Wskazówki dotyczące urządzeń PIXMA

Niezależnie od tego, czy odwiedzasz nowe miejsce czy fotografujesz znane sobie otoczenie, zawsze warto szukać nowych sposobów fotografowania, aby tworzyć bardziej interesujące i charakterystyczne zdjęcia.

Najlepszy papier do wydruku Twoich zdjęć

Wkładając dużo pracy w tworzenie wspaniałych zdjęć, chcemy je później pokazać innym. Wspaniałym sposobem na pochwalenie się swoim osiągnięciem jest wydrukowanie zdjęcia i nadanie mu tym samym fizycznej formy.

Wskazówki dotyczące drukarki PIXMA – Canon
Hiroyuki Takeda – „Boundary zone” (Strefa graniczna)

Odpowiednio dobrany papier może mieć spory wpływ na efekt końcowy. Artystyczne ujęcia nadają się do drukowania na papierze matowym lub Fine Art, który nada im odpowiednią teksturę i głębię, podczas gdy papier błyszczący może pomóc w uzyskaniu żywszych, bardziej kolorowych odbitek. Znajomość papieru jest równie ważna jak znajomość obiektywów – wybierz odpowiedni papier, aby cieszyć się zamierzonym rezultatem.

Przygotowanie do kadrowania

Jeśli planujesz umieszczenie zdjęcia w ramce, dobrze jest zostawić niewielki margines na krawędziach. Dzięki temu zdjęcie będzie można umieścić za elementem montażowym ramki. Dzięki temu wydruk nie będzie dotykać szkła, a samo zdjęcie przetrwa dłużej.