Wskazówki dotycząca urządzenia PIXMA

Uchwycenie ruchu na zdjęciach wymaga dokonania wyboru między „zamrożeniem” dynamicznego wydarzenia a umożliwieniem, aby twórcze rozmycie wyraziło ruch. Obrany kierunek zależy od tego, co chcemy przekazać oglądającym naszą fotografię. Emocje uchwycone na twarzy tenisisty w uwiecznionym momencie będą miały inny przekaz niż zdjęcie z rozmyciem ruchu na całej długości kortu. Obydwa obrazy mogą być równie wspaniałe.

Niezależnie od używanego aparatu istnieją techniki, które pozwalają skutecznie uchwycić ruch, dodać twórczy efekt i przekazać historię poprzez zdjęcia. Instruktor w programie Canon, Brian Worley, wyjaśnia, jak w pełni wykorzystać możliwości aparatu. Ponadto ujawnia przydatne wskazówki dotyczące filmowania kamerą LEGRIA i omawia sposób drukowania dynamicznych, pełnych ruchu obrazów na drukarce PIXMA.

Wybór właściwych ustawień do wydruków pełnych ruchu

Drukowanie zdjęć na drukarce PIXMA to doskonały sposób, aby prezentować obrazy dynamicznych wydarzeń. Drukarki PIXMA pozwalają tworzyć wysokiej jakości wydruki o zadziwiającym poziomie szczegółowości. Oto sposób na pełne wykorzystanie wydruków:
• Wybierz właściwy rozmiar papieru dla zdjęcia (np. gdy obrazy mają wysoką rozdzielczość, a drukarka ma taką możliwość, być może warto wydrukować je w większym formacie niż A4)
• Wybierz właściwy typ papieru, aby uzyskać doskonałe kolory (użycie w drukarce PIXMA papieru fotograficznego z szerokiej oferty firmy Canon pomoże uzyskać dokładne kolory wydruków)
• Podnieś ustawienia jakości w sterowniku drukarki, aby uzyskać wyższy poziom szczegółów w wydrukach

Korzystanie z oprogramowania My Image Garden z drukarką PIXMA

My Image Garden to przydatny program, który umożliwia porządkowanie i drukowanie zdjęć. Oprogramowanie umożliwia nawet drukowanie wybranych kadrów z filmów nagranych aparatami firmy Canon. Dodatkowo pozwala na scalenie wielu kadrów w jeden plik gotowy do wydrukowania. Dysponując nagraniem przedstawiającym serwującego tenisistę, można rozbić sekwencję kadrów na pojedyncze obrazy i scalić je, aby pokazać cały serw na jednym wydruku.