Przewodnik krok po kroku: Fotografia akcji

Różne czasy naświetlania tworzą różne efekty

Na zdjęciach, na których obiekty są nieruchome, można uchwycić także prędkość i dynamikę. Ten film przedstawia efekty zastosowania różnych czasów naświetlania.

Ten film pokazuje efekty przy różnych czasach naświetlania.

Wejdź do Galerii
Wiesz już, jak można uchwycić na zdjęciach dynamiczne wydarzenia. Teraz wykonaj następny krok i spróbuj to zrobić. Sprawdź wykonane przez siebie zdjęcia, a następnie wyślij najlepsze do Galerii You Connect. Twoje zdjęcie może zostać zaprezentowane w przyszłym miesiącu.

Odkryj system EOS
Nowy obiektyw pozwala spojrzeć na wszystko zupełnie inaczej i zapewnia nowe możliwości fotografowania. Ten obiektyw może być pomocny.

EF 70-200 mm f/4L USM*
EF 70-200 mm f/4L USM to doskonały i niedrogi obiektyw, który pozwala zbliżyć się do miejsca wydarzeń. Teleobiektyw o wysokiej wydajności serii L firmy Canon łączy w sobie lekkość, niewielkie rozmiary i maksymalną przysłonę o wartości f/4. Jest doskonały do fotografowania wydarzeń sportowych, przyrody i przebiegu podróży.

Zdjęcie_Poradnik_s3_02

Obiektyw EF 70-200 mm f/4L IS USM ma także czterostopniowy stabilizator obrazu (IS), dzięki czemu jest doskonały do fotografowania z ręki.

* Wymaga adaptera mocowania EF-EOS M dla aparatu EOS M

1  2  3