już zrobione. Dzięki temu będzie ona wyglądała bardziej naturalnie i swobodnie.

Niezależnie od tego, czy chcesz dzielić się swoimi zdjęciami z otoczeniem czy zachować je wyłącznie dla siebie, nasze poradniki podpowiedzą, jak lepiej uchwycić emocje i nastroje fotografowanych osób.

Drukowanie spersonalizowanych kart okolicznościowych na drukarce PIXMA


Wskazówki dotyczące drukarki PIXMA – Canon

Holly Victoria Norval – Śnieżny świt
https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/


Jeśli chcesz wykorzystać zdjęcia pełne emocji w kreatywny sposób i podzielić się nimi z bliskimi, stwórz spersonalizowane karty okolicznościowe i wydrukuj je na drukarce PIXMA. Oto sposób: 

  • W oprogramowaniu My Image Garden firmy Canon, z szerokiej gamy kart, wybierz tą najlepiej dopasowaną do okoliczności, np. urodzin, ślubu, rocznicy itp.
  • Możesz dodać własne obrazy i w kreatywny sposób zmienić tekst oraz tło karty.
  • Możesz też wybrać rozmiar drukowanej karty, od 10 × 15 cm po format A4.
  • Gdy karta będzie gotowa do druku, dostosuj ustawienia papieru. Najlepsze rezultaty można osiągnąć, drukując na papierze Matte Photo Paper firmy Canon 
  • Poeksperymentuj z różnymi ustawieniami i rodzajami papieru, aż uzyskasz pożądany efekt końcowy. Spersonalizowana karta okolicznościowa z pewnością wywoła uśmiech na twarzy obdarowanej nią osoby.